piątek, 21 czerwca 2019 PRZYPOMNIENIE

Odbiór premii w akcji "300 zł z mBank" oraz "Konto plus premia 200 zł" w BNP Paribas


Nadszedł ważny moment dla uczestników dwóch popularnych promocji.

Pierwszą jest akcja eKonta w mBanku organizowaną przez Rankomat z łączną premią do 300 zł, trwającą w lutym / marcu 2019 r.

Druga to natomiast akcja "Konto plus Premia 200 zł" dotycząca Konta Optymalnego w BNP Paribas trwająca w marcu / kwietniu. Podczas akcji obowiązywała jeszcze dłuższa nazwa banku BGŻ BNP Paribas.

W obu tych promocjach należy teraz uzupełnić dane do przelewu nagrody. Bez tego Organizator nie będzie wiedział, gdzie przesłać pieniądze i premia zwyczajnie przepadnie uczestnikom.


Czas na odbiór 150 zł premii za konto w mBank!


Organizator promocji "Twoje Konto z Bonusem i premią" przesłał już maile informujące o zakwalifikowaniu do otrzymania nagrody. Chodzi o nagrodę od Rankomat w postaci premii pieniężnej 100 zł oraz bonu o wartości 50 zł do Biedronki.

Według regulaminu ma na to czas jeszcze do 24 czerwca 2019 r. Z Waszych komentarzy wynika, że nie wszyscy otrzymali jeszcze takie maile. Mam nadzieję, że do reszty z Was dotrą one w regulaminowym czasie.

Od momentu otrzymania w/w maila, macie 7 dni na uzupełnienie danych od odbioru premii.


Jakie były warunki promocji?
  • W ciągu 7 dni od otwarcia konta należało zasilić je jednorazową kwotą w wysokości min. 1000 zł z konta w innym banku (może to być przelew z Twojego konta w innym banku).
  • Do 31 maja 2019 r. należało wykonać co najmniej 5 transakcji bezgotówkowych za zakup towaru w sklepach stacjonarnych lub w Internecie (kartą, BLIKIEM lub przez mTransfer), które nie zostaną zwrócone.
  • Konto trzeba było utrzymać (nie wypowiadać umowy) co najmniej do 15 czerwca 2019 roku.


Jak uzupełnić dane do przelewu nagrody?

W celu otrzymania nagrody gwarantowanej, w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o zakwalifikowaniu się do otrzymania nagrody, zaloguj się na stronie promocji i wypełnij znajdujący się tam formularz.

Przekazanie nagrody nastąpi najpóźniej do 30 czerwca 2019 r.


Mam problem z logowaniem / nie otrzymałem maila?

Jeżeli nie otrzymałeś/aś maila od organizatora to niezbędne będzie wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego po zalogowaniu na stronie promocji. W celu jego wypełnienia przejdź do zakładki REKLAMACJE.

W reklamacji zawrzyj swoje dane, tj. imię, nazwisko, numer umowy, adres mailowy oraz szczegóły problemu (czyli, że spełniliście wszystkie warunki promocji, a nie otrzymaliście maila informującego o zakwalifikowaniu się do otrzymania nagrody).



Odbiór 200 zł premii w akcji "Konto plus Premia" w BNP Paribas


Warunkami do otrzymania premii było:
  • Pierwsza nagroda 50 zł na start wymagała zawarcia umowy o konto i aktywację aplikacji mobilnej GOmobile do 30 kwietnia 2019 r.
  • Druga nagroda w wysokości 50 zł premii była przyznawana za spełnienie dwóch warunków w maju 2019 r.:
    • Zapewnisz wpływy na łączną kwotę min. 1000 zł
    • Wykonasz płatności bezgotówkowe kartą do konto na łączną kwotę min. 300 zł
  • Trzecią nagrodę w wysokości 100 zł otrzymasz jeśli:
    • Spełnisz warunki do otrzymania poprzednich premii
    • W czerwcu i w lipcu wykonasz płatności bezgotówkowe kartą na łączną kwotę min. 300 zł
    • W czerwcu i w lipcu zapewnisz wpływy na konto w wysokości min. 1000 zł

      W celu odebrania nagrody

      Do 19 czerwca 2019 r, tj. Organizator miał wysłać maile informujące o otrzymaniu pierwszej i drugiej nagrody.

      Od tego momentu do 25 czerwca 2019 r. musisz kliknąć w otrzymany link (do strony promocji) i uzupełnić dane do odbioru nagrody.

      Pierwszą i drugą nagrodę w wysokości 50 zł każda otrzymasz na założony rachunek w BNP Paribas do 30 czerwca 2019 r. Natomiast trzecia nagroda w łącznej wysokości 100 zł zostanie przekazana do 31 sierpnia 2019 r.

      Mam problem z logowaniem / nie otrzymałem maila?


      Jeśli nie doszedł do Ciebie mail od organizatora to przede wszystkim jeszcze raz sprawdź skrzynkę, często tego typu maile trafiają do spamu.

      Jeśli nie udało się go znaleźć, to trzeba będzie złożyć reklamację. Najprościej będzie wysłać maila (z adresu zarejestrowanego na cele promocji).

      Maila należy napisać na adres kontopluspremia@bnpprofi.pl

      W reklamacji należy podać imię, nazwisko, adres e-mail, z którego dokonano rejestracji oraz oczywiście uzasadnienie reklamacji, czyli, że spełniliśmy wszystkie warunki promocji, a nie otrzymaliśmy maila do uzupełnienia danych.

      Organizator będzie miał 30 dni na odpowiedź.


      Jak zarobić jeszcze więcej w BNP Paribas?

      Premię 200 zł za konto w BNP Paribas możesz powiększyć o kolejne 400 zł do wybranego sklepu w zamian za założenie karty kredytowej mamBONUS

      Do wyboru są bony do Allegro, RTV EURO AGD, Douglas oraz do Empiku. Warunkiem jej otrzymania będzie wykonanie płatności nowo wydaną kartą przez 4 kolejne miesiące.

      0 komentarze :

      Prześlij komentarz