środa, 17 sierpnia 2016

Czas na odbiór 50 zł premii za założenie Lokaty Bezkarnej 3,2% w BGŻOptima


Przypomnień ciąg dalszy ;-) Zgodnie z regulaminem, tj. do 17 sierpnia 2016 r., organizator "Promocji BGŻOptima 2016" poinformuje nas o przyznaniu nagrody.

Czas na wypełnienie danych do wypłaty premii mamy aż do 24 sierpnia 2016 r. Spełnić ten warunek można już od otrzymania maila z danymi do logowania. Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście to warto zająć się tym teraz.

Przy okazji, przypominam, że jeszcze do jutra trzeba uzupełnić dane w Money Mania VII.

Warto też przyjrzeć się najnowszym promocjom:


Odbiór premii 50 zł za założenie Lokaty Bezkarnej na 3,2%


Zgodnie z regulaminem, czyli do 19 lipca 2016 r. Organizator "Promocji BGŻOptima 2016" wysłał dane do logowania na stronie promocji.

Jeżeli otrzymaliście maila od organizatora (sprawdźcie dokładnie skrzynkę, w tym folder SPAM) to nie ma co zwlekać i najlepiej od razu przejść do uzupełnienia danych.

Niezbędny będzie kod wysłany mailem oraz numer założonego konta oszczędnościowego w BGŻOptima.

W celu uzupełnienia danych:
  • Przygotuj unikalny kod wysłany przez organizatora oraz numer konta oszczędnościowego BGŻOptima (założonego wraz z Lokatą Bezkarną).
  • Przejdź na stronę promocji
  • Zaloguj się poprzez wpisanie maila i otrzymanego kodu
  • Po zalogowaniu uzupełnij numer konta i wciśnij przycisk zapisz

To już wszystko, teraz wystarczy czekać do 30 sierpnia na otrzymanie nagrody w wysokości 50 zł.


Mail z danymi do logowania:

Szanowni Państwo,

Dziękujemy za rejestrację w Promocji BGŻOptima.

Zgodnie z Regulaminem Promocji kolejnym etapem jest przekazanie numeru konta oszczędnościowego w BGŻOptima, na które w przypadku spełnienia wszystkich warunków trafi nagroda.
Przekazanie numeru konta jest bezpieczne. Można go dokonać wyłącznie na zabezpieczonej stronie internetowej, po dodatkowym logowaniu. W tym celu należy wejść na stronę www.promocjabgzoptima.pl i użyć Państwa adresu e-mail:

-> twój mail <-

Dodatkowym zabezpieczeniem jest unikalny kod autoryzacji, który należy wpisać podczas logowania. Jest to kod, przeznaczony wyłącznie dla Państwa:

-> osobisty kod -<

Po zalogowaniu przy pomocy adresu e-mail i unikalnego kodu prosimy o wpisanie numeru konta i naciśnięcie przycisku Zapisz. Prawidłowe zapisanie numeru konta zostanie potwierdzone komunikatem na ekranie.

Życzymy zdobycia nagrody w Promocji BGŻOptima.

Pozdrawiamy,
Zespół Promocji BGŻOptima


Mail informujący o wygranej:



Linki / dokumenty: 


Newsletter


Zapisz się na newsletter "Jak oszczędzić.pl" i otrzymuj informacje o nowych promocjach i okazjach do oszczędzania pieniędzy.

Dzięki newsletterowi nie prześpisz żadnej naprawdę dobrej promocji i ważnych momentów promocji czy podwyżek opłat w bankach.

Zapisz się na newsletter już teraz:

* wymagane




29 komentarze :

Anonimowy pisze...

Pogubiłam się. Do 19 lipca uzupełniłam dane. Teraz znowu mam coś uzupełniać??

Anonimowy pisze...

Przy okazji: zaraz kończy mi się ta lokata w bgż optima. Darek czy mógłbyś polecić jakąś lokatę z bonusem pieniężnym?? Konta w bzwbk odpadają, mam już sześć.

Darek M. pisze...

@up up
Jak uzupełniłaś to wystarczy czekać na pieniądze :)

@up
Z bonusem teraz nic nie ma. Chyba, że 200 zł do Konta w Millennium (3,25% na lokacie + 2,7% na koncie oszczędnościowym:
http://www.jakoszczedzic.pl/2016/08/200-zl-w-ii-edycji-promocji-zgarnij-premie-z-bankiem-millennium.html

Poza tym pozostaje to co w rankingu:
http://www.jakoszczedzic.pl/2016/08/ranking-najlepszych-lokat-bankowych-sierpien-2016-roku.html

mm pisze...

proszę o pomoc gdzie wysłać prośbe o ponowny email z kodem do rejestracji danych , nie moge odnaleźć emaila z banku

Anonimowy pisze...

Jak sprswdzic czy minelo juz 12 miesiecy jak nie jestesmy klientem bgz optimy?

Anonimowy pisze...

Dostaliście maila o przyznaniu nagrody? Miał być wysłany do 17 sierpnia.

Darek M. pisze...

Mail o przyznaniu nie został jeszcze przesłany, ale dane do przelewu nagrody można już wypełnić.

@up up
Jak przed złożeniem wniosku o konto zadzwoniłem na infolinię BGŻOptima i powiedziano mi dokładnie :)

sojer pisze...

Przyszedł krótki, lakoniczny mejl z gratulacjami od banku.

Anonimowy pisze...

do mnie niestety żaden mail, który miał do 17 sierpnia przyjść nie przyszedł. dane uzupełniłem jeszcze w lipcu

Darek M. pisze...

Myślę, że można napisać reklamację do organizatora. Ja wszystkie maile dostałem prawidłowo.

"Wszelkie reklamacje dotyczące Promocji można zgłaszać na piśmie na adres organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” oraz na adres e-mail: kontakt@promocjabgzoptima.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego, jak również wskazanie przyczyny reklamacji"

Anonimowy pisze...

dzięki Darek za podpowiedź,

napisałem do Nich maila w ubiegłym tygodniu i na razie głucho

Anonimowy pisze...

czy ktoś jeszcze zakładał lokatę dopiero po paru dniach od rejestracji w programie (co umożliwiała promocja) i nie otrzymał premii?

Anonimowy pisze...

Witam. Ja też nie dostałem e-maila z informacja o przyznaniu premii.
Wysłałem więc na zapytanie co z moją premią.
Dziś otrzymałem odpowiedź:
Panie Wojciechu,
Otrzymaliśmy rozliczenie akcji, z którego wynika, że najprawdopodobniej lokatę otworzył Pan bezpośrednio na stronie Banku, a nie jak określa to regulamin – po przekierowaniu z linku zewnętrznego.
Z tego powodu nie został Pan wzięty pod uwagę przy rozliczaniu, ponieważ nie został wypełniony jeden z pierwszych warunków koniecznych do czynnego udziału w promocji.

Anonimowy pisze...

Dodam jeszcze że otrzymałem e-maila w dniu 19.07.2016 z informacją o:
Dziękujemy za rejestrację w „Promocja BGŻOptima 2016”.
Zgodnie z Regulaminem Promocji kolejnym etapem jest przekazanie numeru założonego przez Państwa konta w BGŻOptima, na które w przypadku spełnienia wszystkich warunków trafi nagroda.
Przekazanie numeru konta jest bezpieczne. Można go dokonać wyłącznie na zabezpieczonej stronie internetowej, po dodatkowym logowaniu.
W tym celu należy wejść na stronę: http://www.promocjabgzoptima.pl/ i użyć Państwa adresu e-mail
Może ktoś miał podobny przypadek i udało mu się z tego jakoś wybrnąć?

Darek M. pisze...

W takim wypadku złóż reklamację i napisz, że założyłeś konto przez ich stronę i nawet dostałeś maila od nich.

Anonimowy pisze...

Ja również otrzymałem takiego maila:

"Otrzymaliśmy rozliczenie akcji, z którego wynika, że najprawdopodobniej lokatę otworzył Pan bezpośrednio na stronie Banku, a nie jak określa to regulamin – po przekierowaniu z linku zewnętrznego.
Z tego powodu nie został Pan wzięty pod uwagę przy rozliczaniu, ponieważ nie został wypełniony jeden z pierwszych warunków koniecznych do czynnego udziału w promocji."

wcześniej w lipcu też otrzymałem od nich to:
"Dziękujemy za rejestrację w „Promocja BGŻOptima 2016”.
Zgodnie z Regulaminem Promocji kolejnym etapem jest przekazanie numeru założonego przez Państwa konta w BGŻOptima, na które w przypadku spełnienia wszystkich warunków trafi nagroda.
Przekazanie numeru konta jest bezpieczne. Można go dokonać wyłącznie na zabezpieczonej stronie internetowej, po dodatkowym logowaniu.
W tym celu należy wejść na stronę: http://www.promocjabgzoptima.pl/ i użyć Państwa adresu e-mail"


myślałem, że tylko ja jestem w takiej sytuacji ale się okazuje, że wysyłają to samo tylko zmieniając adresata...

Darek M. pisze...

Właśnie i jeszcze to określenie "najprawdopodobniej". Bank powinien dokładnie wiedzieć, z jakiego linka zostało założone konto.

Anonimowy pisze...

że komuś chce się tak kompromitować. w dobrym świetle ich to raczej nie stawia. daje to też do myślenia

Anonimowy pisze...

Nie wpłyneła mi premia na konto. Autorze Tobie wpłyneła? Mieli czas do dzisiaj.

Darek M. pisze...

Do mnie też jeszcze nie wpłynęła. Trzeba sprawdzić kiedy jest ostatnia sesja Elixir.

Wyder pisze...

Też nie otrzymałem premii :(

fredzio pisze...

Spokojnie. Dzień opóźnienia w BGŻ to normalKA. Ani w Paribas ani Optima jeszcze nie wpłynęła kasa.

Anonimowy pisze...

moze sie pomylili i zapomnieli ze sierpien ma 31 dni :)

Anonimowy pisze...

A ja napisałem reklamacje. Ten bank to porażka w poprzedniej edycji mieli taka promocję że płacili BNP 50 zł za wydatki kartą w każdym miesiącu i za jeden miesiąc z 3 nie dostałem premii złożyłem reklamację to mi odpisali że w jednym miesiącu były transakcję wykonane na przełomie miesiąca a u nich liczy się data transakcji nie księgowania i nie mogą wypłacić jednej z 3 premii. Ale jak sami łamią swój regulamin to jest ok.
Są równi i równiejsi. W tym banku nigdy bym nie założył konta głównego.

fredzio pisze...

Kasa już jest. Bez reklamacji :)

Wyder pisze...

Też dostałem dzisiaj. Pozdrawiam :D

sojer pisze...

U mnie też doszło.

Anonimowy pisze...

a u mnie nie ma ani kasy ani odpowiedzi na ponowną reklamację...

Anonimowy pisze...

mam pozytywne rozpatrzenie reklamacji :)

Prześlij komentarz