wtorek, 24 listopada 2015

100 zł za otwarcie + 50 zł za każde polecone konto Inteligo w "Mam Inteligo"


Właśnie ruszyła kolejna, X edycja programu "Mam Inteligo". Zarówno warunki jak i wysokość premii pozostają niezmienione.

W ramach X edycji promocji "Mam Inteligo" otrzymamy 100 zł za otwarcie konta i 50 zł za każde polecenie.

Przy okazji warto wspomnieć, że jeszcze trwa inna promocja organiozowana przez największy polski bank. W "Mam PKO" również do zgarnięcia jest 100 zł premii za otwarcie konta PKO BP, np. PKO Konta za Zero.


100 zł za otwarcie konta Inteligo w "Mam Inteligo"


"Mam Inteligo" jest programem polecającym konto Inteligo. Skorzystać z niego mogą wszyscy posiadacze konta w tym banku.

Za każde skutecznie polecone konto osoba polecona otrzyma 100 zł, natomiast .
osoba polecająca otrzyma 50 zł premii.

X Edycja Programu „Mam Inteligo” podzielona jest na 3 etapy:
  • I etap: 24.11 - 23.12.2015 r.
  • II etap: 24.12.2015 r. - 22.01.2016 r.
  • III etap: 23.01 - 21.02.2016 r.
Z promocji mogą skorzystać nowi klienci Inteligo. Przez to pojęcie bank rozumie osoby, które w okresie 3 lat (od 24.11.2012 r.) od rozpoczęcia X edycji programu "Mam Inteligo" nie posiadała konta Inteligo ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o otwarcie żadnego z tych kont Inteligo.


5% moneyback'u do T-Mobile Konta znów dostępny

Do 25 zł zwrotu miesięcznie za płatności kartą do T-Mobile Konta. Konto będzie darmowe wraz z kartą po wykonaniu płatności na min. 200 zł.


Zapisz się do promocji i zgarnij nawet 300 zł w ciągu roku! (również dla obecnych klientów)




Jak otrzymać 100 zł premii?



Aby otrzymać 100 zł premii:
  • Złóż wniosek o konto Inteligo
    • Podczas zakładania konta wpisz kod polecający otrzymany od osoby polecającej
      • Nie masz polecającego? Napisz na jakoszczedzic.pl (et) gmail com
    • Wybierz typ konta (np. Indywidualne), nazwę rachunku, kartę oraz metodę autoryzacji transakcji
    • Zaakceptuj regulamin oraz wyraź zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych jak na powyższym obrazku.
  • Wykonaj płatności bezgotówkowe kartą na kwotę min. 200 zł w ciągu 30 dni od otwarcia konta oraz co najmniej jedną płatność IKO w sklepie na min. 10 zł.
    • UWAGA: transakcje muszą być wykonane w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem operacji wykonywanych przez Internet

Aby otrzymać numer do sprawdzonej osoby polecającej konto Inteligo wystarczy napisać na: jakoszczedzic.pl (et) gmail com


Po założeniu konta i zgarnięciu 100 zł, można polecić konto innych znajomym i zarabiać kolejne 50 zł za każde polecenie.


50 zł za skutecznie polecone konto Inteligo


Aby polecać konto Inteligo w ramach programu "Mam Inteligo" należy najpierw się w nim zarejestrować. Również soby, które wcześniej były zarejestrowane również muszą dokonać ponownej rejestracji!

Następnie w dowolny sposób możemy dokonywać polecenia konta. Kodem polecenia jest numer telefonu komórkowego podany na potrzeby Programu „Mam Inteligo”. Numer ten musi być numerem, który jest podany w umowie Konta Inteligo.

Premię otrzymamy za skutecznie polecone konto. 

Konto zostanie uznane za skutecznie polecone, jeżeli polecony spełni warunki:
  • Wykona co najmniej jedną transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości min. 200 zł przy użyciu karty debetowej wydanej do Nowego konta w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet
  • Wykona co najmniej jednej transakcji przy użyciu aplikacji IKO powiązanej z nowo otwartym kontem


Konto Inteligo



Konto Inteligo to:
  • 0 zł za prowadzenie konta i przelewy krajowe przez Internet
  • 0 zł za wydanie karty i jej używanie przy miesięcznych, rozliczonych transakcjach bezgotówkowych wykonanych kartą na kwotę min. 100 zł miesięcznie
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów PKO Banku Polskiego, BZ WBK oraz Nordea Banku, jak również Euronetu poprzez aplikację IKO
  • 0 zł za zlecenia stałe przez Internet
  • 0 zł za wpłaty we wpłatomatach i oddziałach PKO Banku Polskiego
  • szybkie przelewy bez podawania numeru rachunku, płatności IKO
  • debet i kredyt – minimum formalności i procedur


Jak zainstalować i aktywować aplikację IKO?





Więcej informacji:




Newsletter


Zapisz się na newsletter "Jak oszczędzić.pl" i otrzymuj informacje o nowych promocjach i okazjach do oszczędzania pieniędzy.

Dzięki newsletterowi nie prześpisz żadnej naprawdę dobrej promocji i ważnych momentów promocji czy podwyżek opłat w bankach.

Zapisz się na newsletter już teraz:

* wymagane



38 komentarze :

Anonimowy pisze...

Jak skorzystałem z promocji Mam PKO to mogę też założyć konto w tej promocji Inteligo?

Darek M. pisze...

Tak, możesz skorzystać. Na szczęście obie promocje nie wykluczają się ze sobą. Można zgarnąć 100 zł w Mam Inteligo i 100 zł w Mam PKO.

Anonimowy pisze...

Kartę jak długo trzeba posiadać? Bo wystarczy mi samo darmowe konto bez karty i warunku płatności 100 zł :)

Anonimowy pisze...

Ja bym od razu zapytał, jak długo trzeba posiadać konto. Bo kiedyś był jakiś magiczny okres 90 dni od otwarcia.

Anonimowy pisze...

a jak zamknalem konto na poczatku listopadu to moge na nowo otworzyc i zalapac sie na promocje ?

Darek M. pisze...

Kartę można zamknąć po wykonaniu płatności na kwotę 200 zł. Warunek zwolnienia z opłaty nie jest taki zły - 100 zł wydane miesięcznie.

Co do konta, to już nie obowiązuje ten zapis regulamin z karencją 90-dniową. Jeżeli konto nie przypadnie Wam do gustu, to po otrzymaniu premii możecie je zamknąć.

@up
Okres karencji to trzy lata. Czyli raz na trzy lata możesz zgarnąć 100 zł :)

Anonimowy pisze...

@up anonim 24.11, godz 17:53
He he, jesli myslisz ze bank nie zabezpieczyl sie przed takimi manewrami to jestes w bledzie! Malo tego, w promocji nie moga uczestniczyc nawet osoby ktore posiadaly jakiekolwiek konto w Inteligo w przeciagu ostatnich 3 lat od momentu rozpoczecia edycji o ktorej mowa! A ten zapis jest standardem i schematem w przypadku kazdej kolejnej promocji, wiec skoro zamknales w listopadzie to nastaw sie, ze najprawdopodobniej granty w kolejnej promocji Mam Inteligo zgarniesz dopiero pod koniec 2018r. Sorry, mowie jak jest ;) pzdr (Miki)

Anonimowy pisze...

Witam serdecznie.

Czy umowę o konto zawiera się przez kuriera czy można np. przelewem inicjującym z innego banku?

Anonimowy pisze...

Wszystko ok ale wydaje się, że aplikacja IKO ma zbyt duże uprawnienia i grzebie na koncie. To chyba niezbyt bezpieczne...

Anonimowy pisze...

Myślisz, że największy bank w Polsce pozwoliłby sobie na jakąś wpadkę w aplikacji mobilnej? :)

Anonimowy pisze...

Aplikacja aplikacją, istotna jest podatność systemu operacyjnego smartfona na ataki... Myślę, że jesteś albo bardzo odważny albo bardzo naiwny:)

Anonimowy pisze...

Jeszcze nie słyszałem, żeby komuś z PKO BP ukradli kasę w ten sposób. Co więcej, na tym koncie nie planuję trzymać dużej kasy :)

Szybko się odzywają. Wypełniłem wniosek i po kilkunastu minutach telefon.

Anonimowy pisze...

czy można to konto otworzyć potwierdzając dane przelewem z innego banku?

Darek M. pisze...

Niestety nie wiem, ale z końcem roku w ogóle taka możliwość zniknie (wytyczne KNF).

Anonimowy pisze...

Jeśli ktoś "zaufany" może mi polecić konto Inteligo i podzieli się kwotą 50zł (30zł dla Ciebie 20zł dla mnie) to czekam na kod polecający (nr telefonu?) na jt109@wp.pl

Anonimowy pisze...

@up - sprawa już nieaktualna, kod już mam.

no-way pisze...

Co w pisać w formularzu w tabelce "nazwa rachunku" nie czaje tego formularza. Chodzi o rodzaj otwieranego konta? Jak tam nawet nie ma miejsca na wpisanie "konto indywidualne inteligo".

Anonimowy pisze...

Ja tam wpisałem rachunek :)

Anonimowy pisze...

Chodzi o dowolną nazwę złożoną z dowolnych znaków nadaną przez Ciebie, która to nazwa będzie dla Ciebie "przyjazna" np.: "InteligAnia", "Moje konto", "Dupeczka", "Kasiorka", "Konto nr 21 do zarabiania", itp.

Anonimowy pisze...

To pole powinno być opcjonalne, bo wprowadza niepotrzebne zamieszanie.

magnif pisze...

Mam problem z tą promocją. Założyłam konto, wpisałam nr tel osoby polecającej, spełniłam wszelkie warunki a bank mi wciąż nie wypłacił nagrody (terminy już mineły). Najpierw sprawdziłam o co chodzi na infolinii, konsultantka po sprawdzeniu wszelkich danych również nie wiedziała dlaczego nie wypłacono mi nagrody i złożyła reklamację w systemie w moim imieniu. Dostałam taką odpowiedź : "W odpowiedzi na Pani zgłoszenie z dnia 18 grudnia 2015 roku dziękuję za udział w programie Mam Inteligo.

Uprzejmie informuję, że na podstawie kodu MGM wskazanego przez Panią we wniosku o konto Inteligo nie jest możliwa identyfikacja osoby, która poleciła Pani konto, a w związku z tym ustalenie czy warunki przez Panią oraz Uczestnika programu zostały spełnione.
W celu analizy zgłoszonej przez Panią sprawy, proszę o przesłanie w odpowiedzi na niniejszą wiadomość e-mail imienia i nazwiska osoby, na podstawie polecenia której złożyła Pani wniosek o konto. "
To jest jakaś ściema, bo założyliśmy jeszcze inne konto z tego samego polecenia i wszystko poszło ok. Wszystko w obu przypadkach było zrobione identycznie. Tylko nie wiem co teraz zrobić. W oddziale banku rozkładają ręce i twierdzą, że nie mają informacji o internetowych promocjach.
Ktoś ma pomysł co powinnam zrobić?

Darek M. pisze...

Muszę przyznać, że to dziwna sytuacja. Najłatwiej będzie im podać dane, o które proszą, ew. potwierdzić z osobą polecaną, że brała udział w promocji i potem napisać im odpowiedź, że ta osoba bez problemu poleciła inną osobę.

Piotr S pisze...

kiedy następuje wypłata nagrody ? Warunki spełniłem a kasy nadal brak.

Darek M. pisze...

Wypłata trochę trwała, chyba nawet do ok. 2 miesięcy jak dobrze pamiętam.

Piotr S pisze...

w PKO dostałem 3 dni po spełnieniu warunków . No nic czekam :(

magnif pisze...

Ja w PKO czekam wciąż od 5 października, też już minęły terminy a kasy ni ma.

Anonimowy pisze...

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony szybkością:

21-12-2016 - złożony wniosek online, po kilku minutach telefon z Inteligo i potwierdzenie danych;
23-12-2016 - kurier rano, podpisana umowa, odebrana karta i papiery, aktywowane konto (po kilku minutach od podpisania umowy!), pierwszy przelew i zakupy kartą;
30-12-2016 - zaksięgowanie płatności Blikiem (zakup dzień wcześniej);
15-01-2016 - przed paroma minutami ja i osoba polecająca otrzymaliśmy przelewy z Inteligo na odpowiednio 100zł i 50zł.

Spodziewałem się regulaminowych 50+44 dni (ponad 3 miesiące) minimum, a tu taka niespodzianka!

Biorąc pod uwagę ogromną ilość wolnych dni w tym okresie i dni prawie wolnych (Wigilia, Sylwester) no i cały ten okres jest senny jeśli chodzi o wydajność pracy pracowników to jestem nawet w szoku jak szybko zostało wszystko zrobione.

Brawo Inteligo !!!

Anonimowy pisze...

@up: oczywiście w datach z grudnia pomyliłem rok (2016) - powinien być oczywiście 2015 rok.

Anonimowy pisze...

Jeśli ja polecam konto inteligo, to jakie moje dane (oczywiście oprócz numeru telefonu) otrzymuje osoba, którą polecam?

Anonimowy pisze...

Imię i nazwisko

magnif pisze...

Jest odpowiedź z promocji Mam PKO. Okazuje się jednak, że posiadanie konta Inteligo eliminuje z możliwości skorzystania z promocji Mam PKO np. Konto za Zero:
"W odpowiedzi na Pani zgłoszenie dotyczące programu Mam PKO dziękuję za kontakt i przekazane uwagi.
Uprzejmie informuję, że zgodnie z Regulaminem programu Mam PKO, udziału w konkursie nie mogą brać
osoby, które w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty rozpoczęcia Programu posiadały konto lub
pakiet PKO Banku Polskiego.
Ponieważ posiadała Pani rachunek w PKO Banku Polskim w ciągu ostatnich trzech lat, nie spełnia Pani
warunków określonych w Regulaminie, dotyczących Nowego klienta. Tym samym wypłata na Pani rzecz
premii za otwarcie konta z polecenia innej osoby nie jest możliwa.
Wyrażam nadzieję, że przedstawione informacje w wystarczający sposób wyjaśniają zgłoszone przez Panią
wątpliwości, a w przypadku dodatkowych pytań proszę o ponowny kontakt.
Uprzejmie informuję, że w związku z przedstawionym stanowiskiem Banku może Pani złożyć odwołanie do
Rzecznika Klienta PKO Banku Polskiego w formie pisemnej na adres ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, w
dowolnym oddziale Banku bądź za pośrednictwem formularza kontaktu „Napisz do Rzecznika Klienta” na
stronie pkobp.pl.
Ponadto informuję, że istnieje również możliwość:
- zwrócenia się o rozstrzygnięcie sprawy do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich (w
przypadku roszczeń do kwoty 8000,00 PLN) na adres: Bankowy Arbitraż Konsumencki, ul. Kruczkowskiego 8,
00-380 Warszawa. Arbiter Bankowy działa zgodnie z Regulaminem działania BAK (dostępnym na stronie
Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego zbp.pl),
- wystąpienia z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego,"

magnif pisze...

Wniosek z tego, że albo wadliwie rozpatrzono moją reklamację dotyczącą braku wypłaty nagrody za otwarcie Konta za Zero w PKO BP albo faktycznie jest jakiś zapis w regulaminach promocji. Podobno posiadanie konta Inteligo nie przeszkadzało w tym, a dostać nagrodę w Mam PKO. Będę wdzięczna administratorowi bloga za sprawdzenie tych informacji.

Łukasz pisze...

Hej,
wiecie może czy płatność w sklepie internetowym przez IKO(kod blik) spełnia warunek promocji?

Darek M. pisze...

Niestety, tylko transakcje w sklepie.

Anonimowy pisze...

Premia wyplacona. Jak zamknac rachunek :)?

x666 pisze...

Listownie, tu jest formularz
http://www.jakoszczedzic.pl/2015/04/poradnik-jak-zamknac-konto-w-banku-jak-wypowiedziec-umowe.html
Wypowiedzenie w zaklejonej kopercie zaadresowanej na Inteligo zostawiłem w sekretariacie oddziału PKO BP i okazało się skuteczne.

Anonimowy pisze...

Pod tym linkiem znalazlem cos takiego
"Opłata w przypadku zamknięcia w ciągu 90 dni od otwarcia"

Co to oznacza?

Darek M. pisze...

Kiedyś była taka opłata w regulaminie. Teraz już jej nie ma.

Prześlij komentarz