czwartek, 19 listopada 2015

Uzupełnienie danych w promocji Agory i Millennium "Konto 360º z wysoką premią za aktywność - 150 zł"


Osoby uczestniczące w promocji Agory i Banku Millennium "Konta 360º z wysoką premią za aktywność" powinny wypatrywać maila z informacją o zakwalifikowaniu się do wypłaty I częsci nagrody w wysokości 50 zł.

Niektórzy otrzymali już swoje maile. Niestety nie znaczy to, że wszyscy otrzymają maile już teraz. Organizator (Agora) ma czas na wysyłkę maili od 6 listopada do 7 grudnia 2015 r.




Uzupełnienie danych w panelu promocji


Jest to najważniejszy moment promocji, ponieważ przez nieuwagę i fakt, że wiadomość ta często trafia do SPAMU można zostać pozbawionym premii.

Na uzupełnienie danych do przelewu premii jest 7 dni od wysłania maila.

W celu wypełnienia danych, należy przejść na stronę konto360.zpremia.pl, zalogować się oraz podać imie, nazwisko, adres i numer założonego Konta 360º w Banku Millennium.

Uwaga: Numer rachunku należy podać bez spacji.

Na koniec przypomnę regulamin promocji.


Kto kwalifikuje się do otrzymania premii?


Osoby, które spełniły warunki I etapu promocji, to osoby, które:

  • Złożyły wniosek internetowy na stronach o otwarcie konta w dniach 21.09 - 31.10 2015 za pośrednictwem profilu w aplikacji promocyjnej pod adresem www.konto360.zpremia.pl
  • Składając wniosek wyraziły zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingu Banku, podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem
  • W wyniku ww. wniosku zawarły umowę o prowadzeniu Konta 360°
  • W terminie do 30.11 2015 r. wykonały co najmniej jedną płatność (lub płatności) bezgotówkową kartą wydaną do konta w sklepach stacjonarnych (POS) na kwotę minimum 360 zł.


Osoby te powinny były otrzymać od Organizatora informację o zakwalifikowaniu do wypłaty premii pieniężnej podstawowej.

Jeśli należysz do nich i nie otrzymałeś takiej informacji, prosimy o kontakt z Organizatorem, za pomocą formularza na stronie www.konto360.zpremia.pl.

Osoby, które spełniły warunki wypłaty premii pieniężnej podstawowej w dalszym ciągu osoby mogą oczywiście otrzymać premie II i III etapu, o ile spełnią odpowiednie warunki (wpływ na konto i płatności kartą dołączoną do konta) do 31.12.2015.

Osoby, które spełniły ww. warunki za wyjątkiem warunku z punktu 4-go nadal biorą udział w promocji i  mogą uzyskać premie II i III etapu -naturalnie jeśli tylko spełnią odpowiednie dla II i III etapu warunki, przewidziane w regulaminie.

Osoby, które spełniły warunki z wyjątkiem warunków opisanych w punktach 2 i 4 mogą w dalszym ciągu uzyskać premie II i III etapu, jeśli spełnią odpowiednie dla II i III etapu warunki, przewidziane w regulaminie oraz uzupełnią warunek 2., czyli wyrażą zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych dzwoniąc na numer Infolinii Banku Millennium (TeleMillennium 801 331 331) lub w każdym oddziale Banku.

Odpowiednim dokumentem do wyjaśnienia wszelkich wątpliwości pozostaje „Regulamin Akcji promocyjnej „Konto 360º z wysoką premią za aktywność" - dostępny na stronie www.konto360.zpremia.pl.

Uczestników promocji, którzy mają inne pytania lub problemy prosimy o kontakt z Organizatorem przy pomocy formularza kontaktowego na stronie promocji konto360.zpremia.pl lub pod adresem reklamacje@bankzpremia.pl.


Newsletter


Zapisz się na newsletter "Jak oszczędzić.pl" i otrzymuj informacje o nowych promocjach i okazjach do oszczędzania pieniędzy.

Dzięki newsletterowi nie prześpisz żadnej naprawdę dobrej promocji i ważnych momentów promocji czy podwyżek opłat w bankach.

Zapisz się na newsletter już teraz:

* wymagane



22 komentarze :

sojer pisze...

Czas chyba także uzupełnić dane w agora bz wbk groupona (tradycyjnie mejla mi nie przysłali)... na grouponie jest także promocja bnp aktywator 4% + 150 pln. Lepsza oferta niż 70 pln w Paribas w styczniu, a opłata nadal 7 pln za kartę. Domyślam się, że brak wpisu spowodował inny partner.

Anonimowy pisze...

Czytając regulamin. promocji nie trafiłem na info wykluczające zaliczenie do obrotu kartą 360 zł wypłaty gotówki w kasie sklepu przy płatności za zakupy.
Przetestował ktoś może ?

Darek M. pisze...

Kiedyś taki patent działał w Millennium, jak jest teraz to chyba nikt nie powie. Trzeba spróbować, ale czy znajdzie się odważny? :)

@sojer Czy chodziło Ci o tą promocję? :)
http://www.jakoszczedzic.pl/2015/11/150-zl-premii-w-promocji-ikontoaktywator-na-grouponie.html

Banki tak rzuciły się na końcówkę roku, że ciężko wyrobić z opisem wszystkich promocji :)

Anonimowy pisze...

Aż sie boję co zaoferuje BZ WBK po 23 listopada ?
150 zł? jakieś bilety do kina a może kod do Empiku?

Darek M. pisze...

Hehe, to wielka niewiadoma. Wiem tylko, że obecna promocja jest naprawdę świetna i dlatego też polecam ją wszystkim. Po co płacić za konto, skoro można mieć wszystko za free i jeszcze 100 zł w kieszeni :)

A gwarancja do końca czerwca 2017 roku jest naprawdę niezła. W końcu inne banki kilka razy w roku aktualizują taryfę opłat i prowizji.

Anonimowy pisze...

Dane uzupełnione.
Kiedy na konto wpłynie 50 zł?

Darek M. pisze...

Regulamin mówi tylko tyle:
"Premia pieniężna podstawowa będzie przekazywana przez Organizatora w terminie od dnia 18.11.2015 do dnia 24.12.2015."

Anonimowy pisze...

7.12 - u mnie brak maila z prośbą o uzupełnienie danych ... ktoś ma jeszcze taki problem?

Anonimowy pisze...

u mnie i żony to samo , brak maila od organizatora

Anonimowy pisze...

U mnie to samo. Warunki spełnione. Brak maila. Może ktorys z blogerow zajalby się sprawa?

Darek M. pisze...

Organizator powinien sprawnie odpisać na reklamację. Jeżeli nie dostaliście maila do dzisiaj to trzeba przejść na stronę: https://konto360.zpremia.pl/promocja/kontakt/ i wypełnić formularz z opisem sytuacji.

W razie problemów piszcie, a postaram się pomóc.

Śnieżynka pisze...

Witam, u mnie również warunki spełnione, spam sprawdzony, brak maila.
Dzięki Darku za linka, wysłałam zgłoszenie - ponadto wysłałam też maila na adres: reklamacje@bankzpremia.pl
i czekam... póki co cisza

Śnieżynka pisze...

co dziwne - logując się na https://konto360.zpremia.pl/promocja/panel/ ukazuje mi się informacja co muszę zrobić, żeby otrzymać II i III premię, o I ani słowa, podobnie jak o uzupełnieniu danych

Anonimowy pisze...

Potwierdzam to, co pisze Sniezynka. Już spelnilem nawet warunki II premii, ale czarno to widze.

Śnieżynka pisze...

otrzymałam odpowiedź: "Wiadomości o przyznaniu premii zostały wysłane wczoraj po godzinie 18.00. Proszę sprawdzić także folder spam.
W naszym systemie widnieje informacja o przyznaniu premii. Może Pani więc zalogować się na stronie i podać dane do przelewu"

tylko jak się loguję, to opcji gdzie mogę wypełnić niestety nie dostrzegam, tylko informacja o premiach j.w.

Anonimowy pisze...

U mnie pojawił się mail po godzinie 18. Dane uzupełnione.

Piotr Wójcik pisze...

Mam identyczną sytuację jak Śnieżynka.

Darek M. pisze...

Dajcie znać, czy wieczorem mail też nie doszedł i co odpisał organizator.

Anonimowy pisze...

U mnie to samo co u Sniezynki. W odpowiedzi na reklamacje napisali, ze wyslali maila wczoraj, mam sie zalogowac i podac dane. tylko ze maila nigdzie nie ma a po zalogowaniu się nie ma gdzie podac danych. Kiedy to się skończy?

Śnieżynka pisze...

Ufff.. chyba się udało. Podaje instrukcję:
1. Napisałam maila na adres: reklamacje@bankzpremia.pl opisując, że pomimo spełnienia warunków, nie otrzymałam maila (nawet w spamie) a po zalogowaniu na: konto360.zpremia.pl nie dostrzegam formularza do uzupełnienia danych
2. Poprosili o moje hasło do logowania na: konto360.zpremia.pl
3. Przyznali rację i tu cyt. "Faktycznie, wdarł się jakiś błąd" i poprosili o przesłanie mailem danych osobowych, adresu oraz nr konta otwartego w promocji.
4. Potwierdzili, że uzupełnili dane.
Podsumowując: konwersacja mailowa dość sprawna, mimo wszystko uważam, że tego typu błędy nie powinny mieć miejsca.
Teraz pozostaje czekać za siankiem :-)
Pozdrawiam! Powodzenia życzę sobie i Wam! ;-)

Anonimowy pisze...

u mnie nawet na maile nie odpisuja:(

Anonimowy pisze...

Formularz kontaktowy wypełniłeś? Nigdzie przecież nie ma mowy o mailu.

Prześlij komentarz