niedziela, 19 czerwca 2016

Czas na odbiór 110 zł premii w promocji Tankuj Korzyści z Toyota Bank


Dzisiaj krótki wpis przypominający o odbiorze 60 zł lub 110 zł premii w opisywanej na blogu promocji "Tankuj korzyści z Toyota Bank".

Dane do przelewu premii trzeba uzupełnić do 21 czerwca 2016 r.

400 zł do darmowej karty kredytowej Citi Simplicity

Załóż bezpłatną kartę, zaloguj się raz do bankowości elektronicznej i odbierz voucher 400 zł do morele.net.


Promocja trwa do 31 sierpnia 2016 r!


Odbiór 110 zł premii w promocji "Tankuj Korzyści z Toyota Bank"


Maile informujące o przyznaniu nagrody zostały rozesłane 14 lub 15 czerwca 2016 r. Jeżeli otrzymaliście wspomnianego maila to jesteście na ostatniej prostej.

W celu uzupełnienia danych, do 21 czerwca 2016 r.  przejdź na stronę promocji tankujkorzysci.zpremia.pl i po zalogowaniu uzupełnij dane do odbioru nagrody.

UwagaPodać trzeba numer Konta Jedynego założonego w ramach promocji. Przed zalogowaniem warto przygotować sobie ten numer bez spacji i znaków specjalnych.


Mail od organizatora

Gratulujemy! 
Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty premii gwarantowanej 100 zł oraz bonusu 10 zł w promocji Tankuj korzyści Toyota Banku i Agora! Aby premia znalazła się na Twoim koncie, prosimy o uzupełnienie niezbędnych danych, w tym numeru konta, na które wykonamy przelew. W tym celu prosimy o zalogowanie się do panelu pod adresem tankujkorzysci.zpremia.pl i wypełnienie udostępnionego formularza. Prosimy o przygotowanie numeru rachunku założonego w tej promocji (bez spacji) oraz o nie stosowanie w danych adresowych znaków przecinka i średnika – ułatwi nam to realizację przelewów. Dane należy uzupełnić do dnia 21.06.2016. Premia zostanie wypłacona do dnia 30.06.2016. 
Zaloguj się na tankujkorzysci.zpremia.pl. i uzupełnij dane do przelewu premii.


Kiedy otrzymam 110 zł premii?

Premia zostanie przekazana na rachunek w Toyota Bank do końca miesiąca, tj. do 30 czerwca 2016 r.


Masz problem z logowaniem / nie otrzymałeś/aś maila?

Jeżeli nie otrzymałeś maila od organizatora lub masz problem z logowaniem to możesz opisać swój problem za pomocą maila: tankujkorzysci@bankzpremia.pl, formularza kontaktowego lub dzwoniąc pod numer +48 22 555 53 21.

Może się tak zdarzyć, że maila nie otrzymaliście z powodu nie zaznaczenia jakieś zgody marketingowej, którą będzie można jeszcze wyrazić poprzez infolinię banku.


Co dalej z Kontem Jedynym w Toyota Bank?


Na początku roku, Toyota Bank obiecała, że to będzie rok korzyści. Na razie brak jest informacji o kolejnej promocji dla osób, które posiadają konta założone w któreś z promocji.

Jeżeli nie chcecie czekać, tylko zamknąć konto (np. w związku z pogorszeniem oferty depozytowej), to możecie listownie złożyć wypowiedzenie wysyłając je na adres:

Toyota Bank Polska S.A.
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Wzór wypowiedzenia znajdziecie w poradniku: Jak zamknąć konto w banku


Newsletter


Zachęcam Was do zapisania się na newsletter Jak oszczędzić.pl, dzięki czemu nie ominą Was takie ważne informacje.

Newsletter wysyłany jest średnio raz w tygodniu i zawiera m.in. informacje o nowych promocjach, zmianach w ofertach banków i inne zakulisowe informacje.


Zapisz się na newsletter już teraz:

* wymagane




Polub stronę Jak Oszczędzić.pl na Facebooku i otrzymuj informacje o najnowszych promocjach:




35 komentarze :

Anonimowy pisze...

Kiedy najlepiej wysłać wypowiedzenie. Premia do 30go, to można wysyłać listowne wypowiedzenie już np 20go i uniknąć opłaty za lipiec? Czy istnieje ryzyko, że premia zostanie cofnięta, jak za szybko wyślę wypowiedzenie?

Anonimowy pisze...

Dobrze widzę, że maile zostały wysłane po regulaminowym czasie?

sojer pisze...

Tak, jeżeli doszły... tym razem znowu spełniłem warunki i znowu brak mejla. Zawsze składam reklamację :-p

Anonimowy pisze...

A czy kartę mogę zastrzec przez telefon (po otrzymaniu premii) i wówczas nie będzie opłaty za jej użytkowanie?

Anonimowy pisze...

Opłata jest za konto nie za kartę.
PS. Czy w związku ze zmianami od 1.07.2016 mogę się nie zgodzić z nimi i wysłać im listownie bądź e-mailem informacje o tym 30.06.2016r. oczywiście po wpłynięciu premii i tym samym zamknąć konto w trybie natychmiastowym?

Anonimowy pisze...

czy komuś udało się podać te dane? mi po zalogowaniu wyskakuje informacja: Konkurs zakończony. Zakończono przyjmowanie zgłoszeń.

Anonimowy pisze...

W dniu 01.06.2016r. wysłałem listem zwykłym wypowiedzenie Umowy rachunku w Toyota Bank. W dniu 03.06.2016r. otrzymałem informację SMS z Banku , że zgłoszenie nr...... zostało przyjęte. W wypowiedzenie złożyłem z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Z dniem 03.07.2016r. rachunek powinien być zamknięty. A czy premia 60 zł 30.06.2016 roku wpłynie na Konto Jedyne zobaczymy.

Anonimowy pisze...

Cyt: "czy komuś udało się podać te dane? mi po zalogowaniu wyskakuje informacja: Konkurs zakończony. Zakończono przyjmowanie zgłoszeń."
Pomimo otrzymania e-maila z powiadomieniem o zakwalifikowaniu się do wypłaty premii w wysokości 60 zł. Po kliknięciu na link: tankujkorzyści.zpremia.pl u mnie występuje podobna sytuacja. Wysłałem już kilka Reklamacji. Otrzymałem odpowiedź, że mojego adresu e-maila nie ma w ich Aplikacji. Szkoda słów. To moja 3 Akcja w promocji z Agorą i Toyotą. Za 2 premię otrzymałem a z 3 kombinują. Prawdopodobnie to moja ostatnia z nimi współpraca.

Darek M. pisze...

Według egulaminu można już wysłać wypowiedzenie. Zapis mówi:
"6. Uczestnik zobowiązany jest posiadać aktywne Konto Jedyne w Banku do dnia wypłaty Premii i Premii dodatkowej, tj. co najmniej do dnia 30.06.2016 roku.".

Zatem konto będzie aktywne 30.06 przy zachowaniu 30. dniowego okresu wypowiedzenia. Natomiast nie ryzykował i nie składał sprzeciwu co do nowej tabeli opłat (obowiązuje od 1.07). Agora może wysłać pieniądze popołudniu a te trafią na konto w Toyota Bank dopiero 1.07.

Anonimowy pisze...

Kolejna promocja i kolejny raz nie dostałem od nich maila !!!
To chyba celowa robota - by oszczędzić na zapominalskich i nie pilnujących terminów

Anonimowy pisze...

Kolejny raz przyjdzie walczyć o swoje !!!
Analogicznie nie wysyłali maili w poprzedniej promocji (Bądź aktywny)

Anonimowy pisze...

czy ktoś wysyłał reklamację do nich i uzyskał odpowiedź? dzisiaj upływa termin na podanie danych do wypłaty premii.

Anonimowy pisze...

Po ostatniej mojej Reklamacji "Bądź aktywny" przysłali mi e-mail na drugi dzień, po terminie podania danych do przelewu. Mimo wszystko premię otrzymałem w czasie.

Anonimowy pisze...

Przed chwilą otrzymałem informację od Partnera Toyota Bank Agory, że Reklamacja została uznana. Po zalogowaniu się była już możliwość wpisania danych do przelewu premii gwarantowanej.

Anonimowy pisze...

Później nie mogłeś o tym przypomnieć? Dziś jest ostatni dzień a maila oczywiscie nie ma.

Darek M. pisze...

Spokojnie, składaj reklamację i wszystko będzie ok.

Anonimowy pisze...

złożyłem reklamację i nikt mi nawet nie odpisał.
niestety, po zalogowaniu się nadal nie ma możliwości uzupełnienia danych

Anonimowy pisze...

Chcesz dostać odpowiedź w ciągu kilku godzin? :)

Anonimowy pisze...

Powiem tak:
2 lub 3 miesiace temu przeszedlem od a-z caly ten syf pomagajac znajomej, ktora uczestniczyla w poprzedniej edycji i....bez wsparcia nie byla wstanie zrobic praktycznie nic.
Telefonow i maili, ktore wyslalismy bylo chyba z milion.
Argumentow merytorycznych plus reklamacje podobna ilosc.
Notoryczne odsylanie od Ajfasza do Kajfasza, od pracownika do pracownika (bank zwala wine na organizatora, organizator na bank i tak non stop).
W trakcie pojawila sie wersja niespelnienia warunkow promocji przez klienta, ktora nagle jakims cudem okazala sie jednak bledem co automatycznie oznaczalo spelnienie warunkow.
Moglbym esej napisac na temat owej wspolpracy zarowno z bankiem jak i organizatorem, ale nie chce zasmiecac bloga moimi dywagacjami.
Niech kazdy wyciagnie wnioski sam (i wygrani, i przegrani i Ci w trakcie batalii), a nastepnie odpowie sobie na pytanie czy konstrukcja tego produdktu tworzonego przez stricte tego organizatora i ten bank jest w 100% czysta, klarowna i uczciwa w stosunku do potencjalnych klientow....?????
Pzdr (M)
P.S. Zawsze bylem zwolennikiem teorii, iz sa banki, ktore z zalozenia graja fer i te, ktore tego slowa nie znaja. Ekipa o ktorej mowa powyzej nalezy chyba do tej 2 grupy.

Darek M. pisze...

Sam walczyłem w tej sprawie z Organizatorem cytując zapisy niejasne zapisy regulaminu. Kilku osobom, które się do mnie odezwały zdołałem pomóc. Teraz powiem tylko tyle, że moja współpraca z nimi została mocno ograniczona.

Anonimowy pisze...

"Anonimowy pisze...
Chcesz dostać odpowiedź w ciągu kilku godzin? :)"

W ciągu kilku dni nikt nie odpisał. Uzupełnianie danych było do wczoraj. Taka "promocja" chyba więcej im szkodzi niż pomaga.



Anonimowy pisze...

Ja nie dostałem maila mimo spełnienia warunków, po prostu teraz nie będę kupował nic związanego z Agorą. Reklamacji nie piszę, bo mi odpiszą że nie ma mojego maila w bazie itp.

Darek M. pisze...

Czy dostaliście już odpowiedzi na reklamację? Ciekaw jestem powodu nie otrzymania maila. Będę starał się pomóc przedstawiając swoją interpretację.

Qazik pisze...

Opiszę swój przypadek.
U mnie powodem nieotrzymania maila bylo:
"Uprzejmie informuję, że w "Akcji Lokata" nie został spełniony poniższy warunek z Regulaminu: "Uczestnik […] powinien […] utrzymać saldo depozytów, które Obecny Klient Banku posiada w Banku z dnia 27.01.2016 roku przez co najmniej 30 dni licząc od dnia założenia lokaty Plan Depozytowy na 100 dni" Jest to paragraf 2, punkt II., 1., iv.
Założenie depozytu na 100dni nastąpiło 2016.02.02, a wycofanie środków z poprzedniej lokaty zakończonej 2016.02.23 miało miejsce 2016.02.24.
Z uwagi na brak zachowania salda przez 30dni Bank nie przyznał Panu premii."

Najlepsze jest to ze powołują się na brak zachowania salda depozytów a saldo z dnia 27.01 (lokata na 7.000zł) zostało utrzymane. Wypłata środków z lokaty (7.000) nie pomniejszyła salda poniżej stanu z 27.01, gdyż 1.02 otworzyłem lokatę na 10.000zł, stąd saldo spadło z 17.000 do 10.000 i nadal było wyższe niż z dnia 27.01, kiedy wynosiło 7.000. Reklamacja wysłana.

Darek M. pisze...

Brak słów. Koresponduję już z Agorą w tej sprawie.

Anonimowy pisze...

15 złożyłem reklamację, dziś przyszła odpowiedź pozytywna ;-) 3 raz reklamacja z toyotą i 3 raz na plus....

Anonimowy pisze...

Szanowni Państwo,
Wszelkie reklamacje dot. wypłaty premii prosimy kierować bezpośrednio do Organizatora Akcji promocyjnej mailowo na adres: tankujkorzysci@bankzpremia.pl lub przez formularz kontaktowy: https://tankujkorzysci.zpremia.pl/promocja/kontakt/. Wszystkie zgłoszenia rozpatrywane są indywidualnie przez Toyota Bank. Organizator akcji dołoży wszelkich starań, aby reklamacje rozpatrzone zostały w najkrótszym możliwym czasie.

Anonimowy pisze...

też dzisiaj dostałem mail z informacją, że pozytywnie rozpatrzyli moją reklamację i proszą o uzupełnienie danych do przelewu premii. już to zrobiłem. przy poprzednich promocjach akurat nie było problemu.

Anonimowy pisze...

Jak to działa Panowie i Panie z pobieraniem opłat za kartę w TB? Obciąża mi konto kwotą 2,5 zł zawsze 1 każdego miesiąca - w związku z tym mam pytanie - czy jeżeli chcę wypowiedzieć umowę rachunku już teraz (zakładam że okres wypowiedzenia skończy się przed końcem Lipca) to muszę na koniec zostawić hajs na tę opłatę tylko za Lipiec czy też jeszcze za Sierpień?

Darek M. pisze...

Jeżeli wypowiedzenie będzie wysłane i zarejestrowane w czerwcu to opłata zostanie pobrana tylko za lipiec (okres wypowiedzenia do końca lipca / 30 dniowy).

Darek M. pisze...

Informacja od Organizatora:

"Wszelkie reklamacje dot. wypłaty premii prosimy kierować bezpośrednio do Organizatora Akcji promocyjnej mailowo na adres:tankujkorzysci@bankzpremia.pl. lub przez formularz kontaktowy: https://tankujkorzysci.zpremia.pl/promocja/kontakt/. Wszystkie zgłoszenia rozpatrywane są indywidualnie przez Toyota Bank w najkrótszym możliwym czasie. "

Anonimowy pisze...

Premia już na koncie 110zł. W jaki sposób wypowiedzieć umowę w trybie natychmiastowym w związku ze zmianami od 01.07.2016 wprowadzanymi przez bank ?

fredzio pisze...

W przypadku Toyota Bank, wypowiedzenia tylko pocztą listownie, chyba że jesteś z Warszawy i chcesz się udać do siedziby ul.Postępu 18b :)

W trybie natychmiastowym bank musi otrzymać list na dzień przed wprowadzonymi zmianami, czyli jest już bardzo mało czasu i jest ryzyko czy do czwartku list dotrze.
Odsyłam do strony zamknij konto pl

Anonimowy pisze...

Dopiero teraz odpowiedzieli że... przekazali odpowiedniej komórce ds. reklamacji. Żenada.

Anonimowy pisze...

Specjalnie opóźniają rozpatrzenie reklamacji żeby naliczyła się kolejna opłata za korzystanie z konta.

Prześlij komentarz