poniedziałek, 11 kwietnia 2016 PRZYPOMNIENIE

Czas na odbiór 100 zł w ramach Money Mania 3 - Konto Godne Polecenia 4% z premią


Przyszedł krytyczny moment w popularnej promocji "Money Mania 3: Konto Godne Polecenia 4% z premią 100 zł". Stawką jest wypłata premii 100 zł, a jedyną przeszkodą w jej otrzymaniu jest uzupełnienie danych w panelu promocji.

Money.pl rozesłało dzisiaj maile do uczestników promocji. Niestety okazuje się, że nie wszyscy te maile otrzymali. Brak go m.in. u mojej siostry, która wszystkie warunki miała spełnione (sam monitorowałem sytuację od samego początku).


Uzupełnienie danych do odbioru 100 zł premii w Money Mania 3


Organizator promocji do dzisiaj powinien rozesłać maile informujące o wygranej. Od teraz do 20 kwietnia 2016 r. macie czas na wypełnienie danych do przelewu nagrody.

Mail wygląda tak:


Jak widzicie, Organizator informuje też o aktualnej i jeszcze lepszej promocji. W zamian za otwarcie eKonta w mBank można zyskać w sumie aż do 600 zł premii!

Jeżeli nie otrzymaliście maila to sprawdźcie dokładnie swoje skrzynki. Często takie masowe wysyłki traktowane są przez skrzynki pocztowe jako SPAM.

Co więcej, okazuje się, że nie wszystko poszło po myśli organizatora i nie obędzie się bez reklamacji. Jako przykład wspomniałem już przypadek siostry. Mam nadzieję, że podobna sytuacja dotyczy niewielkiej liczby osób.

Przy okazji, zachęcam Was do zapisania się na newsletter "Jak oszczędzić.pl", dzięki czemu informacje tego typu nie umkną Waszej uwadze.


Bądź na bieżąco - Newsletter / Facebook / Twitter


Nie przegap żadnej świetnej promocji, lokaty, zmiany w ofercie Twojego banku.

Informacje możesz otrzymywać przez Facebooka, Twittera lub średnio raz w tygodniu bezpośrednio na maila korzystając z Newslettera "Jak oszczędzić.pl".

Polub stronę Jak Oszczędzić.pl na Facebooku i otrzymuj informacje o najnowszych promocjach:



Zapisz się na newsletter już teraz:

* wymagane



Jak uzupełnić dane do przelewu nagrody?


Sprawa otrzymania premii jest niezwykle prosta. O ile tylko otrzymaliście maila od organizatora.

W celu otrzymania nagrody:
  • Do 20 kwietnia 2015 r. zaloguj się na stronie promocji. 
  • W zakładce "Poprzednio wysłane wnioski" sprawdzisz status wniosku. 
  • W zakładce "Moje dane" rozwiń "Money Mania - edycja 3" i wypełnij znajdujący się tam formularz
  • Na koniec zapisz dane.

Uwaga: Podać należy numer Konta Godnego Polecenia założonego podczas promocji. Przed zalogowaniem warto przygotować sobie ten numer bez spacji i znaków specjalnych.


Kiedy otrzymam 100 zł premii?

Premia zostanie przekazana na rachunek bankowy w BZ WBK do 30 kwietnia 2015 r.


Mam problem z logowaniem / nie otrzymałem maila?

Jeżeli nie otrzymałeś/aś maila od organizatora lub masz problem z logowaniem to niezbędne będzie skontaktowanie się z organizatorem na maila: moneymania@firma.money.pl.

Reklamację można złożyć w terminie 30 dni od daty zakończenia akcji. Organizator daje sobie maksymalnie 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.




40 komentarze :

Anonimowy pisze...

2 kolejne osoby dotąd nie otrzymały maila z informacją o przyznaniu nagrody, mimo spełnienia warunków.

Darek M. pisze...

Mam nadzieję, że to tylko obsuwa organizatora :/

A czy po zalogowaniu na stronie moneymania widać wasze wypełnione wnioski?

Anonimowy pisze...

Warunki spełnione ( zgoda na przesyłanie informacji handlowych w moich danych w ustawieniach), 5-6 transakcji kartą, status wniosków to "Wysłany". Dane do przelewów uzupełnione i adresowe. Zrzuty ekranu zrobione, krok po kroku.

Niestety maili brak.

Ja Ten pisze...

U mnie wszystko gra

Dziki pisze...

Ja już 14 marca otrzymałem @ z treścią: "Brałeś udział w Money Manii? Pamiętaj spełnieniu warunków
i uzupełnieniu danych niezbędnych do wypłaty premii. "
... i oczywiście przedstawili sposób krok po kroku uzupełnienia danych.
Ta sytuacja dotyczy dwóch moich kont, natomiast dzisiaj dostałem @ przypominający o uzupełnieniu danych ale tylko na 1 @ a na drugim cisza.
Myślę, że mają burdel i dlatego tak dziwnie te @ przychodzą.

Anonimowy pisze...

Niestety żadnej wiadomości nie otrzymałem. Wysłałem im maila "z reklamacją".

Anonimowy pisze...

Witam, ja także nie dostałem wiadomości, a warunki spełniłem. Gdzie i w jaki sposób reklamujecie takie postępowanie ?

Anonimowy pisze...

Też mogę potwierdzić, że mail z info o uzupełnieniu przyszedł dla konta które nie zostało aktywowane. Natomiast na konto aktywne do tej pory nic nie przyszło. Z racji zapobiegliwości od razu uzupełniłem dane dla wniosku aktywnego konta oraz wykonałem przelewy. Teraz czekam.

mkocor pisze...

Może mają jakieś problemy z mailami. Ja też spełniłem wszystkie warunki a maila nie dostałem. Dzisiaj po wysłaniu reklamacji dostałem następująca odpowiedź:
"Dzień dobry
Wczoraj na adres xxx@xxx.pl została wysłana wiadomość z potwierdzeniem naliczenia premii przez BZ WBK. Proszę uzupełnić dane do 20.04.
Pozdrawiam!"
Więc mimo tego, ze mail do mnie nie doszedł nagroda została mi przyznana :-)

Anonimowy pisze...

ale gdzie i na jaki email to reklamować

mkocor pisze...

Jak pisze autor postu powyżej: moneymania@firma.money.pl :-)

Anonimowy pisze...

sprawdźcie w spamie

mkocor pisze...

U mnie w spamie też nie było - naprawdę sprawdziłem to dosyć dokładnie zanim wysłałem do nich reklamację.

Darek M. pisze...

Czekam jeszcze na odpowiedź od organizatora, jakie informacje zawrzeć w reklamacji, żeby nie było niepotrzebnych wymian, tylko od razu zajęto się sprawą.

U mojej siostry nawet nie ma w panelu wysłanego wniosku.

Anonimowy pisze...

Taka odpowiedź uzyskała jedna z osób z dwóch uczestników.

" Dzień dobry
Adres mailowy nie znajduje się na liście osób zakwalifikowanych do wypłaty premii, którą dostarczył nam BZ WBK.
Pozdrawiam!".

Dobre sobie.

Darek M. pisze...

Nie ma to jak profesjonalna odpowiedź i brak przygotowania do rozwiązania takich przypadków. Wciąż czekam na odpowiedź od organizatora jakie dane przesłać w reklamacji.

Anonimowy pisze...

Gotowe następujące dane ( zrzuty ekranu i potwierdzenia PDF transakcji):

1. Potwierdzenia wysłania wniosku z panelu Moneymania III edycja

2. Zrzut ekranu w ustawieniach / moje dane ( w bankowości internetowej BZWBK) z zgodą na marketing

3. Potwierdzenia PDF transakcji, każdej z osobna i zrzut fragmentu historii z wyświetlonymi szczegółami transakcji ( z numerem rachunku i danymi posiadacza ).

Zrzuty ekranu kolejnych etapów składania wniosku także gotowe do przesłania organizatorowi.

Anonimowy pisze...

Być może urzeknie Was moja historia :)
1. Pierwsza próba założenia KGP jeszcze w styczniu - wniosek odrzucony. Zakładałem przez przelew weryfikacyjny. Jeszcze nigdy ten sposób nie zawiódł, a zakładam tak konta od paru ładnych lat. Nic to - wyczytałem, że w BZ WBK to normalne.
2. Druga próba, 29 stycznia - już przez kuriera - zakończona sukcesem, wniosek w systemie widoczny, ale już 2 lutego na stronie promocji "brak wysłanych wniosków".
3. 2 lutego mail do Money i 2 pytania: czy to normalne (może błąd systemowy?)? i czy otrzymam premię? Odpowiedź: "czekamy na odbitkę z Banku" i "na pewno otrzyma Pan premię". Uff, jest ok.
4. 23 marca - mail do Money z pytaniem co robić, bo wciąż brak tej "odbitki", "brak wysłanych wniosków" w systemie, a za chwilę trzeba uzupełniać dane. Do 7 kwietnia brak również odpowiedzi od Money. Mam zatem komplet braków :)
5. 7 kwietnia, mail do Money z pytaniem, jak uzupełnić dane, skoro "brak wysłanych wniosków" w systemie? I kto po 20 kwietnia wypłaci mi premię? Odpowiedź: "wnioski BZ WBK już można uzupełniać". Ale ja mam "brak wniosków"... Dane uzupełniłem, ale czy tak można?
6. 12 kwietnia - wchodzę na Waszą stronę i widzę, że będę miał problemów ciąg dalszy. Sprawdzam pocztę, i czego nie mam? Tak, zgadliście, brak maila od Money.

Podsumowując: od początku do końca mam "brak czegoś".
Money już nie odpisuje na moje maile.
W jakim celu składać reklamację, skoro nikt na nią nie odpisze?

Darek M. pisze...

Kontaktuję się z Money.pl, żeby ustalić jakąś ścieżkę do rozwiązywania takich problemów. Niestety i do mnie nie odpisują (pewnie z nawału takich wiadomości :))

kaka' pisze...

Witam, również nie mam maila, ale jak loguje się do MM to w MM3 mam status wniosku wysłany zieloną czcionką. Czy mogę uzupełnić dane do przelewu? Darku czy mam napisać reklamację skoro nie otrzymałem maila od MoneyManiii o konieczności uzupełnienia danych?

Darek M. pisze...

Brak maila jeszcze nic nie znaczy (niektóre skrzynki tak mają, że te masowe maile nie dochodzą lub lądują w spamie). Jak możesz uzupełnić dane do przelewu to myślę, że jest ok.

Anonimowy pisze...

Nadal brak odpowiedzi od organizatora w sprawie "pakietu" informacji, która powinna zawierać reklamacja?

Darek M. pisze...

Niestety nadal brak informacji. Napisałem do drugiej osoby, może w końcu otrzymam odpowiedź :/

Kamil pisze...

A teraz takie pytanko, brałem udział w tej promocji Money Mania 3 i już dawno otrzymałem maila w połowie marca z prośbą o uzupełnienie danych do 20 kwietnia, jednak w treści tego maila nie było napisane Gratulacje - zostałeś zakwalifikowany do wypłaty premii, a było postawione pytanie : Brałeś udział w Money Manii? Pamiętaj spełnieniu warunków
i uzupełnieniu danych niezbędnych do wypłaty premii. Dane zaraz uzupełniłem, warunki spełniłem jeszcze wcześniej, a maila o zakwalifikowaniu się do wypłaty nie dostałem.. Czy w takim razie wszystko jest ok? Po zalogowaniu się do Money widzę status wniosku wysłany i premia 100 zł - czy tak ma to wyglądać ?

Darek M. pisze...

Dostałem ogólną informację, że Money.pl dostało nową listę osób zakwalifikowanych do wypłaty premii i że maile zostaną wysłane do końca tygodnia.

@Kamil Jeżeli masz taki status to wygląda, że jest ok :)

Anonimowy pisze...

Pytanie do admina Darka.
Czy po zalogowaniu na konto moneymania / poprzednie wysłane wnioski zmienił się status nagrody?

U osoby, która nie dostała maila o przyznaniu nagrody widnieje "Premia 100 zł", " Status Wysłany" na zielono. Pytanie czy u kogoś kto dostał maila status zmienił się czy jest taki sam.

Dziki pisze...

@up, Ja mam dwa konta w moneymania i na pierwszy @ dostałem maila z info o przyznanej nagrodzie a na drugiego @ nie dostałem, aleee na kontach moneymania obydwóch mam status taki sam: wysłany i premia 100zł.
ps. jakby ktoś sie przestraszył informacji na koncie "brak wysłanych wniosków" to looknijcie na zakładke "poprzednio wysłane wnioski".

tomek85fcb pisze...

Witam, po ponowieniu reklamacji dostałem info od MoneyMania o treści: "Witam
niestety, raport przesłany do nas przez Bank Zachodni WBK zawierał
błędy, które w tej chwili wyjaśniamy. Jak tylko uzyskamy pewność,
że plik jest przygotowany poprawnie i uwzględnia wszystkie osoby, które
zakwalifikowały się do wypłaty premii, wyślemy wiadomość ponownie
– mail zostanie wysłany pod koniec tygodnia.
Pozdrawiam!" Więc czekamy i trzymamy rękę na pulsie :)

Anonimowy pisze...

Witam, po ponowieniu reklamacji dostałem info od MoneyMania o treści: "Witam
niestety, raport przesłany do nas przez Bank Zachodni WBK zawierał
błędy, które w tej chwili wyjaśniamy. Jak tylko uzyskamy pewność,
że plik jest przygotowany poprawnie i uwzględnia wszystkie osoby, które
zakwalifikowały się do wypłaty premii, wyślemy wiadomość ponownie
– mail zostanie wysłany pod koniec tygodnia.
Pozdrawiam!" Więc czekamy i trzymamy rękę na pulsie :)

Anonimowy pisze...

Dotarły maile o przyznaniu premii ( 2 osoby ), o których pisano wcześniej.

mkocor pisze...

No tak, a do mnie właśnie dotarło "sprostowanie" o pomyłkowo przyznanej premii. Pomimo spełnienia warunków. Więc widzę, że "niezły burdel mają tam siostry" cytując klasyka :-) Wysłałem mail z reklamacją i z prośbą o wskazanie którego punktu regulaminu promocji nie spełniłem.

Anonimowy pisze...

Mi się udało. Po złożeniu reklamacji (napisałem 2 maile i w końcu odpowiedzieli) dostałem wiadomość: "Gratulacje! Bank Zachodni WBK zakwalifikował Cię do wypłaty premii w Money Manii 3..."

Anonimowy pisze...

U mnie po reklamacji również przyznali:
Gratulacje!
Bank Zachodni WBK zakwalifikował Cię do wypłaty premii w Money Manii 3. Prosimy o uzupełnienie danych niezbędnych do wypłaty premii.

Aby sprawdzić, czy wszystkie dane na Twoim koncie uzupełnione są prawidłowo:
1) Zaloguj się na swoje konto.
2) W zakładce "Poprzednio wysłane wnioski" sprawdź, jaki status mają wnioski wygenerowane przez Ciebie w poprzednich edycjach akcji.
3) W zakładce "Moje dane" znajdź poprzednie edycje akcji i rozwiń tę właściwą - "Money Mania - edycja 3". Uzupełnij wszystkie brakujące pola, koniecznie zapisz dane.

Anonimowy pisze...

Robi się coraz bardziej wesoło:

"Szanowna Pani, Szanowny Panie

w imieniu Banku Zachodniego WBK, będącego Partnerem promocji Money Mania 3,
z przykrością informujemy, że przekazana za naszym pośrednictwem informacja o zakwalifikowaniu się przez Panią/ Pana do wypłaty nagrody w promocji Money Mania 3 została przesłana niewłaściwie, ponieważ warunki określone w regulaminie promocji nie zostały przez Pana/ Panią spełnione. W związku z tym premia nie może zostać Pani/ Panu wypłacona.

W imieniu Banku Zachodniego WBK bardzo przepraszamy za powstały błąd.

Wszelkie reklamacje prosimy kierować (podając w treści numer wniosku składanego w Banku) na adres mailowy reklamacje-mania@firma.money.pl"

Mateusz pisze...

mejla dalej nie mam, ale na stronie moneymania mam napisane, że premia przyznana. Zatem czekam ;).

Anonimowy pisze...

Właśnie dostałem 100 zł premii na swoje konto :)

Dziki pisze...

kasa jest na dwóch kontach :) więc wszystko gra :)

kamil pisze...

Czy ktoś jeszcze nie dostał premii na konto?

Anonimowy pisze...

Witam, ja i mój znajomy także nie dostaliśmy premii 100zł do moneymania3, gdzie pisać reklamację? Do WBK czy na moneymania@firma.money.pl? Nie otrzymaliśmy w ogóle maila potwierdzającego wygraną premii 100zł i nie uzupełnialiśmy danych na stronie moneymania.pl. Anonimowy, widzę, że Tobie się udało, co zrobić?

Darek M. pisze...

Zgodnie z opisem czyli do Organizatora promocji (moneymania@firma.money.pl)

Prześlij komentarz