wtorek, 15 grudnia 2015

Bilet do kina za ... wykonanie przelewu na telefon w Millennium!


Bank Millennium nie przestaje zaskakiwać. Dzięki aktywnemu promowaniu aplikacji mobilnej możemy zgarnąć kolejne bilety do kina ;-)

Przypomnę, że do tej pory można było w łatwy sposób zgarnąć co najmniej 4 bilety.

Jeżeli nie macie jeszcze konta w Millennium, to do zgarnięcia jest dodatkowe 150 zł premii za otwarcie Konta 360, zasilanie go i płacenie kartą w ramach promocji Money Mania.

Warto dodać, że Konto w Millennium można polecić przede wszystkim osobom, które chcą oszczędzać pieniądze. Millennium posiada świetny rachunek oszczędnościowy na 3% oraz lokatę mobilną na 3,5%.



5% moneyback'u do T-Mobile Konta znów dostępny

Do 25 zł zwrotu miesięcznie za płatności kartą do T-Mobile Konta. Konto będzie darmowe wraz z kartą po wykonaniu płatności na min. 200 zł.


Zapisz się do promocji i zgarnij nawet 300 zł w ciągu roku!




Bilety do kina za powiązanie telefonu lub przelew na telefon


W ramach promocji "Odkryj moc przelewów na telefon" można otrzymać jeden bilet do Cinema City.

Jeżeli dotąd nie powiązaliście telefonu z kontem (nie używaliście aplikacji mobilnej) w Banku Millennium to zdobycie wejściówki do kina będzie jeszcze łatwiejsze. Wystarczy powiązać telefon z kontem w aplikacji mobilnej i gotowe ;-)

Warunkiem udziału w promocji jest:
  • Posiadanie konta w Banku Millennium
  • Posiadanie zainstalowanej i aktywnej aplikacji mobilnej
  • Posiadanie Aktywnej usługi płatności mobilnych BLIK
  • Udzielenie najpóźniej w ostatnim dniu trwania promocji zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych przez bank i instytucje współpracujące oraz na otrzymywanie spersonalizowanych informacji dotyczących produktów banku. 



Jak otrzymać bilet do kina?

Jak już wspomniałem wyżej, jeżeli nie powiązaliście jeszcze telefonu to wystarczy:
  • Uruchomić aplikację mobilną Banku Millennium
  • Wejść w Ustawienia -> Przelew na telefon
  • Zweryfikować wprowadzony numer telefonu i wybrać konto do przelewów na telefon
  • Potwierdzić operację PIN-em

Jeżeli natomiast macie już powiązany telefon, to trzeba będzie wykonać przelew na telefon na kwotę min. 10 zł poprzez:
  • Uruchomienie aplikacji mobilnej Banku Millennium
  • Wybranie w menu opcji Przelewy -> Przelew na telefon
  • Wprowadzenie nazwy i numeru telefonu odbiorcy
  • Zatwierdzenie przelewu

Promocja trwa do 31 stycznia 2016 r. lub do wyczerpania puli 7000 kodów do kina.

Kod zostanie wysłany SMS-em najpóźniej do 12 lutego 2016 r. Zachowuje on swoją ważność na seanse 2D do 30 czerwca 2016 r.


Więcej informacji:



Newsletter


Zapisz się na newsletter "Jak oszczędzić.pl" i otrzymuj informacje o nowych promocjach i okazjach do oszczędzania pieniędzy.

Dzięki newsletterowi nie prześpisz żadnej naprawdę dobrej promocji i ważnych momentów promocji czy podwyżek opłat w bankach.

Zapisz się na newsletter już teraz:

* wymagane



29 komentarze :

Anonimowy pisze...

Toś się Adminie rozpędził....
Bilet do kina za ... wykonanie przelewu na telefon w Millennium!
Czytając regulamin mam wrażenie ,że piszesz nieprawdę.
Osoba przelewająca faktycznie musi być związana z Millennium natomiast odbiorca może nigdy nie słyszeć o tym banku.
Po przeczytaniu skasuj post i nanieś prawdziwe informacje

Anonimowy pisze...

A gdzie niby jest napisane, że druga osoba nie może słyszeć o tym banku? Właśnie czytam regulamin i nic takiego nie widzę.

Anonimowy pisze...

Telefon jest chyba z automatu wiązany podczas aktywacji aplikacji mobilnej. Także jak ktoś już wcześniej to robił to pozostaje przelew 10 zł na telefon.

Anonimowy pisze...

A gdzie jest napisane o PRZELEWIE NA TELEFON W MILLENNIUM ?

Darek M. pisze...

Cytat ze strony:
"Przelew na telefon możesz wykonać do odbiorców posiadających konto w każdym banku."

Anonimowy pisze...

Mając 2numery tel i drugie konto w innym banku mozna przelac samemu sobie?

Darek M. pisze...

Regulamin nic nie mówi o tym. Trzeba spróbować albo wysłać komuś z rodziny :)

Anonimowy pisze...

na imax? czy tylko 2d?

Anonimowy pisze...

sam sobie odpowiem ;)

2.8.
Kody
uprawniające do wymiany nabilet
y
kinow
e
dotyczą
dowolny
ch
seans
2
D
z bieżącego
repertuaru danego Kina
,
z wyłączeniem:
2.8.1.
pokazów specjalnych,
2.8.2.
pokazów przedpremierowych,
2.8.3.
pokazów
na
zaproszenie (zamknięte),
2.8.4.
maratonów,
2.8.5.
pokazów/eventów
specjalnych
w Cinema City,
2.8.6.
filmów wyświetlanych w IMAX
,
2.8.7.
filmów wyświetlanych w salach VIP.

Anonimowy pisze...

ale gów(cenzura)anie sie wkleiło...

Unknown pisze...

a co w przypadku kiedy jestem w okresie wypowiedzenia umowy? W regulaminie nic o takich osobach nie ma.

Anonimowy pisze...

Nie działa: „Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe Spróbuj ponownie później” klika razy próbowałem i nic z tego …

Anonimowy pisze...

„Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe Spróbuj ponownie później” klika razy próbowałem i nic z tego …
i tyle jeśli chodzi o promocje – czyli nici z biletu do kina … na infolinii nie potrafią pomóc

Darek M. pisze...

Często tak się kopiuje z PDF. Zauważyłem że lepiej jest jak się korzysta z Chrome niż Firefox.

DeTomek pisze...

Gdzie można włączyć tę "zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych przez bank i instytucje współpracujące oraz na otrzymywanie spersonalizowanych informacji dotyczących produktów banku"?

Anonimowy pisze...

@up DeTomek
Masz 2 opcje: albo infolinia albo wizyta fizycznie w oddziale (zadne aplikacje czy Millenety tutaj nie pomoga). Sorry, taki system

Darek M. pisze...

Właśnie zalogowałem się do aplikacji mobilnej i otrzymałem komunikat: "Zarejestruj numer telefonu". Aplikację używałem wcześniej, czyli wygląda na to, że dotychczasowi użytkownicy aplikacji mogą otrzymać bilet do kina w uproszczony sposób.

Zaraz będę dzwonił do banku pytać o zgody marketingowe.

Darek M. pisze...

Zgody już miałem wyrażone. Po aktywacji płatności na telefon przyszedł SMS z banku:
"Twój numer został zarejestrowany. Od teraz możesz szybko i wygodnie otrzymywać przelewy na numer telefonu."

Anonimowy pisze...

Można na swój numer zarejestrowany w millenium wysłać te 10 zł ?
Co później można zrobić z tymi wysłanymi pieniędzmi na telefon, to jest tzw płatność telefonem w sklepie ?

Anonimowy pisze...

To jest jak normalny przelew. Jeżeli numer powiązany jest z kontem to pieniądze od razu trafia na to konto.

Anonimowy pisze...

Anonimowy z 14:03
Raczej przelew musi wyjsc z numeru ktory masz powiązany z Millennium.

Anonimowy pisze...

Tak, pytanie na jaki numer może ten przelew pójść.

Anonimowy pisze...

A o tej promocji nie wiedzą nawet pracownicy banku.
Dziś u mnie jedna Pani zrobiła wielkie oczy, a druga (o pięknych nogach i krótkiej sukience ;-) )pomyliła ją chyba z inną promocją polegającą na otrzymaniu drugiego biletu gratis w zamian za zapłacenie za pierwszy blikiem

Pozdrawiam Panie z placówki przy Agorze ;-)

Tomasz Dudek pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Właśnie dostałem kod sms-em :)

Anonimowy pisze...

@up
Potwierdzam! Kod wyslany dzisiaj tj.9 lutego ~16-tej. Zakladam na 99%, ze zaczeli wysylac hurtem wlasnie w dniu dzisiejszym.....
Pzdr (Kinoman ;)

Anonimowy pisze...

U mnie brak kodu

Anonimowy pisze...

17 grudnia zrobiony przelew i do dnia dzisiejszego brak kodu. Można jakoś uzyskać informację dlaczego go nie dostałem ? Raczej wątpie żeby w 2 dni poszło 7000 biletów...

Darek M. pisze...

Uczestnik ma prawo zgłaszać Bankowi reklamacje dotyczące Promocji najpóźniej do 14 lutego 2016 roku.

Najszybciej zrobisz to przez infolinię, jeżeli nie masz darmowych minut to z kolei możesz za pośrednictwem bankowości internetowej (opcja kontakt).

Prześlij komentarz