poniedziałek, 20 listopada 2017

Czas na odbiór 150 zł za otwarcie i do 200 zł za polecenie Konta 360° w Banku Millennium



Nadszedł krytyczny moment promocji Agory i Banku Millennium (150 zł za otwarcie konta + do 200 zł za polecanie) trwającej w sierpniu.

Do 20 listopada 2017 r. Uczestnicy akcji powinni otrzymać od Organizatora maila informującego o zakwalifikowaniu do wypłaty nagrody.

Od tego momentu, do 30 listopada 2017 r. trzeba będzie uzupełnić dane do przelewu w panelu promocji.


Jakie były warunki do otrzymania 150 zł za założenie Konta 360º?


Aby otrzymać premię 150 zł należało:
  • Do 31 sierpnia 2017 r. zarejestrować profil na dedykowanej stronie promocji
    • Zaznaczyć "Akceptuję regulamin promocji i wyrazić zgodę na przekazanie moich danych przez Organizatora promocji"
    • Potwierdzić rejestrację klikając w link wysłany na maila
  • Również do 31.08.2017 r. poprzez link na stronie promocji złożyć wniosek o Konto 360º wraz z kartą debetową Visa 360º (lub Konto 360º Student w przypadku osób do 26. roku życia) 
    • Wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych Banku, podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy, poprzez środki porozumiewania się na odległość, w tym drogą telefoniczną, oraz nie odwołać tej zgody w okresie trwania Promocji, oraz zgody na ujawnienie przez Bank Organizatorowi informacji objętych tajemnicą bankową w zakresie niezbędnym do wypłacenia premii (można je odwołać po otrzymaniu premii)
    • Umowa musi zostać podpisana do 4 września 2017 r.
    • We wrześniu i październiku:
      • Zasilić konto kwotą min. 1000 zł
      • Wykonać min. 1 transakcję kartą lub BLIKIEM
    Zostało już więc tylko:
    • Do 20 listopada zostanie przesłane powiadomienie o zakwalifikowaniu się do otrzymania nagrody
    • Do 30 listopada 2017 r. uzupełnij dane do wykonania przelewu premii (aby Organizator wiedział, na jakie konto ma przelać premię)


    Uzupełnienie danych w panelu promocji


    Jest to najważniejszy moment promocji, a w szczególności tej akcji z uwagi na dosyć krótki czas na uzupełnienie danych do przelewu premii.

    Warto zaznaczyć, że wiadomości od Organizatora często trafiają do SPAMU, przez co o wygranej możecie dowiedzieć się dopiero po upływie regulaminowego czasu na uzupełnienie danych do przelewu premii.

    W celu wypełnienia danych, należy przejść na stronę promocji, zalogować się oraz podać imie, nazwisko, adres i numer założonego Konta 360º w Banku Millennium.

    Uwaga: Numer rachunku należy podać bez spacji.


    Co jeśli nie otrzymałem/am maila i nie mogę się zalogować?

    Jeśli nie otrzymałeś maila i nie możesz uzupełnić danych do przelewu nagrody na stronie promocji, to niezbędne będzie skontaktowanie się z organizatorem. Można tego dokonać przez formularz kontaktowy bądź mailowo: mojekonto@bankzpremia.pl.

    Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres wskazany w piśmie zawierającym reklamację. W przypadku uznania reklamacji, której przedmiotem był brak wypłaty Premii lub Premii dodatkowej, Premia lub Premia dodatkowa zostanie przekazana na Konto założone przez Uczestnika w ramach Promocji w ciągu maksymalnie 10 dni od daty uzupełnienia przez Uczestnika w Aplikacji danych, o których mowa w §6 ust. 4.


    Dokumenty / linki:


    Bądź na bieżąco - Newsletter / Facebook / Twitter


    Nie przegap żadnej świetnej promocji, lokaty, zmiany w ofercie Twojego banku.

    Informacje możesz otrzymywać przez FacebookaTwittera lub maila korzystając z Newslettera "Jak oszczędzić.pl" (wysyłanego średnio raz w tygodniu).

    Polub stronę Jak Oszczędzić.pl na Facebooku i otrzymuj informacje o najnowszych promocjach:



    Zapisz się na newsletter już teraz:

    * wymagane






    0 komentarze :

    Prześlij komentarz