poniedziałek, 24 września 2018 PRZYPOMNIENIE

Czas na odbiór 100 zł premii za założenie EnveloKonta


Przyszła pora na finalizację promocji EnveloKonta w EnveloBank z premią 100 zł i odbiór łatwej premii.

Przypomnę, że do zgarnięcia było łącznie nawet do 500 zł premii (100 zł premii gwarantowanej na start, do 200 zł za polecenie promocji znajomym oraz do 200 zł moneyback).


Odbiór 100 zł premii w promocji "EnveloKonto z premią"


Aby zakwalifikować się do otrzymania 100 zł premii należało:
  • Zarejestrować się na dedykowanej stronie promocji zaznaczając dwa pierwsze checkboxy
  • Następnie po zalogowaniu na stronie promocji złożyć wniosek o EnveloKonto wraz z EnveloKartą i podpisać umowę do 21 sierpnia 2018 r.
  • Do 12 września 2018 r. wykonać co najmniej 3 płatności EnveloKartą na łączną kwotę min. 100 zł
O przyznaniu premii organizator powinien powiadomić uczestników najpóźniej do 21 września 2018 r.


W celu odebrania nagrody pozostało już tylko:
  • Do 28 września 2018 r. zaloguj się na stronie promocji i uzupełnij dane do przelewu nagrody
Premia zostanie przekazana na aktywny rachunek (wraz z EnveloKartą) w EnveloBank do 5 października 2018 roku.

Po otrzymaniu nagrody sam decydujesz, czy konto spełnia Twoje wymagania i chcesz je zachować, czy jednak z niego rezygnujesz.


Mail od organizatora:



Sprawdź aktualną promocję EnveloBank!


Jeszcze do końca miesiąca można skorzystać z nowej promocji EnveloKonta z premią 100 zł na start! Warunki promocji kolejny raz są niezwykle proste.

Premię otrzymamy za założenie konta i wykonanie min. 3 płatności kartą na łączną kwotę 100 zł.

To jeszcze nie wszystko. Oprócz premii na start, można skorzystać z premii 120 zł za wpływy wynagrodzenia.




Nie otrzymałeś/aś maila?!


Jeśli nie otrzymałeś/aś maila to przede wszystkim sprawdź dokładnie skrzynkę pocztową, w tym folder spam.

Wiadomość powinna przyjść z adresu envelokonto3@zpremia.pl.

Jeśli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości to spróbuj zalogować się na stronie promocji za pomocą wysłanych wcześniej danych (po rejestracji w promocji).

Jezeli będzie możliwe uzupełnienie danych do przelewu nagrody, to wszystko powinno być w porządku.

Jeśli jednak nie ma możliwości uzupełnienia danych to niezbędne będzie wysłanie reklamacji na adres: envelokonto3@zpremia.pl.

W reklamacji powinniście zawrzeć imię, nazwisko, adres e-mail, numer wniosku internetowego (znajdziecie go w wiadomości potwierdzającej wysłanie wniosku o konto) oraz informację, że spełniliście warunki promocji zakładając konto przez stronę promocji, udzieliliście niezbędnych zgód marketingowych i wykonując takie i takie transakcje kartą.

Organizator będzie miał 30 dni na odpowiedź na reklamację.



Bądź na bieżąco - Newsletter / Facebook / Twitter


Nie przegap żadnej świetnej promocji, lokaty, zmiany w ofercie Twojego banku.

Informacje możesz otrzymywać przez Facebooka, Twittera lub średnio raz w tygodniu bezpośrednio na maila korzystając z Newslettera "Jak oszczędzić.pl".

Polub stronę Jak Oszczędzić.pl na Facebooku i otrzymuj informacje o najnowszych promocjach:



Zapisz się na newsletter już teraz:

* wymagane




0 komentarze :

Prześlij komentarz