sobota, 1 lipca 2017

110 zł w gotówce + 300 zł zwrotu do Darmowego Konta Optymalnego w BGŻ BNP Paribas!



BGŻ BNP Paribas wyciąga z worka kolejną promocję do darmowego Konta Optymalnego! Jeszcze przez kilka dni skorzystać można z innej promocji, gdzie do zgarnięcia jest łatwiejsze 400 zł (warunki wystarczy wypełnić w jednym miesiącu a nie w trzech, jak w obecnej promocji).

Tym razem do zgarnięcia jest łącznie nawet 410 zł: 110 zł w gotówce oraz do 300 zł zwrotu za płatności kartą.

Promocja zakończona.

Łatwe 400 zł dla posiadaczy karty kredytowej Citibank

Załóż konto, płać kartą i zgarnij łatwe 400 zł premii do Citi Priority.


Promocja trwa do 31 października 2017 r.



110 zł na start do Darmowego Konta Optymalnego w BGŻ BNP Paribas


W akcji "Premia dla Ciebie, edycja 2" do zgarnięcia jest 110 zł w gotówce oraz do 300 zł zwrotu za zakupy kartą.

Warto tutaj dodać, że Konto Optymalne jest w pełni darmowym rachunkiem bankowym, które możecie po prostu zamknąć, jeśli nie przypadnie Wam do gustu.

Za darmo jest zarówno prowadzenie rachunku, prowadzenie karty do konta jak również bankomaty BGŻ BNP Paribas i Planet Cash w Polsce i bankomaty Global Alliance i BNP Paribas za granicą.


Dla kogo?

Z akcji skorzystać mogą osoby, które nie posiadały rachunku oszczędnościowo - rozliczeniowego (ROR) w banku BGŻ BNP Paribas od 20 grudnia 2016 roku. Okres karencji jest więc wyjątkowo krótki.

Posiadanie konta oszczędnościowego w BGŻOptima nie wyklucza z promocji! Jest to bowiem inna umowa ramowa oraz rachunek oszczędnościowy a nie ROR.


Jak otrzymać 110 zł na start?
  • Do 17 lipca 2017 r. lub do wyczerpania puli 1000 wniosków zarejestruj się na dedykowanej stronie promocji
    • Na stronie promocji podaj imię, nazwisko, nr telefonu, e-mail oraz zaznacz znajdujące się tam trzy zgody
  • Po rejestracji, na tej samej stronie złóż wniosek o darmowe Konto Optymalne wraz z kartą
    • Zaznacz 1 i 2 zgodę (wniosek sam o tym podpowiada)
    • Przygotuj skan dowodu, dzięki przesłaniu skanu dowodu przez bezpieczną stronę banku, kurier nie będzie posiadał przewoził Twojego dokumentu tożsamości
    • Umowa musi zostać podpisana do 31 lipca 2017 r. za pośrednictwem kuriera
  • W sierpniu, wrześniu i październiku wykonaj płatności kartą na łączną kwotę min. 300 zł
  • W sierpniu, wrześniu i październiku zapewnij wpływ min. 1000 zł ze swojego konta w innym banku
Dodatkowo:
  • Do 25 października 2017 r. otrzymasz maila z danymi do logowania na stronie promocji
  • Do 15 listopada otrzymasz maila o przyznaniu nagrody
  • Do 24 listopada zaloguj się na stronie promocji za pomocą przesłanych przez Organizatora danych i przekaż dane do przekazania nagrody, tj. numer konta, na który zostanie wypłacona nagroda


300 zł moneyback do Konta Optymalnego


Jak otrzymać 300 zł Moneyback?
  • W okresie 12 miesięcy od zawarcia umowy płać kartą i zyskuj 2% moneyback
  • Maksymalnie możesz otrzymać 25 zł zwrotu miesięcznie i do 300 zł przez cały okres promocji, tj. 12 miesięcy.

Ze zwrotu wyłączone są transakcje z kodem MCC:
  • 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne,
  • 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska),
  • 4111, określający m.in. usługi transportowe,
  • 6012, określający instytucje finansowe,
  • 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
  • 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
  • 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.
  • 4900 określający płatność rachunków


Konto Optymalne - szczegóły i opłaty


Nowe Konto Optymalne na wielką zaletę w postaci darmowego prowadzenie rachunku wraz z kartą debetową i wybranymi bankomatami.

Nie trzeba przy tym spełniać żadnych warunków!


Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas to:
  • 0 zł za prowadzenie konta
  • 0 zł za kartę debetową do konta
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów BGŻ BNP Paribas i Planet Cash
    • 5 zł za wypłaty z pozostałych bankomatów
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów Global Alliance oraz grupy BNP Paribas za granicą
  • 0 zł za wpłaty we wpłatomatach własnych
  • 0 zł za sprawdzenie salda w bankomacie
  • 0 zł za zlecenia stałe


Linki:



Bądź na bieżąco - Newsletter / Facebook / Twitter


Nie przegap żadnej świetnej promocji, lokaty, zmiany w ofercie Twojego banku.

Informacje możesz otrzymywać przez Facebooka, Twittera lub średnio raz w tygodniu bezpośrednio na maila korzystając z Newslettera "Jak oszczędzić.pl".

Polub stronę Jak Oszczędzić.pl na Facebooku i otrzymuj informacje o najnowszych promocjach:



Zapisz się na newsletter już teraz:

* wymagane




14 komentarze :

Anonimowy pisze...

Jak wygląda sprawa tego skanu dowodu? Załącza się podczas wypełniania wniosku jak w BZ WBK?

Darek M. pisze...

Tak, najlepiej mieć przygotowane skany lub zdjęcia obu stron dowodu. Podczas wypełniania wniosku trzeba będzie je załączyć. Na szczęście przy tej umowie kurier nie otrzymuje skanu naszego dowodu jak miało to miejsce w promocji BZ WBK.

Anonimowy pisze...

Witam, nie posiadam u nich konta od wymaganej daty, ale mam umowę ważną na bankowość elektroniczną. Czy łapię się jako nowy klient?

Anonimowy pisze...

W ustawieniach banku w Zgodach jest "E-korespondencja" - co to oznacza i czy na nią też należy wyrazić zgodę?

Darek M. W. pisze...

Podczas wypełniania wniosku o konto trzeba wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych przez Bank oraz zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną (SMS, email) informacji Banku stanowiących informacje handlowe, w
oddziale Banku/za pośrednictwem stron internetowych Banku.

Taki lakoniczny tekst w systemie ciężko przyporządkować do tych zgód.

Anonimowy pisze...

300złw każdym z tych trzech miesięcy, a nie 300 zł łącznie. Darek dlaczego kasujesz moje wpisy?

Darek M. W. pisze...

Nic nie kasowałem. O jakie wpisy chodzi? Niektóre komentarze trafiają do spamu lub moderacji jak ktoś podaje linki w komentarzach czy oferuje pożyczki, itp.

Paweł pisze...

Niestety przejechałem się na nich bardzo. Nie dostałem cashbacku za sierpień. Złożyłem reklamację. Według Banku nie zaznaczyłem zgód marketingowych, a zaznaczyłem zgody tak jak podpowiadał formularz i tutaj na stronie. Dostałem odmowną decyzję udziału w promocji.
Dzwoniłem na infolinie. To samo.
Likwidować konto, czy da się z nimi jeszcze powalczyć? Na 100% zaznaczyłem zgody. Konsultant nie chce rozwiązać sprawy ze mną.

Darek M. pisze...

Masakra :/ Ciężka sprawa, chyba trzeba zawsze sobie zrzuty ekranu robić. Z drugiej strony wniosek o konto chyba sam podpowiadał te zgody, ale jak reklamacje nie pomagają to już sam nie wiem co robić. Pytałeś, czy zatem wyrażenie zgody teraz pomoże?

Darek M. pisze...

Aha, jak to wygląda na umowie?

Paweł pisze...

Pytałem się konsultanta i zaznaczenie zgód teraz nic nie da. Ciężko się z nimi gada. W innych bankach jak były problemy to zawsze rozwiązywali to na moją korzyść (mbank, getinbank), tutaj nie chcą.
Musiałbym zobaczyć jak wrócę do domu co takiego jest na papierowej umowie.
Poczekam na 110zł i zakończę z nimi współpracę ;).

Paweł pisze...

Na umowie nie ma żadnej informacji o zgodach ani informacji o promocji... eh.

Anonimowy pisze...

Hmm, czyli w sumie możesz reklamować, że przecież na umowie nie ma sprzeciwu :D

Darek M. pisze...

Ciężka sprawa, ale tłumaczenie banku też jest słabe. Już w kilku bankach był taki problem, że mimo dobrego ustawienia zgód, potem w systemie było źle zaznaczone.

Prześlij komentarz