wtorek, 26 stycznia 2016

100 zł zwrotu za rachunki domowe płacone kartą przez Robot Finansowy Blue Media


Często pytaliście mnie, jak sobie pomóc przy spełnianiu warunków płatności kartą. Najbardziej wymagające promocje wymagają miesięcznego obrotu kartą w wysokości 1000 zł!

Wczoraj ruszyła ciekawa promocja Robota Finansowego Blue Media, która nam w tym pomoże ;-)

Co więcej, do zgarnięcia jest 100 zł premii w zamian za ... opłacenie rachunków domowych kartą!

Jest to świetny sposób na obniżenie comiesięcznych rachunków za czynsz, prąd, gaz, wodę, internet, telewizję i telefon.

→ Przejdź do: Robot Finansowy Blue Media

5% moneyback'u do T-Mobile Konta znów dostępny

Do 25 zł zwrotu miesięcznie za płatności kartą do T-Mobile Konta. Konto będzie darmowe wraz z kartą po wykonaniu płatności na min. 200 zł.


Zapisz się do promocji i zgarnij nawet 300 zł w ciągu roku! (również dla obecnych klientów)



Robot Finansowy Blue Media


Robot Finansowy bm.pl to rozwiązanie do automatycznych płatności za rachunki domowe. Pieniądze będą pobierane z połączonej i zweryfikowanej karty.

Co więcej, robot zwalnia nas z konieczności sprawdzania kwoty rachunków. Automat pobierze kwotę bezpośrednio od usługodawców. Listę obsługiwanych dostawców sprawdzicie na stronie.

Rozwiązanie Robota Finansowego Blue Media, przewijało się dotąd wyłącznie w komentarzach. Pora naprawić ten błąd ;-)

Daje ono bowiem możliwość zapłacenia rachunków domowych za pomocą karty płatniczej (debetowej lub kredytowej). Tym samym pomoże przy spełnieniu warunków wielu promocji bankowych.

Zysk można więc skumulować korzystając z któreś z promocji:
Na razie, korzystanie z Robota Finansowego bm.pl nic nie kosztuje. Do końca stycznia 2016 r. trwa promocja, która do tej pory była przedłużana kilkukrotnie. Warto jednak mieć na uwadze, że za jakiś czas może się to zmienić.


100 zł zwrotu pieniędzy za rachunki


Robot finansowy Blue Media - do 100 zl zwrotu

Promocja "100 PLN zwrotu pieniędzy za rachunki" polega na przekazaniu równowartości 5% zapłaconych rachunków / faktur na indywidualne saldo użytkownika.

Z pojedynczej płatności możemy otrzymać maksymalnie 25 zł zwrotu. Zwrot zostanie przyznany za płatność przelewem, płatność z salda lub płatność przy użyciu karty płatniczej.

Warunkiem otrzymania zwrotu jest opłacenie faktury, która uprzednio zostanie pobrana z EBOK przez Organizatora. Faktura nie może być przekazana ręcznie.

Niezbędne jest też aktywowanie salda w serwisie bm.pl w czasie trwania promocji, tj. od 25 stycznia 2016 r. do odwołania.

Uwaga: Jeżeli korzystaliście z poprzednich promocji Robota Finansowego, to łącznie możecie otrzymać maksymalnie 100 zł zwrotu.


Więcej informacji:



Newsletter


Zapisz się na newsletter "Jak oszczędzić.pl" i otrzymuj informacje o nowych promocjach i okazjach do oszczędzania pieniędzy.

Dzięki newsletterowi nie prześpisz żadnej naprawdę dobrej promocji i ważnych momentów promocji czy podwyżek opłat w bankach.

Zapisz się na newsletter już teraz:

* wymagane



23 komentarze :

Anonimowy pisze...

Witam :) czy można podpiąć rachunek np. za energię innej osoby czy tylko swój?

Anonimowy pisze...

Obawiam się, że swój, skoro weryfikują w ten sposób. Chyba, że dodanie ręczne, ale wtedy nie kwalifikuje się na wypłatę premii.

Anonimowy pisze...

Mam lekkie opory do założenia tutaj konta. W końcu Blue Media będzie pobierało dane z EBOK dostawców usług.
Skąd wiemy, jakie dane Blue Media zaciągnie i ile zapłacimy rzeczywiście za daną fakturę/rachunek?!

Anonimowy pisze...

Korzystając z opisywanej tutaj promocji T-Mobile można zgarnąć 10% zwrotu za rachunki.
5% od bm.pl praz 5% do T-Mobile konta lub innej karty z moneyback.

Anonimowy pisze...

Ja korzystam od lipca i sobie chwalę. Rachunek za telefon zapłaciłem (można ręcznie albo z automatu), dostałem potwierdzenie od BM że kwota została przekazana na konto Orange a potem przychodził sms od Orange z info że wystawiono rachunek ! Wg cennika opłata za taką operację wynosi 1zł. W tej chwili jest promocja do konca stycznia (do tej pory przedłużali co miesiąc)-nie ma opłaty. Do zwrotu 5% wliczają się doładowania telefonów, bez opłat.

Anonimowy pisze...

Darku, piszesz te artykuły "pod siebie". Wiele osób wynajmuje mieszkania i rachunki nie są wystawione na nich, więc pisanie że coś jest łatwe do spełnienia jest bardzo stronnicze. O tak ważnym fakcie że rachunek musi być wystawiony na osobę która bierze udział w promocji już nie wspominasz.

Anonimowy pisze...

Czy mozna skorzystac jako firma? Wiadomo do kiedy będą wypłacali zwrot 5%?

Darek M. pisze...

@up up
Nie piszę pod siebie, dopiero co ruszyła dobra promocja, to ją opisałem. Przecież nic nie poradzę na takie czy inne warunki. Skoro wynajmujecie to nadal możecie opłacać czynsz na rzecz właściciela w Żabce. Ja tak robiłem mieszkając na wynajmowanym. Możesz też opłacić swój rachunek za telefon jak wyżej jest napisane.

Można też wziąć udział w promocji jako firma (w regulaminie jest to nawet napisane, że wtedy trzeba uwzględnić premię jak dochód i zapłacić podatek).

A co do przekazywania danych, to Blue Media ma odpowiednie pozwolenia. Jakby nie patrzeć obsługuje standard przelewów ekspresowych używany m.in. w Alior Banku.

Anonimowy pisze...

ja uzywam bm.pl od pol roku. Zwrat jaki juz otrzymalem to ok70zl. Placic karta mozna tylko za rachunki do ktrych podamy dostep do ebok. Mozna oplacac w ten spoob rachunki wystawione na inne dane.

Anonimowy pisze...

Z KARTY PŁATNICZEJ opłacisz rachunki pobrane z serwisu (eBOK) Twojego dostawcy. Zweryfikuj kartę w Moje konto > Karta płatnicza.

Michał Iskra pisze...

Kiedy dostaje się zwrot? Od razu po zapłaceniu rachunku czy może w jakimś odstępie czasowym?

Anonimowy pisze...

na drugi dzien zazwyczaj. Najpierw trzeba podac nr konta bankowego w swoim ptofilu. Pieniadze trafiaja na saldo na profilu. W kazdym dowolnym momencie mozna je wyplacic.

Arek pisze...

Darku, napisałeś: "Skoro wynajmujecie to nadal możecie opłacać czynsz na rzecz właściciela w Żabce. Ja tak robiłem mieszkając na wynajmowanym."

Powiedz czy jako odbiorce podawałeś prawdziwe dane osobowe właściciela? Bo w regulaminie znalazłem że nie można robić płatności na rzecz innych osób fizycznych.

Darek M. pisze...

Tak, prawdziwe dane zawsze. Nie było problemów a przez ponad rok tak płaciłem.

Arek pisze...

Dzięki za szybką odpowiedź. Przetestuje na początku przyszłego miesiąca.

Michał Iskra pisze...

No to czekam na zwrot, zobaczymy co z tego bedzie :)

Nel pisze...

Bardzo fajny artykuł – dużo o tym jak oszczędzać na filmach też tutaj http://jakzarabiacjakoszczedzac.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Jak długo czekaliście od momentu zlecenia płatności w bm.pl do czasu rzeczywistego wpływu pieniędzy na konto usługodawcy?

Anonimowy pisze...

w ciągu tego samego dnia dostaje na maila potwierdzenie wysłania przelewu, ale np. CyfrowyPolsat pokazuje wplaty dokonane tylko do 3 dni wcześniej.

Mam pytanie jeszcze do płatności w żabce. Jak wygląda potwierdzenie płatności? Dostaję pieczątkę, czy jakiś wydruk?

Darek M. pisze...

Wydruk z terminala dostajesz.

Anonimowy pisze...

A jaka jest procedura z zamknieciem usługi po wypłacie 100 zł?

Anonimowy pisze...

Zamknięcie konta w bm.pl to prosta sprawa, wystarczy mail na adres kontakt@bm.pl

Anonimowy pisze...

Czyli stara dobra zasada: "Jak dają to bierzemy" :-)

Prześlij komentarz