czwartek, 9 lipca 2015

Mam Inteligo: 100 zł za otwarcie konta Inteligo + 50 zł za każde polecone konto


Powróciła świetna promocja "Mam Inteligo" w lepszym wydaniu!

Przypomnę, że w zamian za założenie konta Inteligo można było zgarnąć 50 zł lub 100 zł. Ostatnie dwie edycje należały do tych gorszych, gdzie premia za założenie wynosiła zaledwie 50 zł. Dlatego też niechętnie opisywałem je na blogu.

Teraz, gdy wraca edycja z premią 100 zł, mogę z czystym sumieniem polecić założenie konta.

W ramach obecnej IX edycji promocji "Mam Inteligo" do zgarnięcia jest 100 zł dla osoby poleconej i 50 zł dla polecającego.



Mam Inteligo: 100 zł za otwarcie konta Inteligo



"Mam Inteligo" to program przeznaczony dla osób posiadających konto Inteligo. Polega on na polecaniu konta innym osobom. Za każde skutecznie polecone konto osoba polecająca otrzyma 50 zł premii, natomiast osoba polecona otrzyma 100 zł.

IX Edycja Programu „Mam Inteligo” podzielona jest na 3 etapy:
  • I etap: 08.07 - 06.08.2015 r.
  • II etap: 07.08 - 05.09.2015 r.
  • III etap: 06.09 - 05.10.2015 r.
Z promocji mogą skorzystać nowi klienci Inteligo, tj. osoby, które w dniu złożenia wniosku o Nowe konto nie posiadają żadnego z kont Inteligo od trzech lat liczonych od daty rozpoczęcia edycji programi, ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o otwarcie żadnego z tych kont Inteligo.


Jak otrzymać 100 zł premii?


Aby otrzymać 100 zł premii, należy:
  • Otworzyć konto Inteligo korzystając z formularza na stronie Mam Inteligo. 
    • Podczas zakładania konta należy wpisać kod polecający otrzymany od osoby polecającej (numer telefonu osoby polecającej), 
    • Należy zaakceptować regulamin oraz wyrazić zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych. 
      • Nie masz polecającego? Napisz na jakoszczedzic.pl (et) gmail com
  • Drugim i zarazem ostatnim krokiem jest wykonanie transakcji bezgotówkowych kartą do rachunku głównego na kwotę minimum 200 zł w ciągu 30 dni od otwarcia konta oraz co najmniej jednej transakcji IKO na min. 10 zł (również bezgotówkowej).
    • UWAGA: transakcje muszą być wykonane w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem operacji wykonywanych przez Internet

Aby otrzymać numer do sprawdzonej osoby polecającej konto Inteligo napisz na jakoszczedzic.pl (et) gmail com


Po założeniu konta i zgarnięciu 100 zł, można polecić konto innych znajomym i zarabiać kolejne 50 zł za każde polecenie.


50 zł za skutecznie polecone konto Inteligo



Aby polecać konto Inteligo w ramach programu "Mam Inteligo" należy zarejestrować się w programie. Osoby, które wcześniej były zarejestrowane również muszą dokonać ponownej rejestracji!

Następnie w dowolny sposób możemy dokonywać polecenia konta. Kodem polecenia jest numer telefonu komórkowego podany na potrzeby Programu „Mam Inteligo”. Numer ten musi być numerem, który jest podany w umowie Konta Inteligo.

Premię otrzymamy za skutecznie polecone konto. 

Konto zostanie uznane za skutecznie polecone, jeżeli polecony spełni warunki:
  • Wykona co najmniej jedną transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości min. 200 zł przy użyciu karty debetowej wydanej do Nowego konta w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet
  • Wykona co najmniej jednej transakcji przy użyciu aplikacji IKO powiązanej z nowo otwartym kontem


Konto Inteligo



Konto Inteligo to:
  • 0 zł za prowadzenie konta i przelewy krajowe przez Internet
  • 0 zł za wydanie karty i jej używanie przy miesięcznych, rozliczonych transakcjach bezgotówkowych wykonanych kartą na kwotę min. 100 zł miesięcznie
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów PKO Banku Polskiego, BZ WBK oraz Nordea Banku, jak również Euronetu poprzez aplikację IKO
  • 0 zł za zlecenia stałe przez Internet
  • 0 zł za wpłaty we wpłatomatach i oddziałach PKO Banku Polskiego
  • szybkie przelewy bez podawania numeru rachunku, płatności IKO
  • debet i kredyt – minimum formalności i procedur


Przyznanie i wypłata nagród + podatek


5.1 Nagrody, o których mowa w cz. III oraz cz. IV. pkt. 4.1, podlegają opodatkowaniu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz. U. 2012, poz. 361 ze zm.).
5.2 Nagrody, o których mowa w cz. III oraz cz. IV. pkt. 4.1 zostaną przekazane w formie przelewu na rachunek Inteligo indywidualny, wspólny lub firmowy Inteligo, którego posiadaczem lub współposiadaczem jest Uczestnik lub Nowy Klient.
5.3 W przypadku konieczności odprowadzenia przez Organizatora, jako płatnika podatku, zryczałtowanego podatku od uzyskanych nagród, Organizator zwiększy wartość jednostkową nagrody o kwotę odpowiadającą wartości należnego zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych od uzyskanej nagrody. Kwotę tę Organizator przekaże na rachunek właściwego Urzędu Skarbowego tytułem należnego podatku dochodowego.



Więcej:


109 komentarze :

x666 pisze...

Konto zamknąć mozna w oddziale PKO BP?
Co z podatkiem?

x666 pisze...

Jakie są warunki by konto i karta było bezpłatne?

Darek M. pisze...

Dodałem informacje o podatku oraz szczegóły na temat konta. Konto Inteligo będzie w pełni darmowe po wykonaniu płatności na min. 100 zł.

Anonimowy pisze...

Link do wniosku o zamknięcie konta:
http://inteligo.pl/media_files/35d158eb-f8c6-4e14-bacd-de5d218dec63.pdf

Anonimowy pisze...

@Darek M
Z podpunktu 5.3 dot podatku wynika, ze nawet jesli trzeba bedzie odprowadzic zryczaltowany podatek, to i tak dla nas jako klientow niczego to zmienia, gdyz bank w razie koniecznosci zwiekszy kwote ogolem o ta wlasnie stawke podatku i automatycznie odprowadzi ja do US, natomiast dla nas sumarycznie zawsze bedzie to kwota 100zl netto bezposrednio na rachunek. Mam racje Darku czy moze sie myle???? Dzieki za odp (Miki)

Darek M. pisze...

Dokładnie tak samo rozumiem ten zapis.

Startujzfirma pisze...

Czy są jakieś warunki żeby dostać kartę bezpłatnie?

Anonimowy pisze...

Karta jest wydawana bezplatnie jak widac w opisie powyzej!!!!!!!

x666 pisze...

Czy jest możliwość po otrzymaniu premii zachować konto bez karty i nie ponosić żadnych kosztów, choćby po to by poczekać na premie od osób polecanych i nie mieć konieczności płacic co miesiąc 100 zł kartą?

Darek M. pisze...

Tak, można po otrzymaniu premii zrezygnować z karty i konto będzie w pełni bezpłatne. Sam mam takowe konto :)

Anonimowy pisze...

Jak z zamykaniem konta w placówce PKO BP? czy jest taka możliwość?

Iw ona pisze...

Witam, nie rozumiem punktu :

Drugim i zarazem ostatnim krokiem jest wykonanie transakcji bezgotówkowych kartą do rachunku głównego na kwotę minimum 200 zł w ciągu 30 dni od otwarcia konta oraz co najmniej jednej transakcji IKO.
UWAGA: transakcje muszą być wykonane w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem operacji wykonywanych przez Internet

Transakcja iko jest to płatność mobilna czyli wyłączenie operacji wykonywanych przez internet jej nie dotyczy, tak?

Czy płatności iko mogę wykonywać z jednej aplikacji (z jednego smartphona) z więcej niż jednego konta inteligo?

Wybaczcie jesli poziom moich pytań jest niski ;]

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

@up Iwona
Nie zaglebialem sie zbytnio w calosc regulaminu, ale moge sie odniesc bezposrednio do aplikacji IKO :) Otoz tak sie sklada, ze IKO nie jest tylko i wylacznie aplikacja mobilna do platnosci on-line. Bank mial tu najprawdopodobniej na mysli (stawiam na 99%) opcje platnosci aplikacja IKO w punktach stacjonarnych za posrednictwem BLIKA, ktory jak sie domyslasz jest czescia tejze aplikacji i tu z cala pewnosci moge powiedziec, iz transakcje te podpinaja sie pod transakcje bezgotowkowe i tak tez zostana potraktowane przez bank. Minusem jest oczywiscie ryczaltowa prowizja od transakcji zakupowych w formie BLIKA (nie dotyczy to oczywiscie wyplat z bankomatow, ktore no tabene w moim banku nie sa obciazone zadnymi dodatkowymi oplatami, prowizjami etc).
Reszte zapewne zweyfikuje nam bloger i ewentualnie potwierdzi czy mam racje czy nie (jesli znajdzie chwile czasu rzecz jasna ;)))
Pzdr (M)

Anonimowy pisze...

Czy przelew wykonany za pomocą aplikacji iko można zaliczyć pod transakcję wykonaną za pomocą tejże aplikacji i uznać że spełnia warunki promocji?

Anonimowy pisze...

NIE! Przelew bez wzgledu na jego rodzaj (aplikacja, serwis on-line, placowka czy dysponent na infolini) nie jest transakcja bezgotowkowa i tym samym nie spelnia wymaganych warunkow promocji.
Informacje i interpretacja zapisow w regulaminie w moim mniemaniu sa wlasciwe i prawidlowe, ale koniec koncow proponuje profilaktycznie zawsze kontaktowac sie z dzialem obslugi klienta banku (conajmniej 2krotnie!!! dlaczego? poniewaz w erze tzw. konsultantow "polmozgich i cwierckompetentnych" mozemy otrzymac 2 rozne i calkowicie sprzeczne informacje, za ktore standardowo jak w budzetowce nikt nigdy nie ponosi zadnej jakiejkolwiek odpowiedzialnosci, a nas moze pozbawic chociazby mozliwosci udzialu w promocji i straty jak w tym przypadku 100pln :)))
Kilkunastoletnie doswiadczenie z tym motlochem nauczylo mnie w kluczowych sprawach prosic o jakakolwiek podpinke czy to w formie pisemnej czy tez w formie danych konsultanta lacznie z numerem zgloszenia i dokladna godzina rozmowy.
Flagowy i staly tekst, ktory moge se zapisac w annałach bankowych to:
"....przepraszam za pierwotne wprowadzenie Pana w blad! bylam przekonana ze.....Wlasnie to zweryfikowalam i jednak mial pan racje....itd itd itd" ;)))
Taki juz ten kraj..... (M)

Anonimowy pisze...

Darku, wydaje mi sie ze w warunkach wyszczegolnionych powyzej powinienes jeszcze dodac, iz transakcja IKO w punktach uslugowo-handlowych (patrz regul) powinna byc wykonana na kwote minimum 10pln ;) pzdr (M)

Anonimowy pisze...

Czy wraz z umową i kartą debetową, którą przywozi kurier jest też pin(login) i hasło do bankowości internetowej i czy instalując aplikację IKO na smartfonie można ominąć opłatę za aktywację esemesem ?

Darek M. pisze...

Dajcie znać jak ktoś dostanie pakiet startowy. Ja już niestety zakładałem dawno temu, więc nie wiem. Znajomy coś wspominał, że od razu była karta płatnicza.

Anonimowy pisze...

Potwierdzam! karta przychodzi kurierem automatycznie z umowa (wniosek skladany w dniu dzisiejszym i info potwierdzone przez doradce).

Anonimowy pisze...

Nie ma możliwości założenia konta 100% online z wykonaniem przelewu z innego rachunku dla potwierdzenia danych?

Darek M. pisze...

Nie, ale za to od razu od kuriera otrzymamy kartę płatniczą. Nie trzeba na nią czekać i od razu można aktywować + płacić.

Anonimowy pisze...

A czy trzeba kurierowi dawać kopię dowodu osobistego jako załącznik do umowy?

Anonimowy pisze...

Czasami mozna wyegzekwowac od banku przeslanie tych dokumentow droga elektroniczna na adres banku celem weryfikacji i nie ma koniecznosci przedkladania kopii dokumentu tozsamosci osobie calkowicie postronnej nie bedacej w doslownym tego slowa znaczeniu pracownikiem banku, jaką w tym przypadku jest KURIER.
Bardzo czesto jest tak, ze w regulaminie ujeta jest informacja o koniecznosci przygotowania kopii tegoz dokumentu dla KURIERA, natomiast nie ma zadnej jakiejkolwiek wzmianki na temat alternatywnego dostarczenia tego dokumentu i trzeba indywidualnie uzgadniac to z bankiem, chociaz sam bank nie wyklucza takiej metody.
Wydaje mi sie, ze najlepszym rozwiazaniem jest mail do biura obslugi klienta lub krotka rozmowa na infolinii (preferuje ta pierwsza, gdyz mamy podpinke w postaci odpowiedzi ;))) pzdr

Anonimowy pisze...

W tojocie nie dałem kurierowi ksera dowodu, nie pokazałem oryginału a ni nawet nie widziałem kuriera na oczy bo papiery podpisałem w siedzibie firmy kurierskiej. Konto otwarte, lokaty pozakładane, kartą normalnie się płaci. Więc z tym dowodem to taka ściema.

Anonimowy pisze...

Nie siej propagandy i nie wprowadzaj ludzi w blad. To, ze Toyota olala sprawe bo byla zajeta w drugim okienku sprzedaza samochodu nie znaczy, ze tak jest w innych bankach. Raiffeisen (2 dok), BZWBK (1 dok), Citi (1 lub 2 dok w zaleznosci od rodzaju produktu), a jak nie masz to i nie masz czego szukac, bo kwity przyjma ale rachunku NIE aktywuja!

x666 pisze...

Czy dużo problemów będzie z kontem dla 17-latka? Wystarczy, że ma paszport?

Darek M. pisze...

Sprawdziłem w regulaminie i wygląda na to, że można skorzystać z polecenia, gdy ma się poniżej 18 lat.

Jednak nie wiem jak wygląda sprawa dokumentów.

Anonimowy pisze...

Mam pytanie bardzo ważne, czy po wydaniu 200 zł kartą i 10 zł IKO mozna oddać - zastrzec kartę i czekać do października na 100 zł bez innych opłat od sierpnia ?

Darek M. pisze...

Według regulaminu nie trzeba posiadać aktywnej karty po spełnieniu warunków promocji.

Anonimowy pisze...

Czy jak założę konto bez czyjegoś polecenia to dostanę te 100zł.

x666 pisze...

Nie, najlepiej napisz do Darka, na formularzu na dole strony to Ci przyśle numer. Ja tak zrobiłem.

Mam pytanie. Czy aplikacja IKO musi być na tym samym numerze telefonu który jest podany do banku jako numer do konta na który przychodzą SMS-y, czy może to być inny numer?

Anonimowy pisze...

Odpowiedz dla x666 : Tak - aplikacja IKO musi być na tym samym numerze telefonu który jest podany do banku jako numer do konta.

x666 pisze...

Otrzymałem odpowiedź z iInteligo, aplikacja może być na innym numerze niż numer wskazany przy zakładaniu konta. To odbiega od powyższej odpowiedzi.

Anonimowy pisze...

"Konto zostanie uznane za skutecznie polecone, jeżeli polecony spełni warunki:

Wykona co najmniej jedną transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości min. 200 zł "

dobrze rozumiem? To ma być na pewno jedna transakcja? Wydałem 200zł ale w trzech podejściach.

Przemek

Anonimowy pisze...

Może być i 10 transakcji aby łączna suma była minimum 200 zł.

Anonimowy pisze...

Czy wymagany jest przelew wynagrodzenia na rachunek

Darek M. pisze...

Nie jest wymagany wpływ wynagrodzenia. Konto będzie darmowe po wydaniu zaledwie 100 zł kartą. Bez karty nie ma nawet tego warunku.

Anonimowy pisze...

Mam dwa pytania:
1. Kiedy dokładnie po spełnieniu warunków następuje zasilenie rachunków kwotami 100 i 50zł?
2. Czy w promocji może brać udział osoba posiadająca rachunek w PKO i korzystająca z IKO (czy może użyć tego samego numeru telefonu do IKO w PKO i Inteligo)?
Pozdrawiam

Darek M. pisze...

Niestety trochę trzeba będzie poczekać na nagrodę:

"6.1. Bank dokona sprawdzenia, czy Uczestnik oraz Nowy Klient spełnili warunki Regulaminu i są uprawnieni do otrzymania nagrody, o której mowa w cz. IV. w terminie do 50 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego etapu Edycji Programu. Przekazanie nagrody Uczestnikowi i Nowemu Klientowi nastąpi w terminie do 25 dni kalendarzowych od momentu sprawdzenia.
6.2. Bank dokona sprawdzenia, czy Uczestnik jest uprawniony do otrzymania nagrody dodatkowej, o której mowa w cz. V w terminie do 50 dni kalendarzowych po zakończeniu Edycji Programu. Wyniki zostaną podane do wiadomości Uczestników Programu na stronie https://maminteligo.pl w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia sprawdzenia wszystkich osób uprawnionych do otrzymania nagrody dodatkowej. Ostateczna lista laureatów zostanie ogłoszona w terminie 44 dni od publikacji wyników, po rozpatrzeniu wszystkich ewentualnych reklamacji. Przekazanie nagrody dodatkowej nastąpi w terminie 10 dni kalendarzowych od momentu ogłoszenia ostatecznych wyników"

x666 pisze...

Czy po wydaniu 200 zł można zrezygnować z karty? Wystarczy przez internet np. wskazać jako zniszczona. Jest to o tyle ważne, że mam z żoną już 9 kart i chciałbym jeszcze 10-tą na syna, więc rezygnacja z 2 kart w Inteligo byłaby uproszczeniem.
Nie widzę wymogu posiadania karty po wydaniu 200 zł.

Darek M. pisze...

Jutro postaram się dowiedzieć na 100%. Ps. znam ten problem a kart mam jeszcze więcej :)

Anonimowy pisze...

Darek piszesz, ze polecając ( zarejestrowac w programie) mozna po spelnieniu swoich warunkow, otrzymania 100
zl. Jezeli zatem lll edycja konczy sie 5.10.2015, wiec nie ma mozliwosci zeby do tego czasu otrzymac nagrode
100 zl. i polecac innym konto i zgarniac dodatkowe 50zl. Jak to jest ?

bankier pisze...

Z ciekawości sam przeczesałem regulamin. Wg mnie spokojnie można zrezygnować z karty.

Darek M. pisze...

@up up
To było w takim kontekście, że można zarobić jeszcze więcej. Zapisać się do programu Mam Inteligo możesz posiadając konto. Żadna edycja nie musi się kończyć.

Anonimowy pisze...

Witam,
Czytając te komentarze nasuwają mi się pewne wątpliwości i chciałbym je uściślić.

1. Wydanie 200zł kartą
Mam przez to rozumieć dowolną płatność kartą czy to podczas płatności przez interent gdzie wpisuje się jej numer itd oraz zwykłe wkładanie jej do terminala w sklepie?

2. Płatność min 10zł IKO
Czyli mogę zrobić zwykły przelew za pomocą tej aplikacji na dowolne konto?

Proszę o rzeczowe informację.
Dziękuję

Darek M. pisze...

1) Patrz pogrubiony napis we wpisie: "UWAGA: transakcje muszą być wykonane w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem operacji wykonywanych przez Internet"
2) Tutaj jest podobnie. Mają to być płatności w sklepie.

Anonimowy pisze...

Nie wiem jak można zapłacić aplikacją w sklepie... ?

Darek M. pisze...

Dodam wieczorem poradnik do wpisu.

x666 pisze...

W sklepie bardzo łatwo. Uruchamiamy IKO, logujemy się, wyświetla się 6 cyfrowy kod na środku wyświetlacza wielkimi literami. Przy płaceniu za zakupy informujemy sprzedawcę, iż płatność będzie aplikacją IKO. Sprzedawca wprowadza płatnośc identycznie jak kartą i podaje nam terminal. Wprowadzamy widoczny na smartfonie kod (trzeba uważać by nie było przy końcu kreski pod kodem, bo kod się zmienia co 30 sekund) i zatwierdzamy zielonym jak przy karcie.
I po transakcji.

x666 pisze...

Przepraszm, po zatwierdzeniu na wyświetlaczu smartfona wyświelta się informacja o płatności i trzeba ją zatwierdzić klikając w smartfonie.

x6666 pisze...

Jak szybko pojawia się informacja o liczbie poleceń? W ubiegłym tygodniu 2 osby otworzyły konto z mojego polecenia i mają je juz aktywne od piątku, a u mnie na koncioe liczba aktywnych pooleceń 0.

Allinnes pisze...

Chcę się zarejestrować w programie"polecaj" ale po wbiciu danych mam informację" Podany adres e-mail i pesel znajduje się już w bazie." i nie rejestruje mnie. Mieliście podobnie?

Darek M. pisze...

@x666
Lista jest aktualizowana z dużym opóźnieniem, nawet ok. 2 tygodni.

@Allinnes
Dziwna sprawa, wygląda na to, że jesteś już zarejestrowany w obecnej edycji. Czy możesz się zalogować / ewentualnie użyć opcji przypomnienia hasła?

Anonimowy pisze...

Czy jeszcze można się rejestrować w tym programie?

Anonimowy pisze...

Tak, a czemu miałoby się nie dać?

Anonimowy pisze...

W formularzu pewnie trzeba podać numer kontaktowy. Czy musi to być ten sam numer na którym mamy internet i zainstalowane IKO? Czy w o ogóle potrzebny jest internet w czasie robienia zakupów?

Darek M. pisze...

O jaki formularz Ci chodzi?

Anonimowy pisze...

Aby dostać 100 zł trzeba wydać kartą 200 zł. w ciągu 30 dni.
Aby karta była bezpłatna trzeba płacić nią w za 100 zł.
Czy dobrze rozumie że pierwszy miesiąc trzeba wydać powyżej 300 zł?

Darek M. pisze...

Nie, te kwoty się nie sumują. Wystarczy wydać kartą 200 zł i pamiętać o transakcji BLIK.

Anonimowy pisze...

Zadzwoniłem na infolinię i Pani powiedziała, że muszę wydać kartą i BLIK-iem min 300 zł

bankier pisze...

A jak Ci powie, że masz skoczyć z mostu to skoczysz?

Otwórz sobie podlinkowany dokument "Regulamin promocji - IX edycja" i zobacz, że jest tam jak wół napisane 200 zł kartą i 10 zł BLIKiem.

Anonimowy pisze...

Otworzyłem i na szybko przeczytałem.200 zł i 10 BLIK-iem to warunki do spełnienia by otrzymać 100 zł otwierający konto i 50 zł osoba polecająca.
Nie trafiłem nic na info o opłacie 4 zł

bankier pisze...

0 zł za wydanie karty i jej używanie przy miesięcznych, rozliczonych transakcjach bezgotówkowych wykonanych kartą od 100 zł

Ze strony:
http://inteligo.pl/konto/konta_inteligo/konto_indywidualne/

Anonimowy pisze...

Przytaczane fragmenty regulaminu nic nie mówią czy w pierwszym miesiącu ma się wydać 200 czy 300 zł aby nie pobrało opłaty za kartę

Anonimowy pisze...

Skoro pracownik infolinii mówi że 300 to trzeba by znależć zdanie potwierdzające jednoznacznie że nie ma racji.
Dowolna interpretacja to racja silniejszego czyli banku

Darek M. pisze...

bankier wyżej podał wyciągi z regulaminu i strony banku. W takim razie ktoś, kto twierdzi, że trzeba wydać 300 zł niech przytoczy tutaj treść jakiegokolwiek dokumentu. Jak komuś pobiorą opłatę po spełnieniu warunków promocji, tj. wydaniu 200 zł kartą i 10 zł BLIKiem, to zwracam tej osobie z własnej kieszeni opłatę za kartę za okres 6 miesięcy :)

Może to utnie tą donikąd prowadzącą dyskusję :)

Anonimowy pisze...

Warunki opłaty za kartę na stronie 8:
http://inteligo.pl/media_files/280853a9-8315-41e7-be02-36da48d14b22.pdf
"0 - jeżeli suma transakcji bezgotówkowych
wykonanych tą kartą rozliczonych w ostatnim
okresie miesięcznym przekracza 99,99 PLN30
4 – w pozostałych przypadkach"

Anonimowy pisze...

Jak mozna zastrzec karte debetowa jak spelnilo sie warunki promocji ?

Darek M. pisze...

Na pewno można telefonicznie. Niestety nie mam karty do konta Inteligo, więc nie sprawdzę czy można też online.

x666 pisze...

Ja właśnie zastrzegłem sobie i żonie przez internet, są 3 mozliwości kradziez, zgubiebie i zniszczenie, zaznaczyłem tę ostatnią.
Rachunek też będzie chyba można tak zamknąć po otrzymaniu premii.

Darek M. pisze...

I nie wcześniej niż po 90 dniach od otwarcia!

x666 pisze...

Zgodnie z regulaminem nie ma szans na premię w szybciej niż w ciągu 90 dni od otwarcia. Chyba, że coś pokręciłem?

Darek M. pisze...

Tak, coś w tych granicach powinna być premia :)

Anonimowy pisze...

Bralam udzial w poprzedniej promocji, bonus byl wyplacany bardzo szybko, w drugim miesiacu po spelnieniu warunkow promocji, tylko trzeba bylo czekac 90 dni na zamkniecie rachunku bo w przeciwnym wypadku pobierana jest prowizja, zobacz regulamin.

Anonimowy pisze...

Konto i Karte mam od 20.08.2015r. 21 sierpnia zapłaciłem kartą ponad 260 zł ( spełniłem warunek promocji )Pamiętam o transakcji IKO na kwotę powyżej 10 zł.Dokonam jej w ciągu najbliższych dni.
Czy dzisiaj mogę zadzwonić na infolinię i zamknąć kartę ? Czy powód zamknięcia nie generuje jakiś kosztów?

Darek M. pisze...

Transakcja zaksięguje się najprawdopodobniej dopiero po 3 dniach od wykonania płatności. Także jeszcze bym poczekał na jej rozliczenie i w międzyczasie dokonał transakcji IKO.

Anonimowy pisze...

Z IKO dzisiaj problem. Punkt wskazany na mapie. Pokazało dokładny adres sklepu Inmedio. Pani twierdzi że nie ma takiej opcji w terminalu.
Drugie podejście,inny rejon miasta sklep Relay. Kobieta coś sprawdza,kombinuje...znów odmowa że strony obsługi. Pani twierdzi,że nie mają możliwości takiej płatności.
Dzwonię na infolinię. Konsultantka twierdzi że skoro jest punkt opisany na mapce to powinien obsługiwać tego typu płatności.. O dziwo kierowniczka Biedronki ( nie ma jej w wykazie ) twierdzi że obsługiwała kilka razy aplikacją iko. 3 próby zakończone niepowodzeniem. Pani zdziwiona bo działało i pokazuje naklejkę klasa. Na potwierdzeniach braku akceptacji i komunikat Potwierdzenie odmowy akceptacji.
Operator Pekao SA KOD PEOPAY. Transakcja odrzucona.Może kierownicze pomyliła się aplikacja PKOBP z apką Pekao SA ?
Czy w ponad 200 tysięcznym mieście uda się skorzystać z IKO. ?
Kolejny problem.
Pierwsze użycie karty wypłata w bankomacie PKO BP. Momentalnie info na komorę i podjęte że stanu 50 zł. Zakupy w Społem za ponad 160 zł. ....natychmiastowy SMS na komorę i zminusowana kwota na koncie. Z zakupami w Aptece podobnie.Ponad 100 zł zdjęte z konta o czym informuje SMS
Po 18 zakupy za ok 12 zł płatne zbliżeniowo. Kasa wydaje potwierdzenie poprawnej transakcji.O dziwo brak SMS. I tak do teraz. Kwotą że stanu nie zdjęta, brak SMS. Dzwonię do Banku. Pani nie widzi transakcji w systemie.Pociesza że przyjdzie po czasie.20 godzin od transakcji i brak jej w systemie. Co by było gdyby w tej sieci ktoś płacił po prawie 50 zł bez pinu? Wyczyściłby ( znalezioną,skradzioną) kartą konto na parę tysięcy. Nie mając SMS czy zminusowania stanu konta właściciel karty nawet by nie wiedział że ktoś mu czyści konto więc by nie zastrzegł karty . A rozliczenie i SMS zaczną spływać po kilku dniach.

Anonimowy pisze...

* miało być naklejkę iKasa.Nie zauważyłem że podmieniło.

Darek M. pisze...

Biedronka akceptuje chyba płatności peopay z banku Pekao SA a nie PKO BP :)

Natomiast dzinwa sprawa z tymi punktami, co powinny akceptować. Czy są u nich naklejki IKO?\

Co do transakcji zbliżeniowych to klienci odpowiadają maksymalnie do bodajże 50 euro. Wszystko ponadtą kwotę pokrywa bank. Co więcej, co któraś transakcja powinna już odbyć się z PINem (są lub powinny być zainstalowane na karcie liczniki transakcji offline).

Anonimowy pisze...

IKO zaliczone w Aptece Ziko.

Anonimowy pisze...

Ja również miałam problem z IKO. Z punktów wskazanych na mapie sprawdził się jeden - stacja paliw GERPOL. W pozostałych kasjerki tłumaczyły się nieumiejętnością lub po prostu mówiły, że nie mają takiej opcji w terminalu. A w terminalu musi byc opcja transakcja IKO lub BLIK. Transakcja BLIK też obsługuje IKO - tak miałam na stacji GERPOL.

Mieszko pisze...

Zgadzam się, mi się udało zapłacić dopiero w Mc Donaldzie, w większości wybranych sklepach nie widzieli nawet o co chodzi.

x666 pisze...

Bez problemu w McDonaldzie i Rossmanie, choć u kasjerki w McD pojawiło się zdziwienie, ale stojąca obok koleżanka w 5 sekund wskazała jej gdzie jest Iko.

Anonimowy pisze...

Po pół roku istnienia system płatności mobilnych BLIK obecny jest już w ponad 100 tysiącach terminali płatniczych, w kilkudziesięciu tysiącach sklepów internetowych i ponad 11 tysiącach bankomatów.

Allinnes pisze...

W Kołobrzegu wykazali 3 miejsca gdzie można płacić. Jedna apteka zlikwidowana, w drugiej nie wiedzieli o co chodzi i nie udało się zapłacić. W kawiarnie też odmowa ale naciskaliśmy i cudem si ę udało.

Anonimowy pisze...

Kto korzystał w pierwszym etapie i spełnił szybko warunki to juz powinien mieć premię 100 zł na koncie :)

@up Tacy pracownicy. Nie chce im się podszkalać. Co stare to dobre i już.

x666 pisze...

Premia na koncie, kartę zastrzegłem przed tygodniem, także karta z premią nie ma nic wspólnego.

Darek M. pisze...

BLIK-iem zapłacimy już na stacjach PKN Orlen!

Anonimowy pisze...

Minusem jest oczywiscie ryczaltowa prowizja od transakcji zakupowych w formie BLIKA (nie dotyczy to oczywiscie wyplat z bankomatow) Czy za płatność blikiem ja coś płacę-komu?

Darek M. pisze...

Jaka znowu prowizja? Nie ma przecież żadnej prowizji, w końcu bankowi zależy, żeby korzystać z BLIKa zamiast z karty płatniczej (nie musi płacić prowizji międzynarodowym korporacjom)

x666 pisze...

Jest kopia promocji w PKO BP:

https://mam.pkobp.pl/

Darek, jeżeli masz tam konto lub ktoś z czytelników to jestem zainteresowany założeniem konta z polecenia.

Daro pisze...

Tak, mam konto :)

Zaraz ogarniam temat nowej edycji.

Anonimowy pisze...

Witam.
Czy ktoś już dostał kasę z 2 edycji Inteligo (7.8--5.9 ) ?

Anonimowy pisze...

Tak wczoraj tj. 05.10. dostałem i moja żona też.

Karolina S pisze...

Mam pytanie o III edycję promocji. Do 5.10 trzeba spełnić wszystkie warunki promocji, założyć konto czy tylko złożyć wniosek o konto?

bankier pisze...

Do 5.10 musi zostać otwarte (chyba łącznie z podpisaniem umowy). Na spełnienie warunków płatności masz 30 dni.

Karolina S pisze...

Wniosek złożyłam 3.10, 4.10 skontaktował się ze mną bank, ale kurier z umową będzie dopiero dzisiaj :(

Karolina S pisze...

Czy osoba, która mnie poleciła dostanie 50zł nawet jeśli nie spełnię warunków promocji?

Darek M. pisze...

Chyba nie dostanie. Trzeba zadzwonić na infolinię i zapytać, czy dostaniesz premię. Jak nie to nie ma sensu podpisywać umowy.

Anonimowy pisze...

Bedzie IV edycja?

Darek M. pisze...

Inteligo miało juz chyba IX edycji :)

Myślę, że niedługo powinna ruszyć kolejna edycja. Jednak nie wiadomo czy warunki będą równie korzystne.

Anonimowy pisze...

Zatem czekam :)

Anonimowy pisze...

premia wpadla to karte mozna zastrzec a konto po 90 dniach tak? oplaty za prowadzenie bez karty to 0 zl dobrze pamietam?

tonii pisze...

U mnie też wpadła, ale bez premii za polecanie.Kartę zastrzegłem ze strony banku po zalogowaniu, zaznaczyłem jako zniszczona (podpowiedz z infolinii)

Jarosław Augustyniak pisze...

Witam. Mam pytanie, gdzie w regulaminie jest napisane,że nie mogę zamknąć konta przed upływem 90 dni od jego otwarcia?

bankier pisze...

Ależ możesz, ale w regulaminie konta widnieje opłata za zamknięcie konta przed upływem 90 dni.

Anonimowy pisze...

Aby uniknąć opłaty jest mowa o 90 dniach.
Skoro okres wypowiedzenia jest 30 dniowy to można to zrobić juz 61 dniu od otwarcia?

Darek M. pisze...

Jedna osoba do mnie napisała, że zapis ten został wykreślony z regulaminu. Sam próbowałem go znaleźć bezskutecznie w obecnych dokumentach.

Jednak 100% pewności nie ma.

Karolina S pisze...

w jakim terminie zostanie wypłacone premia?

Prześlij komentarz