wtorek, 16 lutego 2016

Inteligo: 100 zł na start, 25 zł za używanie aplikacji mobilnej i 2 bilety do kina


To już ostatnie dni na skorzystanie ze świetnej promocji programu polecającego "Mam Inteligo".

Do zgarnięcia jest 100 zł premii za otwarcie konta i 50 zł za każde polecenie.

Inteligo daje możliwość zgarnięcia dodatkowych 25 zł w zamian za aktywowanie aplikacji IKO i wykonanie min. 5 transakcji na łączną kwotę 100 zł.

Tak się składa, że warunek ten można połączyć z warunkiem otrzymania 100 zł.

Ale to jeszcze nie wszystko. PKO BP wraz z Inteligo, co jakiś czas rozdaje bilety do kina (podwójne wejściówki) w zamian za płatności lub doładowanie telefonu BLIKiem.

Promocja trwa do 21 lutego 2016 r. (ostatnie dni promocji!)


100 zł za otwarcie konta Inteligo w "Mam Inteligo"


W ramach "Mam Inteligo" osoba polecona otrzyma 100 zł za spełnienie całkiem prostych warunków promocji. Polecający otrzyma połowę z tej premii, czyli 50 zł.

Z  obecnej edycji skorzystać można jeszcze do 21.02.2016 r.

Warunkiem uczestnictwa jest spełnienie warunku bycia nowym klientem Inteligo, tj. w okresie 3 lat (od 24.11.2012 r.) od rozpoczęcia X edycji programu "Mam Inteligo" nie można było posiadać konta Inteligo ani nie mógł być rozpatrywany wniosek o jego otwarcie.


Aby otrzymać 100 zł premii:
  • Złóż wniosek o konto Inteligo
    • Podczas zakładania konta wpisz kod polecający otrzymany od osoby polecającej
      • Nie masz polecającego? Napisz do mnie za pomocą formularza kontaktowego (na górze link Kontakt) lub jakoszczedzic.pl (et) gmail com
    • Wybierz typ konta (np. Indywidualne), nazwę rachunku, kartę oraz metodę autoryzacji transakcji
    • Zaakceptuj regulamin oraz wyraź zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych (patrz obrazek niżej).
  • Wykonaj płatności bezgotówkowe kartą na kwotę min. 200 zł w ciągu 30 dni od otwarcia konta oraz co najmniej jedną płatność IKO / BLIK w sklepie na min. 10 zł.
Uwaga! Transakcje muszą być wykonane w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem operacji wykonywanych przez Internet.

Aby otrzymać numer do sprawdzonej osoby polecającej konto Inteligo wystarczy napisać na: jakoszczedzic.pl (et) gmail com



50 zł za skutecznie polecone konto Inteligo


Po założeniu konta i zgarnięciu 100 zł, można przystąpić do programu "Mam Inteligo" i polecać konto innych znajomym zarabiając 50 zł za każde polecenie.

W tym celu zarejestruj się w programie i polecaj konto przekazując kod polecenia (jest nim numer telefonu komórkowego). Numer ten musi być też numerem, podanym w umowie Konta Inteligo.

Premię otrzymamy za skutecznie polecone konto. W tym celu polecony musi spełnić warunki:
  • Wykona co najmniej jedną transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości min. 200 zł przy użyciu karty debetowej wydanej do Nowego konta w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet
  • Wykona co najmniej jednej transakcji przy użyciu aplikacji IKO powiązanej z nowo otwartym kontem


Konto Inteligo



Konto Inteligo to:
  • 0 zł za prowadzenie konta i przelewy krajowe przez Internet
  • 0 zł za wydanie karty i jej używanie przy miesięcznych, rozliczonych transakcjach bezgotówkowych wykonanych kartą na kwotę min. 100 zł miesięcznie
    • Z karty można zrezygnować po otrzymaniu premii a płatności dokonywać IKO/BLIKEM zgraniając m.in. bilety do kina
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów PKO Banku Polskiego, BZ WBK oraz Nordea Banku, jak również Euronetu poprzez aplikację IKO
  • 0 zł za zlecenia stałe przez Internet
  • 0 zł za wpłaty we wpłatomatach i oddziałach PKO Banku Polskiego
  • Bardzo dobra aplikacja mobilna IKO z płatnościami BLIK


Jak zainstalować i aktywować aplikację IKO?





Więcej informacji:


Newsletter


Zapisz się na newsletter "Jak oszczędzić.pl" i otrzymuj informacje o nowych promocjach i okazjach do oszczędzania pieniędzy.

Dzięki newsletterowi nie prześpisz żadnej naprawdę dobrej promocji i ważnych momentów promocji czy podwyżek opłat w bankach.

Zapisz się na newsletter już teraz:

* wymagane



33 komentarze :

Anonimowy pisze...

szkoda, że ąż 3 lata bo bym już znowy założył konto

pap13 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Mateusz pisze...

Rozwiązanie ciekawe, polecający i polecany dostają pieniądze. W ten sposób można sporo zarobić. Z drugiej strony trzeba się wiązać z bankiem na 3 lata co nie do końca jest komfortowe dla mnie. Ciekawy blog!

Anonimowy pisze...

Z czego wynika przymus wiązania się na 3 lata?

Darek M. pisze...

Jakiego wiązania :D
Po prostu z promocji skorzystać mogą osoby, które od trzech lat nie mają już konta Inteligo.

dan772 pisze...

A kiedy wypłacają 100 i ile trzeba trzymać to konto?

bankier pisze...

Konto trzeba trzymać do wypłaty. Ale nie musisz posiadać karty po zrealizowaniu zadania. Natomiast konto bez karty jest darmowe. Co do terminu to różnie bywało. Raz szybko pojawiała się kasa a czasem trzeba było trochę poczekać. Wg regulaminu do 44 dni bodajże.

Anonimowy pisze...

Czy muszę się znów rejestrować do mam intelligo, żeby polecać? Rejestrowałem się jakoś w lipcu tamtego roku.

Darek M. pisze...

Spróbuj się zalogować. Jak się nie uda to trzeba się zarejestrować.

Anonimowy pisze...

Logowanie działa, zarejestrować się drugi raz nie mogę bo nr jest już używany. Dzięki

Anonimowy pisze...

Udało wam się aktywować kartę w aplikacji IKO ?? Bo ja założyłem, konto aktywowałem aplikacje mobilną i przy dodaniu karty (płatności zbliżeniowe - NFC) nie widze żadnej karty debetowej...
Macie ten sam problem?

bankier pisze...

A czy kartę masz aktywną i już nią płaciłeś w sklepie?

Anonimowy pisze...

tak, tak, już 3 razy zapłaciłem. Raz na pin, dwa razy zbliżeniowo, wszystko przeszło nawet otrzymałem SMS o dokonaniu płatności

Anonimowy pisze...

"Wykonaj płatności bezgotówkowe kartą na kwotę min. 200 zł w ciągu 30 dni od otwarcia konta oraz co najmniej jedną płatność IKO / BLIK w sklepie na min. 10 zł."
Czy płatność zbliżeniowa telefonem z NFC jest rozpatrywana jako płatność IKO?

Darek M. pisze...

Z tego zapisu wynikałoby, że tak:
"co najmniej jednej transakcji przy użyciu aplikacji IKO powiązanej z Nowym kontem, o łącznej wartości minimum 10 PLN w punktach usługowo – handlowych,
z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet,"

Anonimowy pisze...

Czy ktoś już płacił przez BLIK ?? Pytałem sie w Biedronce to kasjerka nawet nie widziała o co chodzi :)
Czy ktoś już płacił BLIKiem?? Jeżeli tak to w jakim sklepie??
LIDL, KAUFLAND, POLO MARKET, INTERMACHE itp itp???

Anonimowy pisze...

Żaden z wymienionych przez Ciebie sklepów i przyjmuje płatności BLIKIEM. Napewno zapłacisz na stacjach ORLEN BLIKIEM - potwierdzone osobiście.

Darek M. pisze...

Gdzie zapłacić BLIKiem:
http://www.blikmobile.pl/gdzie-zap%C5%82ac%C4%99-blikiem/

Anonimowy pisze...

Nadal w aplikacji nie można dodać karty płatniczej.
Może można dodawać tylko karty kredytowe? A ja mam debetową?

Anonimowy pisze...

A co mówią na infolinii?

Anonimowy pisze...

otrzymałem informacje z banku, że aplikacja obsługuje tylko karty VISA, a ja mam MasterCard

Anonimowy pisze...

Lol, słabe to jest jak mają w ofercie obie karty. Czekamy na zbliżeniowego BLIKa zatem. Na pewno będzie jakaś fajna promocja.

Anonimowy pisze...

Po jakim czasie od spełnienia warunków nastąpi wypłata premii?

Darek M. pisze...

Trochę trzeba poczekać, ale na szczęście konto za darmo :)

"Bank dokona sprawdzenia, czy Uczestnik oraz Nowy Klient spełnili warunki Regulaminu i są uprawnieni do otrzymania nagrody, o której mowa w § 4 w terminie
do 50 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego etapu Edycji Programu. Przekazanie nagrody Uczestnikowi i Nowemu Klientowi nastąpi w terminie do 44 dni
kalendarzowych od momentu sprawdzenia."

Anonimowy pisze...

Kiedy otrzymamy bilety do kina? I wiadomo w jaki sposób to będzie wyglądało?
Aplikacja IKO mi przykładowo (Samsung Galaxy S5) kiepsko chodzi często samoczynnie sie wyłącza i nie chce się później włączyć. Musiałem już ją raz odinstalować i ponownie zaintalować bo nie mozna było jej uruchomić.
A jak wam ona działa?

Darek M. pisze...

O biletach to w tym wpisie:
http://www.jakoszczedzic.pl/2016/02/2-bilety-do-kina-za-doladowanie-telefonu-w-iko.html

Anonimowy pisze...

z wpisu wynika że otrzymamy KOD, a w jakis sposób i kiedy? (na e-mail)?

Anonimowy pisze...

dostaliście już 100 zł????

Anonimowy pisze...

ja nadal czekam kiedy moja żona już dawno dostała...

Anonimowy pisze...

dalej nic...... masakra ! według moim obliczeń zgodnie z regulaminem gdzieś koniec lipca początek sierpnia powinno wpłynąć 100 zł.. ciekawe... ;/

Anonimowy pisze...

nadal nic... u was też? Pisać do nich emaila?

Darek M. pisze...

Hmm, trochę długo to trwa. Moim zdaniem już dawno powinny być premie. Co więcej w regulaminie jest dziwny zapis na temat reklamacji (termin):

Uczestnik Programu oraz Nowy Klient mogą złożyć reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zweryfikowania uprawnień do otrzymania nagrody w formie:
1) pisemnej – osobiście w oddziałach lub agencjach Banku albo przesyłką pocztową,
2) elektronicznej – w serwisie internetowym Inteligo
3) ustnej – telefonicznie lub osobiście do protokołu podczas wizyty w Oddziale lub Agencji Banku

Anonimowy pisze...

Złożyłem reklamacje e-mailowo kilka dni temu.. i cisza.

Prześlij komentarz