czwartek, 31 października 2013

Getin Online – Lokata Mobilna na 4%


Banki wciąż nie rozpieszczają oszczędzających. Wiele osób decyduje się na konsumpcję czy inwestycje w inne instrumenty finansowe, w tym mieszkania.

Na szczęście od czasu do czasu pojawiają się ciekawe oferty. Jedną z nich jest 2-miesięczna Lokata Mobilna od Getinonline. Oprocentowanie lokaty to 4% brutto w skali roku.



Szczegóły

  • Oprocentowanie lokaty: 4%
  • Okres lokaty: 2 miesiące
  • Kapitalizacja: na koniec okresu
  • Kwota minimalna: 1 000 zł
  • Kwota maksymalna: 10 000 zł
  • Dostępna tylko przez aplikację Getin Mobile
  • Po zakończeniu okresu umownego lokata zostanie przedłużona na warunkach lokaty standardowej.
  • Można założyć tylko 1 lokatę

Niestety są dwa ograniczenia:
  • Lokatę można założyć tylko poprzez aplikację Getin Mobile, dostępną na Androida i iOS.
  • Maksymalna kwota lokaty to zaledwie 10 000 zł


Uwaga:
Lokata zostanie przedłużona automatycznie na dużo gorszych warunkach. Jest to stała praktyka banku. Polecam zaraz po założeniu lokaty wejść w jej edycję i zmienić odnawialność lokaty na „lokata nieodnawialna”.


Jak założyć Lokatę Mobilną?

1.       Należy pobrać aplikację Getin Mobile na telefon.
a.       Aplikacja dostępna jest na platformę Android i iOS
2.       Po zalogowaniu się do bankowości mobilnej należy wybrać:
a.       Kafel lokaty
b.      Opcję załóż nową lokatę
c.       Ofertę „Lokatę Mobilną 4%”


Więcej:

6 komentarze :

Jack pisze...

Lokata to tylko taki chwyt marketingowy. Nie można jej założyć od kilku dni - komunikat "wystąpił błąd przy zakładaniu depozytu". Nieładnie tak wpuszczać w kanał klientów.

Anonimowy pisze...

potwierdzam, u mnie ten sam komunikat

Anonimowy pisze...

nie działa mi na moim telefonie kompletnie aplikacja mobilna, pracownica na infolinii najpierw bagatelizowałą problem próbując stwierdzenia, że nie ma informacji o tym jakoby aplikacja nie działała, a gdy powiedziałem jej że w internecie jest dużo komentarzy że aplikacja nie działa zmieniła tor i stwierdziła, że problem jest zgłoszony i trwają stale prace nad nim

Anonimowy pisze...

Od 2 dni nie mogę założyć lokaty. Czy bank nad tymi trudnościami niepanuje ???

Darek M. pisze...

Niestety nie jesteś jedyną osobą, która nie może założyć tej lokaty. Nie rozumiem polityki banku, który dużo traci w oczach klientów przez takie błędy.

Anonimowy pisze...

Tez mialam te same problemy z zalozeniem lokaty. Pobieralam aplikacje zarowno na iPhona jak i na Androida. Instalowalam i odinstalowywalam kilka razy i ostatecznie udalo mi sie zalozyc lokate za posrednictwem iPhona. Nawet nie zmieniam lokat w getinonline na nieodnawialne bo i tak bank zazwyczaj to ingnorowal i odnawial mi na slabych warunkach (zawsze te odnowiona lokate zrywalam). Tym razem getinonline wykazal sie wieksza kreatywnoscia. Pieniadze po prostu zniknely w bankowosci elektroncznej i nie wrocily na moje konto w innym banku. Wtedy dopiero zrozumialam geneze nazwy tej lokaty. Mobilna bo pieniadze odjezdzaja badz ulatniaja sie jak kto woli. Po telefonach do banku, srodki odzyskalam. Z rozmowy z konsultantem wynikalo ze nie jestem jedyna osoba, ktorej srodki wykazaly szczegolna "mobilnosc".
Informacja dla tych co lokaty nie zalozyli: nie macie czego zalowac, kto wie jak zakonczylaby sie Wasza przygoda z ta lokata.
Mnie ta sytuacja sklonila do wycofania swoich srodkow z tego banku.
Pozdrawiam

Prześlij komentarz