środa, 17 sierpnia 2016 PRZYPOMNIENIE

Odbiór 50 zł w promocji Wymarzonego Konta w Raiffeisen Polbank


Organizatorzy promocji upodobali sobie sierpień do wykonania ostatniego zadania jakim jest uzupełnienie danych do wypłaty premii.

Tym razem chodzi o promocję Agory i Raiffeisen Polbanku, w której do zgarnięcia było 50 zł premii i lokata 4%.


Czas na odbiór 50 zł premii!


Organizator promocji "Wymarzone Konto Osobiste z lokatą 4% oraz gwarantowaną premią 50 zł" rozesłał już maile informujące o wygranej.

Tym samym od teraz do 24 sierpnia 2016 r. mamy czas na wypełnienie danych do przelewu nagrody.

Przypomnę, że zgodnie z regulaminem warunkiem otrzymania premii było założenie konta wraz z kartą lub naklejką zbliżeniową, założenie promocyjnej lokaty mobilnej na 4% oraz zapłacenie 100 zł w maju, czerwcu i lipcu.

Jeżeli spełniliście te warunki a mimo to nie otrzymaliście maila od organizatora, to sprawdźcie dokładnie swoje skrzynki pocztowe. Często wiadomości tego typu filtrowane są do osobnych zakładek lub zwyczajnie w świecie lądują w SPAMIE.

Jeśli mimo to nie znaleźliście maila to sprawdźcie, czy możecie uzupełnić dane po zalogowaniu na stronie promocji.

Przy okazji, zachęcam Was do zapisania się na newsletter "Jak oszczędzić.pl", dzięki czemu informacje tego typu nie umkną Waszej uwagi.

Newsletter wysyłany jest raz na 1-2 tygodnie i zawiera zbiorcze informacje o najnowszych promocjach, podwyżkach opłat i ważnych momentach promocji, takich jak ten.

Zapisać możecie się przez formularz znajdujący się na końcu wpisu.


FAQ


Jak uzupełnić dane do przelewu nagrody?

Sprawa otrzymania premii jest niezwykle prosta. Jeżeli przeczytaliście ten wpis to najtrudniejsze już za Wami ;-)

W celu otrzymania nagrody do 24 sierpnia 2016 r. zaloguj się na stronie promocji i wypełnij znajdujący się tam formularz.

Uwaga: Podać należy numer Wymarzonego Konta założonego podczas promocji. Przed zalogowaniem warto przygotować sobie ten numer bez spacji i znaków specjalnych.


Kiedy otrzymam 120 zł premii?

Premia zostanie przekazana na rachunek bankowy w Raiffeisen Polbank do 14 września 2016 r.


Mam problem z logowaniem / nie otrzymałem maila?

Jeżeli nie otrzymałeś/aś maila od organizatora lub masz problem z logowaniem to niezbędne będzie skontaktowanie się z organizatorem za pomocą formularza kontaktowego lub bezpośrednio na maila: wymarzonekonto@bankzpremia.pl.


Newsletter


Zapisz się na newsletter "Jak oszczędzić.pl" i otrzymuj informacje o nowych promocjach i okazjach do oszczędzania pieniędzy.

Dzięki newsletterowi nie prześpisz żadnej naprawdę dobrej promocji i ważnych momentów promocji czy podwyżek opłat w bankach.

Zapisz się na newsletter już teraz:

* wymagane




11 komentarze :

Anonimowy pisze...

Czy ktoś już dostał maila od organizatora? Ja nie dostałem

Anonimowy pisze...

Po zalogowaniu się na stronę promocji pojawia się "niestety nie udało się - nie założyłeś lokat" - widzę, że bez reklamacji się nie obejdzie...

Anonimowy pisze...

Ja takie coś dostałem po zalogowaniu się :D

Konkurs zakończony

Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w akcji promocyjnej.

Anonimowy pisze...

wczoraj po 20 wieczorem dostałem maila. zalogowałem się na maila na który przychodziły wiadomości z akcji promocyjnej. dałem opcje przypomnij hasło i .... uzupełniłem dane i czekam na 50 złych :-)

Anonimowy pisze...

Ja też nie dostałem e-maila, a po zalogowaniu zobaczyłem "Konkurs zakończony"

Anonimowy pisze...

Kiedy otrzymam 120 zł premii?

Premia zostanie przekazana na rachunek bankowy w Raiffeisen Polbank do 14 września 2016 r.

Jakie 120 zł miało być 50 zł, !

Anonimowy pisze...

I bedzie ;) zwykla literowka

Anonimowy pisze...

ja też nie dostałem e-maila. Napisałem w tej sprawie, ale odpowiedzi nie ma.

pawelok pisze...

Na dodatek w opisie konkursu jest coś o kuponie z Grouponu. Może pomieszali starą wersję promocji z nową. Też mi się pojawia info, że konkurs zakończony i tyle

Anonimowy pisze...

Napisali mi, że transakcji nie zrealizowałem :D "Jeśli nie zgadza się Pan z decyzją banku, proszę, aby złożył Pan reklamację bezpośrednio w Raiffeisen Polbanku. Agora nie ma wglądu do systemu bankowego, musimy się więc opierać na informacjach, które przekazuje nam bank. Bank przekazał nam wiadomość, że nie może uznać reklamacji ze względu na brak wymaganych transakcji."
Jest sens pisać do Banku? ^^

Anonimowy pisze...

Jasne, że tak, jak wykonałeś te płatności.

Prześlij komentarz