środa, 18 marca 2015

BNP Paribas – iKonto z premią 70 zł, 2 edycja, uzupełnienie danych + nowa promocja z premią 100 zł


W komentarzach pojawiły się informacje o rozsyłaniu przez Agorę, czyli organizatora promocji „iKonto z premią, 2 edycja, maili informujących o przyznaniu nagrody – 70 zł premii.

Jeżeli braliście udział w promocji, która trwała od 26 stycznia do 16 lutego to dzisiejsza wiadomość jest właśnie dla Was. Na temat promocji pisałem tutaj.

Maile z informacją o przyznaniu premii miały przyjść właśnie do dzisiaj. Teraz ważna uwaga: Czas na uzupełnienie profilu mamy do 25 marca 2015 r. Jest to krytyczny moment z uwagi na to, że wiadomość ta często trafia do spamu. Dlatego też łatwo jest przegapić ten 7 dniowy termin.

Przypomnę, że warunki promocji były banalne: oprócz założenia konta należało wykonać transakcje kartą na kwotę 150 zł.




Uzupełnienie danych do przelewu



Jak już wspomniałem, wiadomość od Agory często trafia do SPAMu. Sprawdźcie dokładnie skrzynkę, bo maile czasami trafiają w inne zakładki.

Dane uzupełniamy po zalogowaniu się do panelu promocji, np. przez stronę:

Mamy na to czas do 25 marca 2015 r.

Premia zostanie natomiast wypłacona na założony rachunek w BNP Paribas do 31 marca 2015 r.


Polub stronę Jak Oszczędzić.pl na Facebooku i otrzymuj informacje o najnowszych promocjach:



Mail od Agory


„Gratulujemy! 
Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty premii gwarantowanej 70 zł w promocji Konto z Premią BNP Paribas i Agora!  
Aby premia znalazła się na Twoim koncie, prosimy o uzupełnienie niezbędnych danych, w tym numeru konta, na które wykonamy przelew. 
W tym celu prosimy o zalogowanie się do panelu pod adresem konto.zpremia.pl i wypełnienie udostępnionego formularza. 
Prosimy o przygotowanie numeru rachunku założonego w tej promocji (bez spacji) oraz o nie stosowanie w danych adresowych znaków przecinka i średnika - ułatwi nam to realizację przelewów. Dane należy uzupełnić do dnia 25 marca 2015r. 
Premie zostaną wypłacone do dnia 31 marca 2015 r.”


Co jeśli nie mogę się zalogować do panelu promocji?


Pod wpisem na temat promocji, pojawił się komentarz informujący o problemach z zalogowaniem do panelu promocji.

W takich wypadkach najlepszym wyjściem będzie kliknięcie w link: Problem z logowaniem – napisz do nas i opisanie problemu.


Regulamin promocji przewiduje możliwość wysłania reklamacji w ciągu 14 dni od wysłania maili informujących o wygranej (czyli od 17 marca 2015 r.).

Informujcie mnie, jeżeli macie inne problemy. Będę się je starał wyjaśniać z organizatorem.



14 komentarze :

Anonimowy pisze...

Witam,

jest ktoś w stanie powiedzieć jak w praktyce wygląda wypowiedzenie umowy w BNP Paribas? Jak otrzymam premię, mogę zastrzec kartę, żeby nie musieć spełniać warunku wydania 200zł?

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Zastrzec kartę bez wyrabiania nowej - konto wymaga jednak wpływów, aby uniknąć opłat.

Anonimowy pisze...

Dokładnie, można zastrzec kartę bez zamawiania nowej. Trzeba będzie nadal robić przelew min. 1000 zł w miesiącu, żeby nie zapłacić za konto.

Anonimowy pisze...

Dzisiaj dostałem premię od AGORY.

Anonimowy pisze...

Ja też :-)

Anonimowy pisze...

Panie Darku, czy może Pan podpowiedzieć w jaki sposób wypowiedzieć umowę (zamknąć konto) w Banku BNP Paribas? List polecony wystarczy?

Darek M. pisze...

Na pewno można w oddziale. Listem poleconym z przesłaniem skanu dowodu (potwierdzenie podpisu) też powinno się dać.

Właśnie planuję wpis na temat zamykania kont osobistych. Musicie mi o tym przypominać :)

Anonimowy pisze...

Niestety do 25 marca nie mogłem się zalogować do panelu https://konto.zpremia.pl/promocja/zaloguj/. Serwis nie przysyłał mi hasła !!! Pisałem do Agory maile informując o problemie z zalogowaniem. 23 i 25 marca niestety do dnia dzisiejszego nie dostałem od nich żadnych informacji (mają 14 dni minęło 18) Udało mi się zalogować dopiero dziś. Dnia 30 marca minął czas składania reklamacji odnośnie promocji. Nie polecam nie chce pisać już ile mi to zajęło czasu jeżeli chodzi o te problemy. Teraz pozostało zrezygnować z konta co pewnie też nie zakończy się przez 1h (dojazd do oddziału, składanie oświadczeń, powrót). Tragedia

Darek M. pisze...

Jeżeli miałeś jakieś problemy to trzeba było napisać do mnie wiadomość przez formularz w stopce bloga. Wyjaśnilibyśmy tą sprawę szybko.

Anonimowy pisze...

Teraz to już raczej nic nie da się zrobić ?

Darek M. pisze...

Pisałbym tak czy siak reklamację. Jeżeli w tamtym czasie była podjęta próba zalogowania to reklamacja powinna zostać mimo wszystko uznana.

Anonimowy pisze...

ok
Dzięki za informację, spróbować w sumie nie zaszkodzi.
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Dnia 9 kwietnia 2015 09:38 pisałem o problemach z premią. Premia po napisaniu odwołania została mi przyznana. Pozdrawiam i dziękuję za poradę

Darek M. pisze...

Super. Dlatego zawsze warto poświęcić chwilę i napisać reklamację w takich wypadkach.

Prześlij komentarz