sobota, 3 września 2016

3 wejściówki do kina do PKO Konta Pierwszego w PKO BP




PKO Bank Polski ruszył ze świetną promocją "Kino za 0 zł" skierowaną dla osób do 26. roku życia.

W zamian za otwarcie darmowego Konta dla Młodych i wykonanie jednej płatności kartą otrzymamy 10 biletów do Cinema City / kina Helios.

Dodatkowo, dzięki połączeniu z "Mam PKO" otrzymamy jeszcze 100 zł premii za wykonanie płatności na łączną kwotę 210 zł.


100 zł w "Mam PKO" i 10 biletów w promocji "Kino za 0 zł"


Z połączenia dwóch wspomnianych akcji skorzystać mogą osoby, które nie posiadają konta w PKO BP od trzech lat (licząc od dnia rozpoczęcia programu, tj. 10.08.2016 r).

Jeżeli nie spełniacie tego warunku to wciąż możecie otrzymać 10 biletów do kina. Wystarczy nie posiadać konta w PKO BP oraz Inteligo na dzień 30.08.2016 r.

Możliwe jest też zgarnięcie samej premii pieniężnej 100 zł w ramach programu polecającego "Mam PKO".


Jak otrzymać 100 zł za otwarcie konta w "Mam PKO"?




Aby otrzymać 100 zł w "Mam PKO" za otwarcie konta wystarczy:
  • Do 7 listopada 2016 r. wejść na stronę promocji
  • Założyć Konto dla Młodych za pomocą wniosku online wybierając kartę do rachunku oraz podając kod polecający MGM (powyżej na czerwono)
    • Zaakceptować regulamin promocji oraz wyraź zgodę na otrzymywanie od Banku za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych oraz materiałów marketingowych, promocyjnych i innych informacji handlowych oraz propozycji zawarcia umów podmiotów współpracujących
  • W ciągu 30 dni od dnia aktywacji konta wykonaj transakcje bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 200 zł
    • Uwaga: muszą to być transakcje wykonane w punktach stacjonarnych, nie zostaną wliczone transakcje internetowe)
  • W ciągu 30 dni od dnia otwarcia konta wykonaj co najmniej jedną transakcję bezgotówkową IKO (za pomocą aplikacji mobilnej) w punktach stacjonarnych na kwotę min. 10 zł.


Jak otrzymać 10 biletów do Cinema City / Kina Helios?


Aby otrzymać 10 biletów do kina:
  • Do 16 października 2016 r. podpisać umowę o Konto dla Młodych wraz z kartą wyrażając zgody marketingowe opisane powyżej i nie odwołanie ich do dnia wydania Nagrody
  • Zarejestrować się do promocji na dedykowanej stronie wybierając sieć kin, do której chcemy otrzymać vouchery (Helios lub Cinema City)
  • Wykonać 1. płatność kartą (warunek pokrywa się z warunkiem otrzymania 100 zł w Mam PKO
Nagrody zostaną udostępnione w systemie bankowości elektronicznej do 15. dnia lub ostatniego dnia miesiąca zależnie od daty spełnienia warunków promocji (od 30 września do 30 listopada 2016 r).

Organizator przygotował łącznie 10 000 nagród, 6000 pakietów do Cinema City i 4000 do Heliosa.


PKO Konto dla Młodych


PKO Konto dla Młodych przeznaczone dla osób w wieku od 18 do 26 lat. W ramach  konta otrzymujemy darmowe prowadzenie konta, darmowe bankomaty na całym świecie, oraz darmową kartę po wykonaniu 5 płatności kartą.

Jest to zdecydowanie najlepsza opcja, jeżeli spełniamy kryterium wieku ;-)

PKO Konto dla Młodych to:
  • 0 zł za prowadzenie konta
  • 0 zł za kartę debetową po wykonaniu 5 płatności kartą
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów na całym świecie


Polecaj konto i zarabiaj 50 zł za każde polecenie


Po otworzeniu konta z czyjegoś polecenia (kod polecający możesz otrzymać pisząc do mnie), możesz sam polecać konto zyskując podwójnie.

50 zł zostanie Ci przyznane za każde skuteczne polecenie.

Aby polecać konto PKO w ramach programu "Mam PKO" należy zarejestrować się w programie.

Następnie w dowolny sposób możemy dokonywać polecenia konta. Kodem polecenia jest numer telefonu komórkowego podany na potrzeby Programu „Mam PKO” oraz w umowie konta.


Konto zostanie uznane za skutecznie polecone, jeżeli polecony spełni warunki:
  • Wykona co najmniej jedną transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości min. 200 zł przy użyciu karty debetowej wydanej do Nowego konta w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet
  • Wykona co najmniej jednej transakcji przy użyciu aplikacji IKO powiązanej z nowo otwartym kontem


Dokumenty / linki:

Newsletter


Zapisz się na newsletter "Jak oszczędzić.pl" i otrzymuj informacje o nowych promocjach i okazjach do oszczędzania pieniędzy.

Dzięki newsletterowi nie prześpisz żadnej naprawdę dobrej promocji i ważnych momentów promocji czy podwyżek opłat w bankach.

Zapisz się na newsletter już teraz:

* wymagane



72 komentarze :

Anonimowy pisze...

Czyli od razu dostanę 10 biletów? Zależnie od tego, kiedy spełnię warunki promocji?

Anonimowy pisze...

Czy polecającym konto "Mam PKO" może być użytkownik konta INTELIGO?, czy nie zadziała takie polecenie?

Darek M. pisze...

@up up
Nie może, musisz mieć konto pko bp.

@sojer
Na pewno rachunek jest zamieniany w inny po ukończeniu 26.roku życia

Moim zdaniem promocja jest spoko, to ok. 260-300 zł łatwego zysku

Darek M. pisze...

@up up
Nie może, musisz mieć konto pko bp.

@sojer
Na pewno rachunek jest zamieniany w inny po ukończeniu 26.roku życia

Moim zdaniem promocja jest spoko, to ok. 260-300 zł łatwego zysku

Kuba pisze...

W regulaminie mowa jest o wykonaniu "co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 zł przy użyciu karty debetowej". Wyżej napisane jest "W ciągu 30 dni od dnia aktywacji konta wykonaj transakcje bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 200 zł". W takim razie należy wykonać KILKA transakcji, które w sumie dadzą kwotę 200zł czy ma to być JEDNA transakcja na kwotę min. 200zł?

Darek M. pisze...

Może być jedna płatność na łączną kwotę min. 200 zł. Nie trzeba kilku :)

Kuba pisze...

Ale czy może być np. 10 transakcji po 20zł, tak że łączna suma to 200zł, bo to łatwiej wykonać? Wtedy warunek jest spełniony? :)

Darek M. pisze...

Jasne, że może być. Jest pełna dowolność. Ważne, żeby łącznie było 200 zł kartą.

Kuba pisze...

Dzięki za odpowiedź

Anonimowy pisze...

Chętnie bym skorzystał, tylko chciałbym się dowiedzieć czy można zamknąć konto w tym banku przez internet?

Darek M. pisze...

PKO BP masz w każdym mieście :) Z zamknięciem nie będzie żadnego problemu.

Anonimowy pisze...

proszę o informację gdzie mozna płącic przy pomocy IKO i przypomnienie jak technicznie wygląda taka tranzakcja ?

fredzio pisze...

Spis punktów akceptujących IKO możesz sprawdzić tutaj https://www.pkobp.pl/poi/
Od 8 września 2016 r. PKO Bank Polski oraz Inteligo wprowadził zmiany w usłudze „Płacę z Inteligo” oraz „Płacę z IKO”. Zmiany polegają na Systematycznym wyłączaniu z oferty usługi „Płacę z IKO” oraz przejściu na usługę Blik za pomocą kodu BLIK z aplikacji mobilnej IKO. Zmiana na plus Blik jest dostępny standardem w kilku bankach. W praktyce zainteresuj się płatnościami Blik. http://www.blikmobile.pl/

Anonimowy pisze...

fredzio, czyli dobrze rozumiem że jeśli zapłacę Blikiem to spełniony będzie warunek płatności przy pomocy IKO?

Darek M. pisze...

Dokładnie tak. IKO nic innego jak Blik inaczej nazwany przez PKO BP. Od niego pochodzi standard Blik.

Horytnica Honor pisze...

A z tymi biletami do kiedy można je wykorzystać jak się spełni warunki ?

Anonimowy pisze...

Witam.
Co to za kod polecenia (ten na czerwono)? Muszę go wpisywać czy mogę tam zostawić wolne pole? Czy niewpisanie go spowoduje wykluczenie z promocji?

Darek M. pisze...

6 miesięcy, licząc od dnia ich otrzymania.

Anonimowy pisze...

Witam.
Co to za kod polecenia (ten na czerwono)? Muszę go wpisywać czy mogę tam zostawić wolne pole? Czy niewpisanie go spowoduje wykluczenie z promocji?

Anonimowy pisze...

Możesz go nie wpisywać.

Darek M. pisze...

Jak zostawisz niewypełnione to nie otrzymasz 100 zł premii. Także musisz go wpisać (bez spacji).

Anonimowy pisze...

...ale wtedy nie dostaniesz stówy , wiec lepiej go wpisz.

pablotur2 pisze...

dostał juz ktos te bilety? bo dzisiaj mieli wysyłac...

Anonimowy pisze...

Jeszcze mają kilka godzin.

Anonimowy pisze...

Nie dostałem biletów.

Anonimowy pisze...

ja też nie...

pablotur2 pisze...

Hmm... dziwne.. moze zadzwonic i sie zapytac..

Anonimowy pisze...

U mnie też pusto

Anonimowy pisze...

@Darek M.,
kiedy powinni przyznać "stówki" za konto z polecenia?

pablotur2 pisze...

chyba 25 dnia następnego miesiąca

Anonimowy pisze...

ktoś dowiadywał się co z tymi biletami?

Anonimowy pisze...

Ja i mój znajomy dostaliśmy bilety.

x666 pisze...

Dostaliście bilety, a zakładaliście konto z polecenia?

Anonimowy pisze...

Jesli teraz nie otrzymaliście, to dostaniecie po 15-tym

Anonimowy pisze...

a skąd pewność? skoro spełniłęm warunki do 30go to już powinienem mieć.

Anonimowy pisze...

Bilety powinny być widoczne w Wiadomościach w bankowości elektronicznej?

Anonimowy pisze...

Bilety dostałem, konto założone z polecenia. Bank nie napisał, że wszyscy dostaną w jednakowym terminie

Anonimowy pisze...

Dostałem bilety 30 września. Bank poinformował mnie smsem że kody czekają na mnie w bankowości internetowej. Czekam jeszcze na 100zl...

Anonimowy pisze...

Pytanie do osób, które otrzymały już bilety:
Kiedy wykonaliście traksakcję kartą?
Może pula została tak szybko wyczerpana.

Darek M. pisze...

Według strony promocji jeszcze nie została wyczerpana :)

Sylvia Orkisz pisze...

powiedziano mi dziś na infolinii ( a otworzyłam już konto) że promocja się zakończyła - ta na wypłaty 100 zł a bylo to 21 września... i co teraz?

Darek M. pisze...

Źle Ci powiedziano, Mam PKO trwa jeszcze do 7 listopada. Może mieli na myśli inna promocje

Anna Z. pisze...

Muszę czekać na kuriera w celu podpisania umowy, tak? Po złożeniu wniosku tylko i kontakcie telefonicznym ze strony banku nie mogę się jeszcze zarejestrować na stronie promocji i zgarnąć biletów?

Anna Z. pisze...

W sensie wiem, że nie mogę zgarnąć biletów (bo muszę wykonać płatność kartą), chodzi mi o samą rejestrację na dedykowanej stronie promocji z biletami.

Darek M. pisze...

Rejestrować możesz się i nawet powinnaś :)

Marek S pisze...

Myślisz ze jest jeszcze szansa na załapanie się na promocję? :D

Darek M. pisze...

Jasne, że tak. Zostało jeszcze ponad 2000 pakietów voucherów :)

x666 pisze...

Otrzymałem dzisiaj 10 kodów i 100 zł premii z polecenia Darka. Warunki do kodów spełniłem 13 września.

Anonimowy pisze...

Czy te kody może wykorzystać tylko osoba, do której konto należy czy też można tymi biletami się podzielić?

Darek M. pisze...

Może wykorzystać ktokolwiek komu przekażesz jeden z 10 kodów :)

Anonimowy pisze...

U mnie też wszystko co należało zostało przyznane ☺ dzięki Darek, będę częściej odwiedzał Twoją stronę! Pzdr

Anonimowy pisze...

Ja dokonałam płatności kartą we wrześniu a jeszcze nie mam biletów. Mam się niepokoić?

Darek M. pisze...

Ja bym napisał/zadzwonił do banku zapytać się o co chodzi. Wszystkie warunki masz spełnione?

x666 pisze...

Jakoś mnie nie zdziwiło, że kody w Heliosie były nieaktywne. Cóż… PKO BP. To jedyny bank którego nie trawię, ale mam do wyrównania porachunki. Dziś poszły reklamacje do banku i kina.

Sylvia Orkisz pisze...

Darek mi powiedziano że środki na wypłaty 100 zł się już wczerpały.. Już złożyłam reklamację, a biletow dalej brak.

Darek M. pisze...

Sylvia, konsultantowi mogło chodzić o inną promocję. W V edycji "Mam PKO" na 100% żadna pula nie została wyczerpana i cały czas można składać wnioski o konto z premią.

Sylvia Orkisz pisze...

dostalam odpowiedz na reklamacje od pko: Uprzejmie informuję że PKO Bank Polski nie jest organizatorem promocji PKO konto dla młodych z bonusem 100zł. W celu wyjaśnienia wątpliwości związanych z przedmiotową promocją proszę o kontakt z jej organizatorem...

Darek M. pisze...

Były dwie promocje. Korzystałaś z Mam PKO czy z tej drugiej?

Darek M. pisze...

Były dwie promocje. Korzystałaś z "Mam PKO" czy z tej drugiej?

Mam PKO organizuje akurat PKO Bank Polski, ale musisz wiedzieć w której promocji brałaś udział :)

Sylvia Orkisz pisze...

korzystałam z tego co jest na tej stronie, po kolei krok po kroku, bilety i 100 zł, wszystko miało być w tej promocji...

Sylvia Orkisz pisze...

Aby otrzymać 100 zł w "Mam PKO" za otwarcie konta wystarczy:
Do 7 listopada 2016 r. wejść na stronę promocji
Założyć Konto dla Młodych za pomocą wniosku online wybierając kartę do rachunku oraz podając kod polecający MGM (powyżej na czerwono)
Zaakceptować regulamin promocji oraz wyraź zgodę na otrzymywanie od Banku za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych oraz materiałów marketingowych, promocyjnych i innych informacji handlowych oraz propozycji zawarcia umów podmiotów współpracujących

Darek M. pisze...

W takim razie przy kontakcie z bankiem powołaj się na "Mam PKO", która jest organizowana przez bank. Domyślam się, że pracownik pomylił z inną promocją, bo nie podałaś tej nazwy.

Sylvia Orkisz pisze...

dziwne tylko że dalej nie mam ani pienędzy ani biletów a to już ponad miesiąc trwa...

Darek M. pisze...

W takim wypadku trzeba do nich zadzwonić i złożyć reklamację. Regulaminy promocji masz podlinkowane, na ich tytuły musisz się powołać i spokojnie czekać na kasę. Najlepiej zadzwonić i zrobić to telefonicznie.

Anonimowy pisze...

Witam.
Po jakim czasie od spełnienia wszystkich warunków promocji powinnam dostać wspomniane 100 zł premii? Bardzo proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam,
Monika.

Darek M. pisze...

Z regulaminu:
"Bank dokona sprawdzenia, czy Uczestnik spełnił warunki Regulaminu w terminie do 50 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego etapu Edycji Programu. Przekazanie nagrody Uczestnikowi nastąpi w terminie do 25 dni kalendarzowych od momentu sprawdzenia."

W rzeczywistości premie były wypłacane wcześniej.

Anonimowy pisze...

Dziękuję za odpowiedź ;)
Mam jeszcze jedno pytanie związane z IKO:
"W ciągu 30 dni od dnia otwarcia konta wykonaj co najmniej jedną transakcję bezgotówkową IKO (za pomocą aplikacji mobilnej) w punktach stacjonarnych na kwotę min. 10 zł."
Liczy się data wykonania w/w płatności, a nie data jej zaksięgowania, prawda?

Darek M. pisze...

Według regulaminu liczy się data wykonania płatności a nie księgowania i tak IMHO powinno być w każdej promocji. Skąd możemy wiedzieć, kiedy nam rozliczą te transakcje.

Mateusz Walichnowski pisze...

Dostałem bilety czy bezproblemowo mogę teraz usunąć konto?

Darek M. pisze...

Jak rozumiem, nie celowałeś w premię 100 zł lub po prostu nie łapałeś się na kryterium wieku?

Z kontem możesz zrobić co chcesz, w tym również je zamknąć.

Mateusz Walichnowski pisze...

Wyszło, że zdążyłem tylko ogarnąć bilety. Czyli usuwam konto i mam je nadal, tak?

Darek M. W. pisze...

Tak, nie odbierają tego co dostaniesz.

Prześlij komentarz