Bank Millennium nie przestaje zaskakiwać. Dzięki aktywnemu promowaniu aplikacji mobilnej możemy zgarnąć kolejne bilety do kina ;-)
Przypomnę, że do tej pory można było w łatwy sposób zgarnąć co najmniej 4 bilety.
Jeżeli nie macie jeszcze konta w Millennium, to do zgarnięcia jest dodatkowe 150 zł premii za otwarcie Konta 360, zasilanie go i płacenie kartą w ramach promocji Money Mania.
Warto dodać, że Konto w Millennium można polecić przede wszystkim osobom, które chcą oszczędzać pieniądze. Millennium posiada świetny rachunek oszczędnościowy na 3% oraz lokatę mobilną na 3,5%.
5% moneyback'u do T-Mobile Konta znów dostępny
Do 25 zł zwrotu miesięcznie za płatności kartą do T-Mobile Konta. Konto będzie darmowe wraz z kartą po wykonaniu płatności na min. 200 zł.Zapisz się do promocji i zgarnij nawet 300 zł w ciągu roku!
Bilety do kina za powiązanie telefonu lub przelew na telefon
W ramach promocji "Odkryj moc przelewów na telefon" można otrzymać jeden bilet do Cinema City.
Jeżeli dotąd nie powiązaliście telefonu z kontem (nie używaliście aplikacji mobilnej) w Banku Millennium to zdobycie wejściówki do kina będzie jeszcze łatwiejsze. Wystarczy powiązać telefon z kontem w aplikacji mobilnej i gotowe ;-)
Warunkiem udziału w promocji jest:
- Posiadanie konta w Banku Millennium
- Posiadanie zainstalowanej i aktywnej aplikacji mobilnej
- Posiadanie Aktywnej usługi płatności mobilnych BLIK
- Udzielenie najpóźniej w ostatnim dniu trwania promocji zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych przez bank i instytucje współpracujące oraz na otrzymywanie spersonalizowanych informacji dotyczących produktów banku.
Jak otrzymać bilet do kina?
Jak już wspomniałem wyżej, jeżeli nie powiązaliście jeszcze telefonu to wystarczy:
- Uruchomić aplikację mobilną Banku Millennium
- Wejść w Ustawienia -> Przelew na telefon
- Zweryfikować wprowadzony numer telefonu i wybrać konto do przelewów na telefon
- Potwierdzić operację PIN-em
Jeżeli natomiast macie już powiązany telefon, to trzeba będzie wykonać przelew na telefon na kwotę min. 10 zł poprzez:
- Uruchomienie aplikacji mobilnej Banku Millennium
- Wybranie w menu opcji Przelewy -> Przelew na telefon
- Wprowadzenie nazwy i numeru telefonu odbiorcy
- Zatwierdzenie przelewu
Promocja trwa do 31 stycznia 2016 r. lub do wyczerpania puli 7000 kodów do kina.
Kod zostanie wysłany SMS-em najpóźniej do 12 lutego 2016 r. Zachowuje on swoją ważność na seanse 2D do 30 czerwca 2016 r.
Więcej informacji:
Newsletter
Zapisz się na newsletter "Jak oszczędzić.pl" i otrzymuj informacje o nowych promocjach i okazjach do oszczędzania pieniędzy.
Dzięki newsletterowi nie prześpisz żadnej naprawdę dobrej promocji i ważnych momentów promocji czy podwyżek opłat w bankach.
29 komentarze :
Toś się Adminie rozpędził....
Bilet do kina za ... wykonanie przelewu na telefon w Millennium!
Czytając regulamin mam wrażenie ,że piszesz nieprawdę.
Osoba przelewająca faktycznie musi być związana z Millennium natomiast odbiorca może nigdy nie słyszeć o tym banku.
Po przeczytaniu skasuj post i nanieś prawdziwe informacje
A gdzie niby jest napisane, że druga osoba nie może słyszeć o tym banku? Właśnie czytam regulamin i nic takiego nie widzę.
Telefon jest chyba z automatu wiązany podczas aktywacji aplikacji mobilnej. Także jak ktoś już wcześniej to robił to pozostaje przelew 10 zł na telefon.
A gdzie jest napisane o PRZELEWIE NA TELEFON W MILLENNIUM ?
Cytat ze strony:
"Przelew na telefon możesz wykonać do odbiorców posiadających konto w każdym banku."
Mając 2numery tel i drugie konto w innym banku mozna przelac samemu sobie?
Regulamin nic nie mówi o tym. Trzeba spróbować albo wysłać komuś z rodziny :)
na imax? czy tylko 2d?
sam sobie odpowiem ;)
2.8.
Kody
uprawniające do wymiany nabilet
y
kinow
e
dotyczą
dowolny
ch
seans
2
D
z bieżącego
repertuaru danego Kina
,
z wyłączeniem:
2.8.1.
pokazów specjalnych,
2.8.2.
pokazów przedpremierowych,
2.8.3.
pokazów
na
zaproszenie (zamknięte),
2.8.4.
maratonów,
2.8.5.
pokazów/eventów
specjalnych
w Cinema City,
2.8.6.
filmów wyświetlanych w IMAX
,
2.8.7.
filmów wyświetlanych w salach VIP.
ale gów(cenzura)anie sie wkleiło...
a co w przypadku kiedy jestem w okresie wypowiedzenia umowy? W regulaminie nic o takich osobach nie ma.
Nie działa: „Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe Spróbuj ponownie później” klika razy próbowałem i nic z tego …
„Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe Spróbuj ponownie później” klika razy próbowałem i nic z tego …
i tyle jeśli chodzi o promocje – czyli nici z biletu do kina … na infolinii nie potrafią pomóc
Często tak się kopiuje z PDF. Zauważyłem że lepiej jest jak się korzysta z Chrome niż Firefox.
Gdzie można włączyć tę "zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych przez bank i instytucje współpracujące oraz na otrzymywanie spersonalizowanych informacji dotyczących produktów banku"?
@up DeTomek
Masz 2 opcje: albo infolinia albo wizyta fizycznie w oddziale (zadne aplikacje czy Millenety tutaj nie pomoga). Sorry, taki system
Właśnie zalogowałem się do aplikacji mobilnej i otrzymałem komunikat: "Zarejestruj numer telefonu". Aplikację używałem wcześniej, czyli wygląda na to, że dotychczasowi użytkownicy aplikacji mogą otrzymać bilet do kina w uproszczony sposób.
Zaraz będę dzwonił do banku pytać o zgody marketingowe.
Zgody już miałem wyrażone. Po aktywacji płatności na telefon przyszedł SMS z banku:
"Twój numer został zarejestrowany. Od teraz możesz szybko i wygodnie otrzymywać przelewy na numer telefonu."
Można na swój numer zarejestrowany w millenium wysłać te 10 zł ?
Co później można zrobić z tymi wysłanymi pieniędzmi na telefon, to jest tzw płatność telefonem w sklepie ?
To jest jak normalny przelew. Jeżeli numer powiązany jest z kontem to pieniądze od razu trafia na to konto.
Anonimowy z 14:03
Raczej przelew musi wyjsc z numeru ktory masz powiązany z Millennium.
Tak, pytanie na jaki numer może ten przelew pójść.
A o tej promocji nie wiedzą nawet pracownicy banku.
Dziś u mnie jedna Pani zrobiła wielkie oczy, a druga (o pięknych nogach i krótkiej sukience ;-) )pomyliła ją chyba z inną promocją polegającą na otrzymaniu drugiego biletu gratis w zamian za zapłacenie za pierwszy blikiem
Pozdrawiam Panie z placówki przy Agorze ;-)
Właśnie dostałem kod sms-em :)
@up
Potwierdzam! Kod wyslany dzisiaj tj.9 lutego ~16-tej. Zakladam na 99%, ze zaczeli wysylac hurtem wlasnie w dniu dzisiejszym.....
Pzdr (Kinoman ;)
U mnie brak kodu
17 grudnia zrobiony przelew i do dnia dzisiejszego brak kodu. Można jakoś uzyskać informację dlaczego go nie dostałem ? Raczej wątpie żeby w 2 dni poszło 7000 biletów...
Uczestnik ma prawo zgłaszać Bankowi reklamacje dotyczące Promocji najpóźniej do 14 lutego 2016 roku.
Najszybciej zrobisz to przez infolinię, jeżeli nie masz darmowych minut to z kolei możesz za pośrednictwem bankowości internetowej (opcja kontakt).
Prześlij komentarz