niedziela, 18 stycznia 2015

Smartfon za założenie karty kredytowej Citibank

Dzisiaj przyjrzymy się kolejnej promocji Citibank. Przypomnę, że wciąż można skorzystać z pozostałych promocji: 200 zł premii za kartę Citibank oraz Tablet za założenie karty kredytowej.

W zamian za Grupera kosztującego 5 zł otrzymamy możliwość skorzystania z promocji ze smartfonem. Po spełnieniu jej warunków otrzymamy telefon Samsung Galaxy Trend 2 SM-G313H.


Szczegóły promocji – smartfon Samsung za kartę kredytową



W promocji mamy małą zmianę odnośnie okresu karencji. Z promocji ze smartfonem skorzystać mogą osoby nie posiadające karty kredytowej Citibank od 1 stycznia 2013 roku (w pozostałych promocjach jest to 1 stycznia 2012 r.).

Gruper można zakupić do 29 stycznia 2015 r. lub do wyczerpania kuponów (dostępnych jest 800 sztuk).

Smarfon otrzyma pierwszych 500 osób, które spełnią warunki promocji.

Uwaga: Ze względu na opłatę za wydanie karty (96 zł) bardziej polecam pozostałe promocje kart kredytowych), m.in. premię w postaci gotówki: 200 zł premii za kartę Citibank czy też Tablet za założenie karty kredytowej.


Jak otrzymać smartfon Samsung Galaxy Trend2?


Zasady promocji są proste:
  • Pierwszy krok to kupno grupera za 5 zł na stronie promocji
  • Następnie, do 29 stycznia 2015 r. należy wypełnić wniosek o kartę kredytową.
  • Po przyznaniu karty należy dokonać transakcje bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 1.000 zł w ciągu 30 dni od otrzymania karty (warunek ten został wyśrubowany, poprzednio było to 750 zł a jeszcze wcześniej 500 zł)
    • Ważna uwaga: Muszą to być transakcje bezgotówkowe! Przelewy z karty i opłacanie rachunków nie będą kwalifikowane
  • Dodatkowo, należy w ciągu 30 dni od daty otrzymania karty min. 1 raz zalogować się w serwisie transakcyjnym Citibank Online lub za pomocą aplikacji mobilnej CitiMobile.
  • Warunkiem promocji jest też dostarczenie do banku ważnego i aktualnego dokument potwierdzającego uzyskiwanie deklarowanych dochodów.

Oprócz telefonu, Citibank zapłaci za nas należny podatek dochodowy od przyznanej nagrody.

Telefony zostaną wysłane w ciągu 30 dni od daty wysłania wiadomości informującej o wygranej. Na dzień przyznania nagrody należy być posiadaczem karty. Po tym okresie można z niej zrezygnować, choć pewnie dział utrzymania klienta zaproponuje nam zwolnienie z opłaty za prowadzenie karty.


Dodatkowe wymagania


Weryfikację finansową w Citibank przejdą wyłącznie osoby, które ukończyły 21. rok życia i mogą udokumentować dochód netto min. 1200 zł. Dodatkowo, trzeba pracować od min. 3 miesięcy u obecnego pracodawcy lub prowadzić działalność gospodarczą od min. 2 lat.

Miesięczny koszt karty Silver to 8 zł. Kartę trzeba posiadać w momencie przyznania nagrody. Potem możemy wypowiedzieć umowę. Jest wielce prawdopodobne, że dział utrzymania klienta skontaktuje się z nami i zaoferuje zwolnienie z opłat.

W promocji mamy do wyboru mamy następujące karty: Citibank Visa Silver, Citibank MasterCard Silver, Citibank Visa Gold, Citibank MasterCard Gold, Citibank Visa Platinum oraz Citibank MasterCard Platinum.

Ze względu na miesięczną opłatę, najrozsądniejszym wyborem będą karty Silver (MasterCard lub Visa) kosztujące 8 zł.


Więcej:

45 komentarze :

Łukasz LuKa pisze...

"Kartę trzeba posiadać w momencie przyznania karty" A nie czasem Kartę trzeba posiadać w momencie przyznania premii?

Łukasz LuKa pisze...

"Po przyznaniu karty należy dokonać transakcje bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 1.000 zł w ciągu 30 dni od otrzymania karty (warunek ten został wyśrubowany, poprzednio było to 750 zł a jeszcze wcześniej 500 zł)
Ważna uwaga: Muszą to być transakcje bezgotówkowe! Przelewy z karty i opłacanie rachunków nie będą kwalifikowane" Tylko w punktach handlowo-usługowych? Czy allegro payu tez?

Darek M. pisze...

Allegro i PayU tez, tylko nie wypłaty z karty i przelewy, np. Za czynsz, wodę czy prąd.

Pozna godzina i jeszcze w innym miejscu literówka :)

Anonimowy pisze...

Przy rejestracji wyskakuje "Błąd w nazwisku" , a to chyba ja lepiej wiem jak mam na nazwisko :) także lipa

Anonimowy pisze...

mój komentarz o błędzie podczas rejestracji wniosku zniknął. Co jest !?

Anonimowy pisze...

PS. lubię robić print screeny :)

Darek M. pisze...

Ja nic nie usuwałem. Dziwna sprawa, ale system antyspamowy google'a coś zepsuł, bo trafił on do spamu. Już powinno być ok.

Anonimowy pisze...

Ok, dzięki. Szacunek za szybką reakcję. Pozdrawiam stały czytelnik

Anonimowy pisze...

Z tego co pamiętam, w poprzednich promocjach na Grouponie też był problem z formularzem. Tylko tam nie można było kodu groupona podać.

Anonimowy pisze...

jeden haczyk - za wydanie karty 96zł i umowa obowiazuje na 12msc razy 8zł/msc=kolejne 96zł :)

Anonimowy pisze...

No to nieźle naciągają klientów !!!

Anonimowy pisze...

Uwaga !!!
opłata roczna za wydanie i możliwość użytkowania karty głównej 96 zł.
City robi ludzi w h...a.
Niby jest ta informacja podana nawet na grouponie ale jako "Reprezentatywny przykład dla Karty Kredytowej Citibank." co jest wprowadzaniem klienta w błąd, gdyż taka informacja powinna być podana jako warunek użytkowania tej karty, a nie jako przykład.

Anonimowy pisze...

Można odzyskać pieniądze za zakupiony kupon?

Darek M. pisze...

Można do 10 dni. Co do tej opłaty to chyba jest ona podzielona na miesięczne opłaty po 8 zł. W innych promocjach Citi (w tym w tej z tabletem) nie płaci się za wydanie karty. W promocji 100zl i 200zl premii nie płaci się nawet za pierwszy rok używania karty. Wszystkie były opisywane na blogu.

Anonimowy pisze...

Opłata za samo wydanie karty wynosi 96zł gdyż na stronie promocji jest taki wpis:
"opłata roczna za wydanie i możliwość użytkowania karty głównej 96 zł. Stan na dzień 09/10/2014."

W poprzednich promocjach wydanie karty było darmowe gdyż był zapis:
"opłata roczna za wydanie i możliwość użytkowania karty głównej 0 zł. Stan na dzień 09/10/2014."

Anonimowy pisze...

Panie i Panowie,

czy jesteście pewni tej opłaty rocznej, że jest pobierana za cały rok z góry? Bo w podlinkowanej tabeli opłat (https://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue/karty/tabele_toip.pdf) opłata roczna za wydanie i korzystanie z karty podawana jest przecież w ujęciu miesięcznym "8 zł miesięcznie (96 zł w skali roku)", tak jak i pozostałe opłaty za wydanie i korzystanie. Czy ktoś ma może doświadczenie dotyczące pobierania przez citi np.: kosztu wydania dodatkowej karty itp.?

Osobiście przypuszczam, że opłata będzie pobierana we wskazanej kwocie w ujęciu comiesięcznym, a podanie kwoty 96 zł jest konsekwencją podawania pozostałych kosztów w ujęciu rocznym (RSSO). Zresztą skorzystanie z tej oferty nawet przy opłacie 96 zł jest i tak nadal opłacalne, w szczególności biorąc pod uwagę, że nowy telefon wart jest ok 350 zł (ceny z alle...), czyli porównywalnie z wartością tabletu, który nowy, ze względu na "nasycenie rynku", sprzedawany jest od 250 zł (to wciąż więcej niż 200 zł gotówki z kolejnej oferty citi).

Reasumując: każdemu według potrzeb ;-)

Pozdrawiam
Anisz

Anonimowy pisze...

Witam!
Jak w inny sposób można zrobić obrót kartą na 1000 zł jeżeli nie ma się w planach zakupu czegoś o takiej sumie?proszę o pomysły...

Darek M. pisze...

Np. Czynsz i rachunki poprzez Sprytnego Billa

Anonimowy pisze...

A np.Leroy Merlin? kupić coś za ponad 1000 i później zwrócić...tam przyjmują zwroty...czy takie coś zostanie zaliczone jako obrót na taką kwotę?

Darek M. pisze...

Pytanie czy zwrotu nie zrobią na kartę. Wtedy będzie to anulowana transakcja.

Anonimowy pisze...

Niby tak...ale do Leroy można zwracać nawet do roku czasu...więc jeżeli przyjdzie telefon to wtedy można takiego zwrotu dokonać...spłacić kartę zwrotem od Leroy i tyle..pytanie czy bank może się domagać zwrotu telefonu?ciekawe

Anonimowy pisze...

Złożyłem wniosek w poniedziałek i do dzisiaj nikt do mnie dzwonił. Czy po złożeniu wniosku trzeba czekać na telefon czy od razu udać się do oddziału żeby złożyć wymagane dokumenty ?

Darek M. pisze...

Dzień sprawa z tymi telefonami. Bank twierdzi, że do wszystkich oddzwania a mimo to masa komentarzy mówi coś odwrotnego.

Anonimowy pisze...

Dzwonią, dzwonią - wczoraj wniosek, wczoraj był już pierwszy telefon (nieodebrany przeze mnie), dziś bank ponowił kontakt.

Pozdrawiam
Anisz

Anonimowy pisze...

Anisz, możesz się z nami podzielić jak w końcu wygląda płatność za kartę? 96zł jednorazowo czy co miesiąc po 8zł? a może i jedno i drugie? :)

Anonimowy pisze...

Jak tylko dostanę umowę (dziś ma być już kurier), sprawdzę jej zapisy i dam znać.

Pozdrawiam
Anisz

Anonimowy pisze...

Anisz i jak sprawa wygląda ? :p

Anonimowy pisze...

W umowie są analogiczne zapisy dotyczące opłaty, tzn. "8 zł miesięcznie (96 zł w skali roku)". Bardziej zastanawia mnie zapis, że umowa zawierana jest na 12 miesięcy (czyli czas określony) z automatycznym przedłużeniem na kolejne okresy 12-miesięczne, ale zgodnie z informacjami z infolinii w każdym momencie przysługuje prawo do jej wypowiedzenia z 30 okresem tegoż ( w umowie jednak literalnie takiego zapisu nie znalazłem w czasie jej szybkiej lektury przy kurierze). Dziś dostałem smsa, że karta została wydana, czekam na kartę i umowę i sprawdzę w praktyce, jak wygląda kwestia wypowiedzenia i płatności za kartę :-D

Pozdrawiam
Anisz

Anonimowy pisze...

Ja dopiero rano wypełniłem formularz zgłoszeniowy.
Po jakim czasie oddzwaniają?

Darek M. pisze...

Bank twierdzi, że oddzwania po kilkunastu minutach. Natomiast na blogu jest wiele komentarzy osób, do których nikt się nie odezwał...

Anonimowy pisze...

Po ponad 24h oddzwonili. Czekam jeszcze na weryfikacje, ale powinno być ok, kurier z umową planowany na pn-wt.

Anonimowy pisze...

Dzisiaj był kurier, umowa podpisana. Teraz jeszcze weryfikacja i w przyszłym tygodniu myślę, że przyślą kartę.

Anonimowy pisze...

Uzupełniając poprzednie wpisy - wreszcie (prawie dwa tygodnie po karcie) dotarł do mnie mój egzemplarz umowy kredytowej. Mam nadzieję, że poniższe rozwieje wątpliwości co do możliwości wypowiedzenia umowy w dowolnym momencie, jak i odpłatności za kartę i przyda się korzystającym w kolejnych promocjach.

1.
a) zgodnie z par. 12 ust. 1 umowy o kartę kredytową Citibank klientowi przysługuje prawo wypowiedzenia umowy w każdym czasie, z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia. Wypowiedzenia można złożyć w formie pisemnej lub poprzez system bankowości elektronicznej,
b) analogiczny zapis znajduje się w par. 20 Regulaminu kart kredytowej Citibank),
2.
a) po myśli par. 7 ust. 1 lit a) umowy o kartę kredytową Citibank ołata roczna za wydanie i możliwość korzystania z karty głównej w pierwszym roku i kolejnych latach wynosi 96 zł (8 zł miesięcznie). I zdanie drugie: bank zwróci klientowi naliczoną miesięczną ratę opłaty rocznej za kartę główną, gdy wartość transakcji,
b) dodatkowo załącznik nr 2 Tabela Opłat i Prowizji dla Kart Kredytowych Citibank do regulaminu kart kredytowych Citibank jednoznacznie określa opłatę roczną za wydanie i możliwość korzystania z karty głównej (dla kart wydanych od 1.01.2015) na 8 zł miesięcznie (96 zł w skali roku) m.in. dla karty Citibank Silver.

Moim zdaniem nie więc wątpliwości, że z karty zrezygnować można po otrzymaniu telefonu i kosztuje to nas 8 zł za każdy miesiąc (+ okres wypowiedzenia) korzystania z karty.

Pozdrawiam
Anisz

Anonimowy pisze...

Spełniłem warunki promocji i teraz czekam tylko na powiadomienie mnie przez bank o otrzymaniu nagrody.
Ktoś już otrzymał takową wiadomość?

Anonimowy pisze...

Ja dzisiaj ;)

Gratulacje! Twój Smartfon już jedzie do Ciebie!

Anonimowy pisze...

Pff maila przysłali tydzień temu, a telefonu dalej nie mam... :P
Ktoś już dostał ?

Anonimowy pisze...

Czy ktoś z zainteresowanych dostał już telefon?

tomus37 pisze...

Ja otrzymałem maila 04.03 i do dzisiaj telefonu brak.Składałem zapytanie online i otrzymałem odpowiedź,że bank ma miesiąc na dostarczenie telefonu od wysłania maila.

Anonimowy pisze...

Ja 6.03 dostałem maila, więc jeszcze trochę poczekamy.

Anonimowy pisze...

Właśnie otrzymałem telefon. Kolor czarny (nawet lepiej) a nie biały jak na foto ;) Znajomy dostał biały :P

Anonimowy pisze...

Zalogowałem się z ciekawości na konto i mam
29/03 CREDIT SHIELD + -0,11
27/03 OPŁATA ZA KARTĘ -8,00
24/03 OPŁATA ZA CITIPHONE -6,00
opłata za citiphone nie wiem co to....

Czy teraz jak otrzymałem już telefon, mogę zamknąć kartę ?
Gdzie to się robi online ? ;)

Darek M. pisze...

Zapomniałem o poleceniu dezaktywowania ubezpieczeń. Widzę, że masz aktywny Citiphone (serwis telefoniczny), to najlepiej będzie zadzwonić i przez infolinię to zrobić.

Warto od razu po otrzymaniu karty dezaktywować wszystkie ubezpieczenia i serwis Citiphone.

Anonimowy pisze...

Ale ja chce zrezygnować z karty...
Czy mogę? Jeśli tak czy da się to zrobić online a nie telefonicznie :P

Anonimowy pisze...

Rozdział XIII
Rozwiązanie Umowy
§ 20
1. Klient może rozwiązać Umowę w każdym czasie, z zachowaniem
30 dniowego okresu wypowiedzenia poprzez:
a) złożenie Bankowi pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy
w Oddziale Banku;
b) przesłanie pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu na adres
Banku, podpisanego zgodnie ze wzorem podpisu Klienta,
złożonym w Banku; w przypadku wątpliwości co do autentyczności
złożonego oświadczenia Bank zastrzega sobie prawo do jego
telefonicznego potwierdzenia; Bank nie ponosi odpowiedzialności
za szkody wynikłe w związku ze złożeniem oświadczenia
o wypowiedzeniu, podpisanego niezgodnie ze wzorem podpisu
lub brakiem możliwości telefonicznego potwierdzenia jego
autentyczności;
c) złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu przez CitiPhone,
po przeprowadzonej weryfikacji;
d) złożenia wypowiedzenia poprzez Serwis bankowości internetowej
Citibank Online (z wyłączeniem Citi Mobile).

Dziki pisze...

od stycznia 2015 bank domyslnie włacza usługe CitiPhone i nalicza 6zł/m więc najlepiej z tej usługi zrezygnować przez infolinie banku albo prościej przez poczte citionline - (wchodząc na konto z prawej u góry na czarnym pasku)

Prześlij komentarz