czwartek, 16 kwietnia 2015

Bank Millennium: Konto 360º z premią 55 zł i 75 zł na Groupon


Świetna oferta Banku Millennium i Agory pojawiła się na Grouponie. Dzięki temu otrzymamy dodatkową premię w wysokości 75 zł do wydania w serwisie groupon.pl.

W zamian za kupno Groupona w cenie 5 złotwarcie Konta 360º i spełnienie warunków promocji, tj. zapewnienie wpływu min. 500 zł oraz wykonanie 1 płatności kartą otrzymamy 55 zł premii.

Promocja trwa do 24 kwietnia 2015 roku.




Szczegóły – Konto 360º z premią 55 zł i 75 zł na Groupon



W ramach promocji Konta 360º z premią na Grouponie, przy niewielkim wysiłku do zdobycia jest 55 zł premii oraz 70 zł do wydania na groupon.pl (75 zł minus koszt Groupona w wysokości 5 zł). Co więcej, premia zwolniona jest z podatku dochodowego.

Promocja dostępna jest wyłącznie dla nowych klientów banku. W dniu rozpoczęcia promocji (od 14 kwietnia 2015 r) nie można posiadać żadnego produktu w Banku Millennium.


Aby otrzymać premię w wysokości 55 zł oraz 75 zł na Groupon należy:
  • W okresie promocji, tj. do 24 kwietnia 2015 r. zakupić Groupon za 5 zł
  • Przejść na stronę promocji i zarejestrować swój profil wpisując imię, nazwisko oraz email oraz prawidłowy i kompletny kod Groupona
  • Również do 24.04.2015 r. złożyć wniosek o Konto 360º lub Konto 360º Student  (osoby do 26. roku życia) wraz z kartą debetową Visa 360º za pomocą linku „Kliknij tutaj aby aby założyć konto” dostępnego po zalogowaniu na stronie promocji.
    • Konto należy aktywować wykonując przelew autoryzujący, poprzez weryfikację dokumentów podpisanych przez kuriera lub w oddziale banku.
  • Do 21 maja 2015 r. zapewnić wpływ w wysokości min. 500 zł oraz wykonać min. 1 płatność bezgotówkową kartą w sklepie stacjonarnym (POS)

Dodatkowo należy:
  • Uzupełnić profil na stronie promocji do dnia 9 czerca 2015 r. (aby Organizator wiedział, na jakie konto ma przelać premię 55 zł),
    • Na stronie promocji podajemy nr konta w Banku Millennium oraz adres zamieszkania.
    • O otrzymaniu premii i potrzebie uzupełnienia profilu zostaniemy poinformowani do 27 maja 2015 r. za pomocą wiadomości e-mail
    • Uwaga: wiadomość ta często trafia do SPAM-u. Dlatego też polecam śledzenie strony „Jak oszczędzić.pl” (Facebook, Twitter, newsletter), gdzie poinformuję Was o potrzebnie uzupełnienia profilu. Jest to najbardziej krytyczny moment promocji. Na uzupełnienie profilu mamy zaledwie tydzień czasu.

Premia zostanie przekazana na aktywne konto w Banku Millennium do 16 czerwca 2015 r. Środki na groupon.pl pojawią się do dnia 5 czerwca 2015 r.będą ważne do 31 grudnia 2015 r.


Warto mieć na uwadze także fakt, że płatności anulowane, transakcje bankomatowe i przelewy z konta nie będą brane pod uwagę.


Polub stronę Jak Oszczędzić.pl na Facebooku i otrzymuj informacje o najnowszych promocjach:



Harmonogram promocji


Okres
Aktywność / Suma płatności kartą
Do 24 kwietnia 2015 r.
Kup Groupon. Załóż profil na stronie promocji za pomocą linka na stronie Groupon. Złoż wniosek o Konto 360º i aktywuj przelewem z zewnątrz na kwotę 10 zł. (Po założeniu konta warto wyłączyć płatny pakiet bezpieczeństwa)
Do 21 maja 2015 r.
Zapewnij wpływ na konto w wysokości min. 500 zł oraz dokonaj 1 płatności kartą w sklepie stacjonarnym
Od 27 maja do 9 czerwca 2015 r.
Uzupełnij profil na stronie promocji podając imię, nazwisko, adres oraz nr konta 360 º
Do 5 czerwca 2015 r.

Do 16 czerwca 2015 r.
Zasilenie konta na Groupon kwotą 75 zł.

Wypłata 55 zł premii


Jak widzicie, warunki promocji są naprawdę banalnie proste do spełnienia.


Konto 360° - szczegóły



Konto 360º w Banku Millennium będzie w pełni darmowe przez pierwszy rok po spełnieniu prostych warunków. Wystarczy wpływ z innego banku w wysokości min. 1000 zł i wykonanie jednej płatności kartą.

Od drugiego roku, aby nie płacić za „Pakiet Bardzo Pomocny” 4,99 zł miesięcznie, musimy zrezygnować z tego pakietu.

Konto 360° to:
  • 0 zł za prowadzenie konta gdy zapewnimy wpływ na konto w wysokości min. 1000 zł
  • 0 zł za kartę do konta w przypadku wykonania min. 1 płatności kartą w miesiącu
    • 7 zł w przeciwnym razie
    • Karta do konta automatycznie ma aktywowany „Pakiet Bezpieczeństwa”, który obejmuje 25 powiadomień SMS o transakcjach dokonanych kartą za 3,99 zł miesięcznie oraz bezpłatne ubezpieczenie „Ochrona Karty”. Pakiet ten można wyłączyć online, telefonicznie lub w oddziale.
  • 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce
  • 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów za granicą
  • 0 zł za zlecenia stałe i polecenia zapłaty
  • 0 zł za krajowe przelewy w złotych przez internet i mobilne
  • 0 zł za przelewy na e-mail lub telefon
  • 0 zł za „Pakiet Bardzo Pomocny” przez okres 12 miesięcy od otwarcia konta
    • 4,99 zł od drugiego roku (istnieje możliwość rezygnacji z pakietu ubezpieczeń)
  • Dodatkowe środki bez oprocentowania aż do 7 dni w miesiącu
  • 3,1% na koncie oszczędnościowym
  • 3,25% na lokacie mobilnej

Konto 360° Student to dodatkowo:
  • 0 zł za prowadzenie konta bez warunku wpływu

Uwaga: Bank może domyślnie aktywować ubezpieczenie "Bezpieczna karta" w wysokości 2,99 zł / miesięcznie. Ubezpieczenie to można wyłączyć dzwoniąc na infolinię. Można też spróbować napisać dyspozycję przez system bankowości elektronicznej (informacja do potwierdzenia).


Pakiet Bardzo Pomocny



Pakiet Bardzo pomocny to:
  • pomoc medyczna – w razie nagłej choroby lub nieszczęśliwego wypadku w domu, m.in. z wizyt domowych lekarza i pielęgniarki,
  • pomoc domowa – w razie zdarzenia losowego m.in. z interwencji hydraulika, elektryka, ślusarza, szklarza oraz napraw sprzętu AGD/RTV/PC
  • pomoc IT – m.in. naprawy smartfona, telefonu, tabletu, zakupu urządzenia w razie kradzieży, całodobowego dostępu do infolinii.

Można skorzystać aż z 7 interwencji w roku. Wystarczy kontakt z całodobowym Centrum Alarmowym.


Więcej:


25 komentarze :

Anonimowy pisze...

Instrukcja zakładania konta zawiera drobne błędy, oparta jest chyba na instrukcji bez kuponu. Lepiej skorzystać z tej z Groupona, równie prosta.
Nie podajemy przy rejestracji imienia i nazwiska, tylko mail i numer kuponu, a następnie rejestrujemy się już z linka który otrzymamy na maila.

Anonimowy pisze...

Rozumiem, że jak skorzystałem z promocji Agory 2 dni temu, to na promocję Groupona się mogę załapać? Pewnie musiałbym założyć nowe konto na kogoś z rodziny?

Anonimowy pisze...

Wyzej miałem na myśli: "Rozumiem, że jak skorzystałem z promocji Agory 2 dni temu, to na promocję Groupona NIE mogę się załapać? Pewnie musiałbym założyć nowe konto na kogoś z rodziny? "

Anonimowy pisze...

Ja założyłem 2 miesiące temu z groupona z premią 4 razy 50 zł, a teraz na 2 osoby z rodziny. Muszę przyznać, że Millenium ma najlepszy system zakładania i zamykania kont. Wypełnienie wniosku to 5 minut, przelew aktywujący i po 2 godzinach mam maila z hasłem i konto jest, Zamknięcie równie szybko i bez wizyty w banku.

Darek M. pisze...

Zgadza się, teraz jedynie ktoś z rodziny może skorzystać.

Samplik pisze...

Tylko z rodziny, u mnie to nie działało w sumie

Łukasz LuKa pisze...

Ten system milenium chyba jest ułomny… Dziewczyna wpisuje pesel który zaczyna się od 910909…… a system krzyczy „Konto 360° Student jest dostępne dla osób w wieku 18-26 lat. Wybierz inny rodzaj konta” Wg Milenium ona ma więcej niż 26 lat? Porażka. Dzwoniłem do nich i powiedzieli że zapewne trzeba iść do placówki z legitymacją.. fajny system zakładania konta student ;/

Anonimowy pisze...

Jeszcze jeden mały problem. Może lepiej zakładać konto kurierem, gdyż założone przelewem aktywacyjnym jest ograniczone do 5000zł miesięcznie limitu wydatków.
W/g informacji z innych serwisów, ktoś napisał, że konta aktywowanego przelewem nie można zamknąć online, dopiero po wizycie w banku.

Darek M. pisze...

Ale zapewne można te limity zmienić telefonicznie.

Co do zamykania to akurat konto w Millennium można zamknąć online.

Anonimowy pisze...

Darek sam zamykałem online jakieś 2 lata temu, ale wtedy otwierałem po podpisaniu umowy u kuriera. Teraz zrobiłem to przelewem, na innym blogu ktoś napisał, że takie konto nie jest w pełni aktywne i nie da się go zamknąć online. Potwierdza się też, że konto jest ograniczone, przy otwieraniu dostałem maile o aktywcji w którym był zapis:
"Uwaga!!! Przypominamy ze zgodnie z "Regulaminem otwierania rachunku poprzez przelew" do chwili wizyty w placówce Banku i złożenia wzoru podpisu oraz wykonania skanu dokumentu tożsamości:

- nie będziesz mieć możliwości składania wniosków o produkty kredytowe
- limit miesięczny transakcji wykonywanych na rachunku wynosi 5000 PLN"
Ja chciałem skorzystać na kilka tygodni z konta oszczędnościowego więc muszę odwiedzić oddział i złożę podpis.

Darek M. pisze...

Dziwna sprawa. Dla żony zakładaliśmy przelewem i nigdzie nie widziałem tych informacji.

W takim wypadku najlepiej założyć konto przez kuriera.

Anonimowy pisze...

Sobie zakładałem 2 miesiące temu i też nie pamiętam bym dostał takiego maila.
Teraz zakłądałem żonie i mamie i obie dostały maila, z ciekawości zajdę do banku i dowiem się czy moje też wymaga pełnej aktywacji.

Anonimowy pisze...

REGULAMIN OTWIERANIA RACHUNKÓW BANKOWYCH W BANKU MILLENNIUM S.A. Z OPCJĄ POTWIERDZENIA DANYCH KLIENTA NA PODSTAWIE PRZELEWU Z INNEGO BANKU
Faktycznie są ograniczenia, ale nie ma nic o braku możliwości zamknięcia online.

Darek M. pisze...

Dodałem odpowiednią notkę do wpisu.

Z drugiej strony lepiej, że bank kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo. Pytanie tylko, po co w takim wypadku możliwość zakładania konta za pomocą przelewu ;)

Anonimowy pisze...

który kod wpisujemy z ofertą w gruponie kod zabezpieczający czy kod gruponu?

Anonimowy pisze...

Czy te 1000 zł, które uchroni nas od opłat, należy przelać już za kwiecień ?
Czy po dokonaniu przelewu, kwotę można z powrotem przelać na inne konto ?

Darek M. pisze...

Nie pamiętam już na 100% jak było w Millennium. Najlepiej przelać jeżeli to możliwe i od razu jak dojdzie to przelać z powrotem.

Anonimowy pisze...

Rozmawiałem z konsultantem na infolinii i z tego co udało mi się dowiedzieć za pierwszy pełny miesiąc nie są pobierane żadne opłaty, czyli teoretycznie dopiero za czerwiec bank pobierze pierwsze opłaty.

Darek M. pisze...

Super. Sam miałem dzwonić, ale w natłoku spraw o tym zapomniałem.

W Eurobanku mi ściągnęli kasę za prowadzenie mimo, że konto założyłem 29go dnia miesiąca :/

Anonimowy pisze...

Chcę otrzymać premię w wysokości 55 zł oraz 75 zł na Groupon. Kupiłam Groupon, zarejestrowałam swój profil wpisałam kod Groupona, złożyłam wniosek o Konto 360º wraz z kartą Visa 360º za pomocą linku, wykonałam przelew. Konto zostało otwarte więc zapewniłam wpływ gotówki przekraczający 500 zł i wykonałam 1 płatność bezgotówkową kartą w sklepie stacjonarnym. Następnie udałam się do banku, by złożyć wzór podpisu i wyłączyć pakiet bezpieczeństwa. Tu pojawił się problem. Podpisałam dokument, że:
- Nie wyrażam zgody na przetwarzanie przez Bank informacji, stanowiących tajemnicę bankową, wynikających z rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (ROR) otwartego na podstawie Umowy z uwzględnieniem Kart debetowych wydanych do tego ROR oraz linii kredytowych przyznanych do tego ROR oraz z rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w walucie, rachunków oszczędnościowych lokat terminowych i z rachunków oszczędnościowych powiązanych z tym ROR, po spełnieniu świadczenia wynikającego z Umowy oraz z umów w zakresie wymienionych powyżej produktów bankowych zawartych w dniu dzisiejszym jak również po dacie złożenia niniejszego oświadczenia, zgodnie z art. 105a Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe.
- Nie wyrażam zgody na przetwarzanie przez Bank moich danych osobowych, w trakcie trwania umów zawieranych z Bankiem - w celach marketingu produktów i usług podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy
- Nie wyrażam zgody na otrzymywanie spersonalizowanych, istotnych informacji dotyczących produktów Banku a także ofert Banku, za pośrednictwem kanałów elektronicznych (Millenet/ SMS/Bankomaty)
- Nie wyrażam zgody na telefoniczne składanie mi ofert produktów Banku.
Czy może to wpłynąć na odmowę wypłaty premii. Wiem, że zgody na przetwarzanie danych w Banku Millenium nie były wymagane, lecz w Agorze podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwia udział w promocji. Czy Millenium przekaże informację o spełnieniu warunków promocji do Agory? Proszę o pomoc!

Anonimowy pisze...

Czy wymagalny przelew na rachunek musi być jakiś czas na nim? Czy od razu po zaksięgowaniu można znów przelać?

Darek M. pisze...

Akurat w tej jednej promocji nie powinien być to problem :)

Daro pisze...

Uważajcie na różnego rodzaju ubezpieczenia. Reklamację odrzucają twierdząc, że powinniśmy o niej wiedzieć, bo gdzieś tam w regulaminie jest zaszyta.

Szczyt chamstwa. Mój protest to wypłata gotówki codziennie z bankomatu PKO BP, przez co pieniądze wrócą do Państwa i pośrednio też do mnie :D

Darek M. pisze...

Niestety to są grzechy większości banków. Natomiast niektóre mają lepsze podejście do klienta i wolą postawić na dłuższe dobre relacje uwzględniając takie reklamacje.

Polecam "Niezbędnik łowcy promocji", dzięki któremu nie nadziejemy się na wszelkiego rodzaju opłaty, pobierane przez banki.

Dorota pisze...

Co za bank. Chciałam skorzystać z pakietu Assistance to mi powiedzieli, że jak zakładałam konto online to muszę iść go aktywować do banku!

Prześlij komentarz