środa, 14 września 2016 RECENZJA

Odbiór premii w promocji "Zgarnij premię nawet 560 zł w Banku Millennium"




Przyszedł czas, na który czekają wszyscy wyjadacze wisienek. Jest to odbiór długo wyczekiwanej premii.

Do wczoraj organizator promocji "Zgarnij premię z Bankiem Millennium" miał czas na rozesłanie maili informujących o zakwalifikowaniu się do otrzymania premii.

Sprawdźcie dobrze swoje skrzynki pocztowe. Jeżeli nie otrzymaliście maila to w dalszej części instrukcja co należy zrobić, aby otrzymać premię.


Polub stronę Jak Oszczędzić.pl na Facebooku i otrzymuj informacje o najnowszych promocjach:




Odbiór nawet 560 zł do Konta 360º w Banku Millennium


Zacznę od przypomnienia warunków do otrzymania 100 zł premii od organizatora i 100 zł od fly.pl:
  • Do 30 czerwca zarejestruj się na stronie promocji
  • Do 4 lipca 2016 r. podpisz umowę o Konto 360º wraz kartą debetową
    • Aktywacji można dokonać poprzez przelew autoryzujący, kuriera lub w oddziale banku.
    • Trzeba wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych Banku i jednostek współpracujących drogą elektroniczną i przez środki komunikacji elektronicznej
  • W lipcu oraz sierpniu dokonaj min. 1 płatności kartą oraz zapewnij wpływ min. 1000 zł. (posiadacze Konta Student zwolnieni są z tego drugiego warunku). 
  • Do 13 września 2016 r. organizator powiadomi Cię o przyznaniu nagrody
  • W ciągu 14 dni roboczych wypełnij dane do odbioru premii na stronie promocji

Jeżeli spełniliście powyższe warunki, to wczoraj na skrzynki mailowe powinniście otrzymać maila gratulacyjnego z informacją o zakwalifikowaniu się do wypłaty premii.

W mailu znajduje się link do uzupełnienia danych do przelewu premii oraz kod promocyjny na 100 zł od fly.pl.

Od teraz macie 14 dni roboczych na uzupełnienie danych. W tym celu przejdź na stronę promocji i uzupełnij numer konta do przelewu nagrody.

Jeśli nie pamiętasz hasła, to skorzystać z formularza przypomnienia hasła.

Uwaga: Musi to być numer założonego w promocji Konta 360 w Banku Millennium.


Nie otrzymałem/am maila od organizatora


Jeśli z jakiegoś powodu nie otrzymaliście maila od Organizatora akcji, to spróbujcie mimo wszystko przejść na stronę promocji i uzupełnić dane do przelewu premii.

Jeśli nie jest to możliwe to niezbędne będzie złożenie reklamacji u organizatora akcji, wysyłając maila na adres: kontakt@zgarnijpremie.pl.

Za regulaminem:
6. Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Promocji z Regulaminem przysługuje każdemu Uczestnikowi Promocji w trakcje Promocji oraz w ciągu 14 dni od daty zakończenia Promocji, czyli od 30 września 2016 r.
7. Reklamacje należy składać drogą mailową z adresu mailowego Uczestnika, który został w procesie rejestracji na Stronie Promocji, na adres e-mail Organizatora: kontakt@zgarnijpremie.pl.
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Komisję Promocji w ciągu 14 (czternastu) dni od jej otrzymania. Powiadomienie o rozstrzygnięciu nastąpi pocztą, na adres podany przez Uczestnika Promocji, składającego reklamację.


Dokumenty / linki:


Bądź na bieżąco - Newsletter / Facebook / Twitter


Nie przegap żadnej świetnej promocji, lokaty, zmiany w ofercie Twojego banku.

Informacje możesz otrzymywać przez FacebookaTwittera lub maila korzystając z Newslettera "Jak oszczędzić.pl" (wysyłanego średnio raz w tygodniu).

Polub stronę Jak Oszczędzić.pl na Facebooku i otrzymuj informacje o najnowszych promocjach:



Zapisz się na newsletter już teraz:

* wymagane



5 komentarze :

szamantak pisze...

A dostaliście moneyback za lipiec? Już połowa września i u mnie nie ma, konto otwierałem w czerwcu, więc lipcowe transakcje liczą się do zwrotu, czyli do końca sierpnia powinna być wypłata...

Darek M. pisze...

Premie będą wypłacane do końca miesiąca, więc raczej bankowi się nie będzie spieszyło :)

szamantak pisze...

@Darek M.: Do końca miesiąca, ale następnego po miesiącu w którym spełniono warunki, czyli za lipiec powinno być do końca sierpnia. Chyba że coś przeoczyłem?

Darek M. pisze...

Hmm, rzeczywiście nie doczytałem Twojego komentarza. W takim wypadku trzeba zgłosić reklamację w Banku Millennium.

szamantak pisze...

Dzięki, bo już myślałem, że na stare lata osłabła moja zdolność rozumienia regulaminów :) Najgorzej jak się okaże, że był jakiś ukryty warunek i nie wypłacą wcale.

Prześlij komentarz