czwartek, 23 lutego 2017

Koniec programu "5% zwrotu za zakupy" oraz zmiany w tabeli opłat i prowizji w T-Mobile Usługi Bankowe!



Mam złą wiadomość dla osób korzystających z 5% zwrotu za zakupy w T-Mobile Usługi Bankowe. Właśnie zostały wysłane maile informujące o zmianach w tabeli opłat i prowizji oraz regulaminu promocji "Zwrot za zakupy".

Począwszy od 1 maja 2017 r. zwroty 5% zostaną mocno ograniczone. M.in. nie będzie możliwości otrzymywania zwrotu do dwóch kont osobistych.

Sam zwrot będzie też ograniczony do 6 kolejnych miesięcy (wstecznie!)


Zobacz promocję karty kredytowej T-Mobile i nadal otrzymuj 5% moneback!






Zmiany w programie "Zwrot 5% za zakupy"


Od 1 maja 2017 r. nastąpią duże ograniczenia w programie premiowym (zobacz też poprzednie zmiany w tabeli opłat i prowizji).

W zasadzie można powiedzieć o całkowitym zakończeniu programu dla osób dotychczas korzystających z 5% moneyback.

Po 1 maja 2017 r. nadal ze zwrotu będą mogły korzystać osoby posiadające produkt kredytowy w TM UB.

Zmiany w programie 5% zwrotu obejmują:
  • Promocją Zwrot za zakupy dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe będzie mógł zostać objęty wyłącznie jeden Rachunek. W przypadku posiadania więcej niż jednego Rachunku, Promocją zostanie objęty Rachunek o najwcześniejszej dacie przystąpienie do Promocji
  • Klient, który spełnił warunki do wypłaty Premii, będzie miał prawo do maksymalnie sześciu wypłat Premii (maksymalnie przez 6 kolejnym miesięcy kalendarzowych począwszy od miesiąca, w którym Premia została naliczona po raz pierwszy)
  • Jeśli Klient będzie chciał otrzymywać Premię również po tym okresie, będzie musiał posiadać przynajmniej jeden Produkt kredytowy (np. kartę kredytową) na koniec miesiąca, za który będzie naliczana Premia. 
    • Za Produkt kredytowy będzie uznawana aktywna Umowa o Pożyczkę / Kredyt, przyznany Limit odnawialny w rachunku lub aktywny Rachunek Karty kredytowej, na którym w danym miesiącu kalendarzowym rozliczono przynajmniej jedną Transakcję.
  • Dodano Transakcje Blik jako te, które upoważniają do uzyskania Premii.
  • Dla rachunków otwartych od 1 maja 2017 r. przystąpienie do Promocji będzie możliwe za pomocą Bankowości Internetowej, Contact Center bądź w Placówce T-Mobile Usługi Bankowe.
  • Dodano promocję "Taryfa T bez telefonu z kontem bankowym" organizowaną przez T-Mobile Polska S.A. jako tę, w której uczestnictwo powoduje rezygnacje z udziału w Promocji Zwrot za zakupy dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe.
  • Doprecyzowano, że Klient uzyskujący Premię, nie ma obowiązku odprowadzania podatku.

Przykład:
Klient, który przystąpił do Promocji w lutym 2016 r., a pierwsza wypłata Premii nastąpiła w marcu 2016 r., to w ramach standardowych warunków Promocji ostatnią wypłatę Premii otrzyma w maju 2017 r. za kwiecień 2017 r. Jeżeli jednak Klient w jednym bądź wielu następujących po kwietniu 2017 r. miesiącach, na koniec tego miesiąca będzie posiadać aktywny Produkt kredytowy, to również otrzyma Premię za miesiące, w których spełni warunek.


Zmiany w tabeli opłat i prowizji

W mailu dotyczącym zmian znajdziemy następujące informacje:
  • Usunięto nieaktualne zapisy odnośnie opłat obowiązujących do 31 lipca 2016 roku:
    • Opłaty za przelewy natychmiastowe
    • Opłaty za Express Elixir
    • Opłata miesięczna za Kartę Debetową Mastercard
    • Opłaty za wypłatę gotówki z bankomatów
    • Opłaty za wpłaty gotówki we wpłatomatach.
  • Zmieniono opłaty za czynności upominawcze i windykacyjne:
    • Wycofano opłatę za windykację terenową (dotyczy klientów, którzy zawarli umowy do 10 marca 2016 r., opłata nie dotyczyła umów zawartych od 11 marca 2016 r.),
    • Wycofano opłatę za oświadczenie o kontynuacji umowy/Cofnięcie wypowiedzenia (dotyczy klientów, którzy zawarli umowy do 10 marca 2016 r., opłata nie dotyczyła umów zawartych od 11 marca 2016 r.),
    • Obniżono opłatę za pisma wysyłane listem poleconym, w tym monity, wezwania do zapłaty i wypowiedzenia umowy z 20 zł na 4,20 zł (dotyczy klientów, którzy zawarli umowy do 10 marca 2016 r., opłata nie dotyczyła umów zawartych od 11 marca 2016 r.),
    • Obniżono opłatę za pisma wysyłane listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, w tym monity, wezwania do zapłaty, wypowiedzenie umowy z 25 zł na 6,20 zł (dotyczy klientów, którzy zawarli umowy do 10 marca 2016 r., opłata nie dotyczyła umów zawartych od 11 marca 2016 r.).
  • Zmieniono opłaty za czynności monitoringowe:
    • Wycofano opłaty za pisma wysyłane listem zwykłym,
    • Obniżono opłaty za pisma wysyłane listem poleconym, w tym upomnienia, wezwania z 20 zł na 4,20 zł,
    • Obniżono opłaty za pisma wysyłane listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, w tym upomnienia, wezwania, wypowiedzenie umowy z 25 zł na 6,20 zł.
  • Doprecyzowano zapisy odnośnie pozostałych opłat w Rozdziale VII. Inne opłaty i prowizje.



Dokumenty / linki:



35 komentarze :

Anonimowy pisze...

czyli wnioskuje, ze zwroty beda juz tylko dla nowych klientow po spelnieniu odpowiednich warunkow, a starzy klienci maja szanse jeszcze zwrot do kwietnia, bo od maja wchodzi juz regulamin, a nowi klienci dostaja zwrot tylko przez 6 m-cy, a jak chca dalej dostac, to musza miec produkt kredytowy...czyli starzy klienci moga jeszcze wziasc za luty, marzec i kwiecien 25 zl

Anonimowy pisze...

No cóż ... Będzie się trzeba pożegnać z nimi...
Ich strata. Sami sobie w stope strzelają !!!

Anonimowy pisze...

a w oplatach w polu wplata gotowki we wplatomacie dla kont premium jest puste pole, czyzby jeszcze sie zastanawiali, czy nie zlikwidowac darmowych wplat - hehheheee

Darek M. pisze...

Drugie wyjście to wzięcie karty kredytowej. Tylko ta obecna promocja jest słaba raczej. Kiedyś dawali 300 zł prawie za darmo. Mi niestety nie dali karty bo miałem telefon w złej sieci :D

Anonimowy pisze...

ostatni zwrot bedzie w maju za kwiecień czy nie ?

Jerzy pisze...

Karta kredytowa jest płatna 8 zł miesięcznie, lub 0 zł. przy 4 płatnościach w okresie rozliczeniowym. Wznowienie karty kredytowej 75 zł, lub wykonanie transakcji bezgotówkowych w ciągu roku na kwot 7500 zł. Ja mam kartę kredytową wziętą w łatwej do spełnienia promocji 300 zł z ubiegłego roku. Otrzymałem w tym czasie promocję zwolnienia z opłaty 8 zł. do 31.03.2017r., oraz zwolnienie z opłaty za wznowienie Karty kredytowej na drugi rok użytkowania, niezależnie od łącznej kwoty rozliczonych transakcji.

Darek M. pisze...

Ostatni zwrot będzie w maju 2017 r. za kwiecień 2017 r.

Anonimowy pisze...

Kiedy najwcześniej mozna wypowiedzieć umowę rachunku, aby wziąć kasę za obrót kartą w kwietniu?

Darek M. pisze...

Po otrzymaniu ostatniej premii:

"Rachunek uznawany jest łączną kwotą należnej Premii za dany miesiąc kalendarzowy, nie później niż 15. dnia kolejnego miesiąca
kalendarzowego (a w przypadku, gdy 15. dzień przypada na dzień wolny – w kolejnym dniu roboczym), pod warunkiem, że w
miesiącu za który ma być wypłacona Premia zostały spełnione warunki promocji oraz pod warunkiem że przed dniem uznania,
Rachunek nie został zamknięty, umowa Rachunku nie została wypowiedziana ani wariant rachunku nie został zmieniony na wariant
inny niż T-Mobile konto/Konto Freemium bądź Konto Premium. Przy wypłacie Premii za dany miesiąc"

Adam A pisze...

"Mi niestety nie dali karty bo miałem telefon w złej sieci :D" Ja tez mam telefon w zlej sieci (nju mobile) i dali mi karte i 3 x 100 zl w promocji. Tak wiec telefon w innej sieci to nie byl raczej powod odmownej decyzji o nie przyznaniu Ci karty kredytowej.

Anonimowy pisze...

Też planuję wypowiedzieć po 15 maja, ale pytanie jest inne:
Mogę od razu po otrzymaniu premii za kwiecień, czyli około 16 maja, czy lepiej 30 maja? Chodzi mi o opłatę za konto Premium: czy w trakcie wypowiedzenia też pobierają?
Jeśli tak, to nie ma co się spieszyć 16 maja, bo trzeba będzie jeszcze w czerwcu wydać kartą 500 zł, żeby nie naliczyli 18,90zł.
Z góry dziękuję, jeśli ktoś się w tym orientuje i pomoże...

Darek M. pisze...

Nie wiem twierdzili w rozmowie, że jak mam firmę to muszę mieć telefon na firmę. Podałem im telefon w sieci Virgin Mobile, potem nju mobile i dwa razy niby ten sam powód odmowy. Oczywiście mogło to być coś innego, jednak podejście do klienta możecie ocenić sami.

Najbezpieczniej będzie pod koniec miesiąca i wykonać te płatności. Niemniej sam jeszcze będę badał ten temat bliżej maja.

Anonimowy pisze...

Mi w promocji w Gruponie i karty mierzonej kilometrami pomimo pozytywnego wstępnego wniosku nie dają informacji od 3 tygodni! 3 razy już dzwoniłem do nich i za każdym razem uzyskiwałem informację, że konsultant wyśle ponaglenie do prowadzącego moją sprawę. Jeszcze lepsze jest to, że ja mam do niego emaila [kazał sobie dosłać zaświadczenie o zarobkach choć podczas wniosku wybrałem wyciągi z pół roku w banku] i na moje 5 emaili zero odpowiedzi. Teraz nawet się cieszę, że nie będę ich klientem, bo ich podejście jest żenujące. No i na pewno będę w moim otoczeniu odradzał T-Mobile

Anonimowy pisze...

OK, gdzie teraz warto przenieść rachunek? Gdzie maja prowadzenie rachunku za darmo wraz z bankomatami? Może coś udało by się skubnąć dodatkowo przy otwarciu? :)

Maro pisze...

Do Jerzy - masz gdzieś regulamin zwolnienia z opłaty miesięcznej? Wydawało mi się że zwolnienie było do końca 2016 (przy promocji 3x100)

Darek M. pisze...

@up up
Nest Konto w Nest Bank, Konto Idealne w Idea Bank. Być może będzie jakaś promocja tego pierwszego rachunku. Były dwie z voucherami 80 zł / 100 zł na start.

@up
Zobacz w prześwietleniu tamtej promocji:
http://www.jakoszczedzic.pl/2016/05/300-zl-za-zalozenie-karty-kredytowej-t-mobile-uslugi-bankowe-i-100zl-za-polecenie.html

Maro pisze...

Darek dzięki, niestety dla mnie jest tylko do końca 2016 r. (wcześniejsze zawarcie umowy).
Ale wracając do rozboju tmub - lepsze 25 zł mieć niż nie mieć. A w sklepach płacić niestety trzeba, więc można to robić kredytówką tmub (inne karty nie wszędzie coś dają)

Anonimowy pisze...

Jak dla mnie to regulamin jest źle napisany - prawo nie może działać wstecz. A więc z logiką 6msc zwrotów powinno być liczone od 01.05. Jak zwrot miałem od początku to 6msc minęło jakiś rok temu-mam to zwrócić? ;)

Jerzy pisze...

Masz rację te 6 miesięcy w Regulaminie nie jest jasne. Ja pierwszy zwrot za wrzesień 2016r. otrzymałem w październiku 2016r., czyli 6 miesiąc wypłat, wychodzi na marzec 2017r. za luty 2017r. Idąc tym tropem, to w kwietniu i w maju za marzec i kwiecień 2017 r. premi nie otrzymam?

Anna pisze...

Promocja trwa do 1 maja czyli za luty, marzec i kwiecień będą jeszcze zwroty.

pitr pisze...

Promacja trwa do odwołania. Regulamin obowiązuje od 01.05
Można interpretować tak: regulamin wchodzi w życie 01.05 i od tego dnia wypłata trwa 6msc

Anonimowy pisze...

Żeby uniknąć jakichkolwiek kosztów, dla konta Premium, czynności przy wypowiedzeniu umowy powinny być następujące:
1. 2 maja zmieniamy na infolinii status konta na bezpłatne "Fremium" oraz w bankowości internetowej zmieniamy status karty na "Zamknięta"
2. 16 maja, po otrzymaniu premii za kwiecień, wypowiadamy umowę na prowadzenie konta

Anna pisze...

Dla osób, które korzystają co najmniej 6 miesięcy ze zwrotów i nie posiadają żadnego produktu kredytowego ta promocja skończy się z dniem 1-go maja.

pitr pisze...

i tu jest właśnie pytanie czy regulamin może działać wstecz?

Darek M. pisze...

Ostatnie premie dla starych klientów będą za kwiecień (obowiązuje wtedy jeszcze stary regulamin).

Anonimowy pisze...

a wg nowego przez 6 miesięcy od 01.05 ;)

Darek M. pisze...

W mailu z T-Mobile jest to wyjaśnione i niby w kwietniu ostatni zwrot będzie. Jednak można spróbować składać reklamację, na niejasny zapis i powinien być zinterpretowany po myśli klienta ;)

Jerzy pisze...

Kto pisze te durne Regulaminy w T-mobile U.B., kogo oni tam zatrudniają? Nie lepiej dla Banku byłoby nie wspominać o tych 6 miesiącach.Nowe zasady obowiązują od 01.05.2017r. i wszystko jasne w temacie, a dla nowych od dnia przystąpienia do promocji.

Anonimowy pisze...

Jezeli dobrze rozumiem - to zwrot 5% bedzie w dalszym ciagu mozliwy po 1 maja, ale ogarniczony tylko do osob ktore posiadaja karte kredytowa (w przypadku starych klientow)? Czyli jezeli teraz mam karte kredytowa i spelniam wymog konta premium (wydatki 500zl) to moge liczyc na zwrot 5% w pozniejszych miesiacach?

Darek M. pisze...

Dokładnie tak. Jak zapłacisz min. 1 raz kartą kredytową w miesiącu to zwrot nadal będzie przyznawany.

Kaja pisze...

Szkoda, że to już koniec bo chętnie bym skorzystała.

Darek M. pisze...

Kaja, nowi klienci mogą korzystać przez 6 miesięcy, a później będzie potrzebna karta kredytowa lub kredycik, żeby dalej korzystać ze zwrotu.

Anonimowy pisze...

Pytanie: jest lista kodów MCC od których nie liczy się premia. Jest tam kod 411 - np usługi transportowe. Stacje benzynowe to jaki MCC? Czy podlega pod moneyback?

Darek M. pisze...

Niezłe znalezisko, muszę sprawdzić, czy miałem kiedyś MCC 4111. Stacje benzynowe mają swój osobny MCC na szczęście :)

Uczestnik pisze...

Anonimowy pisze...
Żeby uniknąć jakichkolwiek kosztów, dla konta Premium, czynności przy wypowiedzeniu umowy powinny być następujące:
1. 2 maja zmieniamy na infolinii status konta na bezpłatne "Fremium" oraz w bankowości internetowej zmieniamy status karty na "Zamknięta"
2. 16 maja, po otrzymaniu premii za kwiecień, wypowiadamy umowę na prowadzenie konta
24 lutego 2017 10:58
Myślę ,że tu jest błąd w punkcie 1
Chyba lepiej internetowo zamknąć kartę po 15 maja jak na konto przyjdzie premia.
Proszę jeszcze raz w całości podać jak najlepiej zakończyć współpracę z bankiem jak mam 2 konta Premium i nie ponosić dodatkowych opłat

Prześlij komentarz