czwartek, 7 marca 2019

Łatwe 20 zł na Allegro.pl za 2 transakcje w aplikacji mobilnej Santander mobile dla klientów Santander Bank Polska



Santander Bank Polska postanowił zaktywizować swoich klientów do używania aplikacji mobilnej Santander mobile.

Do zgarnięcie jest niezwykle łatwe 20 zł premii za wykonanie dwóch transakcji za pomocą aplikacji mobilnej banku.

Promocja trwa do 31 marca 2019 r.


Polub stronę Jak Oszczędzić.pl na Facebooku i otrzymuj informacje o najnowszych promocjach:





20 zł za dwie transakcje w aplikacji Santander mobile


Dla kogo?

Promocja przeznaczona jest dla osób, które:
  • posiadają zawartą umowę o konto osobiste Santander Bank Polska 
  • posiadają dostęp do bankowości elektronicznej Santander online
  • Zawarły z bankiem porozumienie o Elektroniczny Kanał Kontaktu
  • Mieć wyrażone zgody na przetwarzanie danych marketingowych i kontakt telefoniczny oraz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną


Jak zgarnąć 20 zł?
  • Wypełnij formularz zgłoszeniowy na dedykowanej stronie promocji w okresie od 1 do 31 marca 2019 roku
  • Wykonaj 1 raz w marcu transakcję mobilną:
    • przelew na rachunek obcy
    • przelew na telefon
    • wypłatę BLIK
    • zakup mobilny
    • przelew mobilny
    • doładowanie telefonu
    • płatność BLIK
  • Wykonaj 1 raz w kwietniu 2019 r. jedną z w/w transakcji
Nagrodzonych zostanie 1500 osób, które jako pierwsze spełnią warunek w kwietniu!
Nagrodę otrzyma pierwszych 1500 uczestników Promocji, którzy spełnią warunki z punktu 1-3 §5 natomiast decydujący będzie moment zalogowania do usług aplikacji Santander mobile w kwietniu.
Kod rabatowy o wartości 20 zł na Allegro.pl zostanie przekazany przez bank do 15 maja 2018 r. na adres mailowy wskazany w formularzu zgłoszeniowym.


Jak sprawdzić aktywną usługę Elektroniczny Kanał Kontaktu?


W tym celu należy zalogować się w bankowości elektronicznej Santander Internet, wejść w Ustawienia, wybrać "Forma otrzymywania korespondencji".

Teraz powinniśmy sprawdzić czy wybrana jest opcja "elektronicznie" na udostępnioną przez bank skrzynkę pocztową (Elektroniczny kanał kontaktu):



0 komentarze :

Prześlij komentarz