wtorek, 12 maja 2015

Bank Millennium: Darmowe bilety do kina za korzystanie z aplikacji BLIK


Dzisiaj coś dla osób, które mają konto lub kartę kredytową w Banku Millennium.

Zainteresowane promocją „BLIK, płacisz, wypłacasz i idziesz do kina” powinny być szczególnie osoby, które założyły konta w promocji „Konto z premią” organizowanej przez Agorę oraz promocji na Grouponie.

Przy okazji warto wspomnieć do sierpnia 2015 roku możliwa jest darmowa wypłata gotówki z karty kredytowej Millennium za pomocą BLIKa z zachowaniem okresu bezodstekowego.

Uwaga: Nagrodę otrzyma 1500 osób, które jako pierwsze spełnią warunki promocji.

Podwójna wejściówka do Cinema City od Millennium



W ramach promocji Bank Millennium rozdaje podwójne wejściówki do kina Cinema City.

Warunki promocji są stosunkowo łatwe do spełnienia i wymagają od nas pobawienia się aplikacją mobilną Banku Millennium.

Aby otrzymać dwa bilety do kina wystarczy wykonanie 10 transakcji BLIKiem. Mogą to być zarówno płatności w sklepie jak i wypłaty z bankomatu. Jeżeli chcecie szybko spełnić warunki promocji to będziecie musieli zmienić limity liczby transakcji.

Promocją objęte są transakcje BLIK wykonane od 8 maja do 30 czerwca lub do wyczerpania puli kodów.

Do wykonania transakcji BLIK niezbędne będzie ściągnięcie aplikacji mobilnej Bank Millennium dostępnej na telefony z systemem Android oraz iOS.

Bilety otrzyma 1500 osób, które jako pierwsze wykonają 10 transakcji BLIK. Bilety zostaną wysłane w postaci kodów wysłanych na adres email uczestnika.

Zachowają one swoją ważność do 31 października 2015 roku i ważne są na dowolny* seans w dowolnym kinie Cinema City.

Wyłączone z promocji są:
  • pokazy specjalne
  • pokazy przedpremierowe,
  • pokazy na zaproszenie (zamknięte)
  • maratony
  • pokazy/eventy specjalne w Cinema City,
  • filmy wyświetlane w IMAX
  • filmy wyświetlane w salach VIP


Jak zapłacić BLIK w sklepie?




Jak wypłacić gotówkę z bankomatu?




Instrukcja wideo




57 komentarze :

Anonimowy pisze...

Lecę do bankomatu. Wieczorny jogging :D

Anonimowy pisze...

10 BLIKów wykonanych. Ale nie dostałem żadnego SMSa z kodami itd.

Anonimowy pisze...

Czytaj regulamin: "2.3. Promocja polega na wysłaniu przez Bank Millennium, na zakończenie Promocji lub po wyczerpaniu
się puli kodów uprawniających do wymiany na bilet kinowy, SMS-a zawierającego dwa kody
uprawniające do bezpłatnego otrzymania 2 biletów kinowych, pierwszym 1 500 osobom, które
dokonają Transakcji objętych Promocją i spełnią warunki Regulaminu"

Anonimowy pisze...

Czyli kody otrzymasz najpóźniej 30 czerwca 2015 a najwcześniej po wyczerpaniu się puli kodów.

bonus 55 pisze...

a co z promocja comperia raiffeisen bank kots dostal jakiego s maial od nich ? do 12 maj przyjsc mail a dalj nie ma ?

KsięgaBiznesu pisze...

Już porozsyłali maile. Sprawdzajcie w spamie.. Również czekam cierpliwie na kody :)

Anonimowy pisze...

@up 13 maja 2015 z godz 12:50
Jest dokladnie tak jak mowisz! Zastanawia mnie tylko jedna rzecz?! Jak to mozliwe, ze na ~1,3mln klientow banku pula na dzien 15maja nadal nie jest wyczerpana?????? (zgodnie z zapisem w regul bank poinformuje na stronie o ewentualnym wyczerpaniu zapasow). Osobiscie smignalem 10 BLIK'ow 2 dni po rozpoczeciu promocji (zajelo mi to ~8-10minut w nowym terminalu PKO BP, ktory no tabene robi to znacznie szybciej niz chociazby BZWBK).
W zwiazku z tym zachodze w glowe, jak to mozliwe, ze przy ilosci 1,3mln klietow pula nadal jest otwarta, skoro wejsciowek jest praktycznie promilowa ilosc???? Albo jestem zbyt podejrzliwy albo zydki z Millennium znowu cos kombinuja na wzor np. Credit Agricole i motywem tabletowym gdzie wydymali multum klientow nie precyzyjnymi zapisami w regulaminie.
To takie moje subiektywne odczucie, chociaz moge sie oczywiscie mylic i nie wrzucac wszystkich bankow do jednego worka z Lehman Brothers ;)))) oby tak bylo....
Pzdr (Miki)

Darek M. pisze...

Aplikacja mobilna nie jest zbyt powszechna wśród klientów. Również nie każdy czyta blogi o promocjach :)

Anonimowy pisze...

....czyli z korzyscia dla tych, ktorzy blogi czytaja i po czesci blogera duchowo wspieraja (ale mi sie zrymowalo)
A ja bylem pewien, ze wiekszosc gowniarzy wylacznie z tego korzysta, bo sa na tyle wygodni, ze oprocz telefonu niczego z domu nie zabieraja (za wyjatkiem mozgu, chociaz tego tez nie bylbym pewien).

Anonimowy pisze...

Blikować nie próżnować :-)

Anonimowy pisze...

do otrzymania biletów trzeba zgody na przetwarznie danych w celach marketingowych, wie ktoś jak ją zgłosić?

Łukasz LuKa pisze...

Może dlatego pula nie zeszła kodów bo nikt nie ma tych zgód? :D hehe. Dobre jaja.

Darek M. pisze...

Na szczęście liczone jest to względem ostatniego dnia promocji:

"Posiadanie przez Uczestnika najpóźniej w ostatnim dniu Czasu trwania Promocji zgody w Banku Millennium na: przetwarzanie przez Bank danych osobowych, w trakcie trwania umów zawieranych z Bankiem w celach marketingu produktów i usług podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy oraz na otrzymywanie spersonalizowanych, istotnych informacji dotyczących produktów Banku a także ofert Banku, za pośrednictwem kanałów elektronicznych."

Na pewno modyfikacji można dokonać w oddziale i telefonicznie. Patrzę, czy można to zrobić online.

Anonimowy pisze...

W regulaminie nie ma informacji , że organizator promocji poinformuje nasz o wyczerpaniu puli biletów , więc równie dobrze ta pula mogła się skończyć pierwszego dnia ....

Anonimowy pisze...

Sprawdzone, zweryfikowane i wykonane! Mozna to zrobic albo w oddziale albo poprzez infolinie (w serwisie online nie ma takiej opcji!!!). Potwierdzone przez konsultanta Millennium ;) pzdr

Anonimowy pisze...

Prosze wiec otworzyc regulamin produktu i przeczytac! Jest wyraznie napisane, ze organizator poinformuje nas na stronie banku o wyczerpaniu puli nagrod w postaci biletow (3tys biletow = 1,5tys podwojnych wejsciowek).
Czytac dokladnie!!!! jak w kampani spolecznej Ministerstwa Kultury "Cala Polska czyta dzieciom, codziennie i przynajmniej raz dziennie...." pzdr :)

Anonimowy pisze...

Ja się pytam gdzie są bilety? Na stronie banku nie ma już info o promocji, nie ma też info że się bilety skończyły.

bankier pisze...

Bilety zostaną wysłane po wyczerpaniu puli biletów lub terminu promocji, tj. 30 czerwca 2015 r.

Anonimowy pisze...

No tak, tylko że na stronie banku nie ma już info o promocji a nie ma też info że bilety się skończyły. Wydaje mi się że skoro nie ma info o promocji to znaczy że bilety się skończyły, czyli wyczerpała się ich pula.

Anonimowy pisze...

Coś długo te bilety się nie kończą, chyba ludziom się nie chce korzystać z tego dziadowskiego wynalazku jakim jest BLIK. Liczyłem że na początku czerwca będę miał to z głowy bo konto trzeba zamykać a nie czekać do 30.

BLIK pisze...

Może być też tak, że nagród było tak dużo, że jeszcze się nie wyczerpały mimo dużego zainteresowania ;)

Anonimowy pisze...

Spełniłem warunki promocji aby otrzymać darmowe bilety do kina (zrobiłem 10 wypłat BLIK). Teraz pytanie: Czy mogę już zastrzec kartę i zamykać konto (jak wiadomo i tak to trwa miesiąc) a otrzymam te bilety 30 czerwca?

Darek M. pisze...

Ja bym zostawił. Póki co warunek zwolnienia z opłaty jest tak banalny, że nie ma sensu jej zamykać. Co do promocji to możesz zlikwidować kartę. BLIK działa bez karty :)

Anonimowy pisze...

Gdzie bilety?

Darek M. pisze...

Jutro kończy się konkurs z tego co kojarzę :)

Anonimowy pisze...

Czy ktoś już dostał bilety?

Łukasz LuKa pisze...

Skończył się czas na transakcje promocji BLIK ciekawe co teraz.... chyba Tylko czekać... P.S w Regulaminie chyba nie ma że w chwili wygranej trzeba być klientem banku :>

Anonimowy pisze...

Jaki bank tama promocja. Jest 1 lipca a biletów brak. Rezygnuję z tego banku. Jak mam powierzać pieniądze bankowi któremu nie można zaufać?

Anonimowy pisze...

Ciekawe, czy kolejny raz okaże się, że brakowało jakiś zgód marketingowych.

Anonimowy pisze...

dostał ktoś bilety ? Jaki bank taka promocja, też zamknąłem konto, zwłaszcza ze dla nowych klientów dają 360 zł.

Anonimowy pisze...

Darku czy będziesz wyjaśniał sprawę?

Anonimowy pisze...

U mnie i dziewczyny biletów też brak... a najlepsze że reklamacje trzeba składac listownie ;/ co na marginesie wdg mnie stanowi klauzurę

Anonimowy pisze...

Czyli oszukano nas. Wycofuję środki i zamykam konto natychmiast. Boję się o swoje pieniądze.

Darek M. pisze...

Jak zawsze, zalecam spokój. Regulamin jest tak skonstruowany, że nie określono w nim daty wysłania kodów. Na forach też brak informacji, jakoby ktoś już dostał kody.

Też jestem zdenerwowany brakiem informacji, ale moja cierpliwość jeszcze się nie skończyła :).

Łukasz LuKa pisze...

obstawiam wysyłkę kodów 7go lipca jak już wszystkie ostatnie bliki ogarną.

Anonimowy pisze...

ja obstawiam wysyłke kodów po upływie terminu na składanie reklamacji czyli coś ok 17 lipca

Anonimowy pisze...

Czyli jeżeli nie dostałem kodu to powinienem już składać reklamację?

Anonimowy pisze...

Reklamację to po tym, jak ktokolwiek dostanie kody :)

Mateusz pisze...

Co ciekawe na infolinii dowiedziałem się że po zakończeniu promocji, (UWAGA!!) KAŻDY uczestnik czy był w tym 1500 czy nie otrzyma informację o zakończeniu promocji, więc trzeba czekać do 17 lipca do końca składania reklamacji.

Anonimowy pisze...

Jakich reklamacji? Przecież ktoś powyżej napisał że reklamacje będzie można składać jak ktokolwiek dostanie kody. Jakie więc reklamacje składać do 17 lipca?

Łukasz LuKa pisze...

Ze strony LS komentarz: Odpowiedź jaką dostałem od banku: "„W nawiązaniu do Pana wiadomości uprzejmie wyjaśniam, iż SMS dotyczący promocji BLIK „Płacisz, wypłacasz i idziesz do kina” zostanie wysłany najpóźniej do 8 lipca 2015r.
Zatem cierpliwie czekajmy ;)"

Mateusz pisze...

Keep calm & stone ;) if U know wut I mean ;D

Anonimowy pisze...

@Lukasz Luka 4 lipca 2015
identyczne info otrzymalem na infolinii: "Prosze sie uzbroic w cierpliwosc, kody powinny zostac wyslane do 8lipca! W przeciwnym wypadku prosze o kontakt celem ewentualnego zlozenia reklamacji..."
Poczekamy, zobaczymy......
Moze faktycznie jest jak sugeruja wpisy powyzej, ze weryfikuja zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych & jest wiele osob, ktore nie dopelnily tego obowiazku...???

Łukasz LuKa pisze...

chyba czekają do konca 8go;p

Anonimowy pisze...

Dostal ktos kody?

Łukasz LuKa pisze...

raczej nikt

Anonimowy pisze...

no i g....za przeproszeniem! Zobaczymy co dzis bankowe lajzy powiedza na infolini????

Anonimowy pisze...

Ja mam gdzieś taki bank i ich bilety. Nie będę żebrał. Zamykam konto i kończę z tym beznadziejnym bankiem.

Anonimowy pisze...

@anonim 9 lipca 2015 07:41
Przed zamknieciem proponuje zaakceptowac, ze tego typu podejscie to schemat i kazdy bank przeciaga strune maxymalnie ile sie da....
Millennium nie jest wyjatkiem. Poza tym skoro nikt jeszcze nie dostal, to nie musi oznaczac ze bank akurat tylko Ciebie rąbie.

Darek M. pisze...

@up zgadzam się. Dodatkowo muszę powiedzieć, że akcja nie została najlepiej przygotowana. M.in. brak zdefiniowania terminu otrzymania tych kodów.

Anonimowy pisze...

news z ostatniej chwili/infolinia:
"...ze wzgledu na problemy techniczne w dniu wczorajszym tj. 8 lipca kody do zwyciezcow zostana wyslane w dniu dzisiejszym tj. 9 lipca do godz. 15:00..."
Jest 14:00 i jak na razie pusto w skrzynce telef ;)
pzdr cierpliwych!

Anonimowy pisze...

wazne dodatkowe info:
Informacja o wyczerpaniu puli nagrod zostala przedstawiona na stronie banku 30 czerwca 2015 (wynika z tego, ze jednak pula sie wyczerpala). Idac dalej tym tropem, skoro pula wyczerpala sie w dniu 30 czerwca, oznacza to teoretycznie, ze kazdy kto spelnil warunki promocji przed 30 czerwca powinien otrzymac kody (z logicznego punktu widzenia).
Jak bedzie okaze sie niebawem......

Anonimowy pisze...

Jeczycie jak male dzieci. Po 16 leca sms z kodami.

Anonimowy pisze...

I win tickets ;) godz 16:02 & sms z Millennium wszedl na moja skrzynke. Jednak dotrzymali slowa, a juz chcialem wysmarowac reklamacje z przeklenstwami w tle ;) pzdr (Miki)

Anonimowy pisze...

Aaa! 10 razy zaplaciles BLIKIEM! Dostajesz od Banku Millennium 2 bilety do kina. Wymien kody: xxx i xxx na film w Cinema City i baw sie dobrze!

Łukasz LuKa pisze...

Ja zamykam konto bo znów będą przedłużać co zrobić gdy smsy nie doszły a drugi raz ” nie mają jak wysłać” od 2 dni cisza.. Sieć komórkowa także nie potrafi sobie poradzić z tym. Masakra. Ogólnie to napisali mi że wysłali 9go ok 16:00 ale co mi po tym ;/

Łukasz LuKa pisze...

Po 15 mailach w końcu mi wyślą jeszcze raz 22 albo 24 max lipca

Prześlij komentarz