wtorek, 16 grudnia 2014

Nju mobile – 50 zł za nową aktywację (promocja przedłużona do 22.12)


Nju mobile prowadzi właśnie ciekawą akcję promocyjną, w której do zdobycia jest 50 zł premii za przeniesienie bądź aktywację nowego numeru w nju.



50 zł premii w nju mobile


Nowa promocja nju mobile dostępna jest zarówno dla nowych jak i obecnych klientów.

Dotychczasowi klienci muszą rzecz jasna dokonać aktywacji nowego numeru. Nowi mogą natomiast przenieść swój numer z innej sieci bądź aktywować nowy numer.

Premia 50 zł zostanie przekazana w postaci doładowanej karty MasterCard, która zostanie wysłana na adres zarejestrowany w nju.

Update: Promocja została przedłużona i trwać będzie do 22 grudnia 2014 r. 14 grudnia 2014 roku lub do wyczerpania zapasów. Dlatego też lepiej nie czekać na ostatnią chwilę.

Polub „Jak oszczędzić.pl” na Facebooku i otrzymuj informacje o najnowszych promocjach:



Jak skorzystać z promocji?


2.12_Mastercard 300x250master Image Banner 300 x 250

Aby skorzystać z promocji 50 zł premii za aktywację numeru w nju mobile należy:
  • Przejść na stronę promocji
  • W okresie promocji, tj. do 22 grudnia 2014 r. złożyć zamówienie na „nju z rachunkiem"
    • Uwaga: Podczas zamówienia należy zaznaczyć opcję "e-faktura"!!
    • Karta przyjdzie do nas kurierem, a cały proces przebiega szybko i sprawnie (sam przetestowałem).
  • Następnie należy wpisać numer zamówienia w odpowiednim polu na dole strony promocji i zaakceptować regulamin promocji.

Teraz pozostaje już czekać na kartę MasterCard doładowaną kwotą 50 zł. Zostanie ona wysłana w ciągu 14 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usług w ofercie "nju z rachunkiem".


Oferta „nju z rachunkiem”


Przy okazji opisu promocji warto wspomnieć o świetnej ofercie nju. Na szczególną uwagę zasługują dwie usługi obniżające koszt: „jeden na wszystko” oraz „do komórkowych za 19 zł”. Usługi zaczynają działać od początku kolejnego okresu rozliczeniowego.


Usługa „jeden na wszystko”


Gwarantuje ona, że nie zapłacimy więcej niż 39 zł:
  • za nielimitowane połączenia krajowe z komórkowymi i stacjonarnymi do wszystkich sieci,
  • za krajowe nielimitowane SMS i MMS do wszystkich sieci,
  • za nielimitowany transfer danych do 2 GB

Jeżeli w danym miesiącu nie będziemy korzystać z telefonu to zapłacimy zaledwie 9 zł abonamentu.

Aby aktywować usługę należy wysłać SMS a o treści AKT pod numer 80144.


Usługa „do komórkowych za 19 zł”


Osoby, które nie dzwonią na telefony stacjonarne mogą skorzystać z usługi „do komórkowych za 19 zł”.

Usługa"do komórkowych za 19 zł" to:
  • Nie więcej jak 19 zł za nielimitowane połączenia do wszystkich sieci komórkowych w kraju
  • Nie więcej niż 10 zł za nielimitowane połączenia do krajowych sieci stacjonarnych
Aby aktywować usługę należy wysłać SMS a o treści AKT pod numer 80113 lub za pomocą krótkiego kodu *127*25#.


Usługa „więcej internetu”


Z usługą „do komórkowych za 19zł” można łączyć usługę „więcej internetu” w której za pakiet danych do 10 GB zapłacimy nie więcej niż 29 zł.

Dodatkowo wszyscy użytkownicy nju mobile z rachunkiem mogą korzystać z promocji „nielimitowane LTE”. Polega ona na wyłączeniu ograniczenia prędkości na transfer danych w technologii 4G LTE po wyczerpaniu podstawowego limitu danych.

Aby aktywować usługę należy wysłać SMS a o treści AKT pod numer 80244 lub za pomocą krótkiego kodu *127*16#.


Więcej:

Polub „Jak oszczędzić.pl” na Facebooku i otrzymuj informacje o najnowszych promocjach:

24 komentarze :

Łukasz LuKa pisze...

Jeszcze jest jedna promocja http://gruper.pl/x.php/1,73725/Produkty-bonus-w-wysokosci-50-zl-do-wydania-w-korporacji-taksowkowej-Glob-Taxi-oraz-otrzymania-50-gruperozlotowek-po-aktywacji-nju-mobile-z-rachunkiem.html

Darek M. pisze...

Racja, ale ta opisywana przeze mnie jest lepsza :)
Lepiej dostać kasę do wydania gdziekolwiek niż na taxi :)

Łukasz LuKa pisze...

Zależy od sytuacji :) Na taxi także pożadane przez ludzi gdy wracają z imprezy. Dodatkowe 50 zł na portalu gruper do wydania na różne gadżety i inne ciekawe rzeczy. Z tego co widzę w regulaminie co podałeś pkt 11 wyklucza udział w promocji nju-gruper?

Anonimowy pisze...

Umowa na jaki czas? Można przenieść z powrotem do inej sieci po otrzymaniu premi?

Darek M. pisze...

Tak, można. Umowa jest na czas nieokreślony.

Darek M. pisze...

Racja, tamta promocja tez będzie ok dla niektórych osób.

Promocje się wykluczają oczywiście.

Anonimowy pisze...

Jak wygląda sprawa ewentualnego zwrotu ulgi za opłatę aktywacyjną (200 zł) w przypadku zerwania umowy? § 19
http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/Regulamin-swiadczenia-uslug-dla-Abonentow-nju-mobile.pdf

Darek M. pisze...

Przy podpisywaniu umowy trzeba pamiętać o wyborze faktury elektronicznej. Poza tym nie znam innych pułapek. Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony, więc nie ma tu mowy wyliczaniu roszczenia ze wzoru:

"Wysokość roszczenia = równowartość przyznanej ulgi * liczba dni pozostałych do końca umowy / liczba dni, na które zawarta została umowa."

Tomek pisze...

Szkoda, że tak krótko to trwa. Bo jeszcze mam zobowiązanie z operatorem. Ale ostatnia opcja, rozmowy i internet byłaby idealna...

Darek M. pisze...

Z tego co wyczytałem, to można już skorzystać z promocji, a numer może być aktywowany do 6 miesięcy.

Przez ten czas dostaniemy numer tymczasowy i jak nie będziemy z niego korzystać to nic nie zapłacimy.

Anonimowy pisze...

Jeśli bym nie używał telefonu i w pierwszym miesiącu złożył wypowiedzenie (ale po 10 dniach), to ile faktycznie zapłacę? Ile trwa okres wypowiedzenia?
Radek

Darek M. pisze...

Jak wszystkie umowy tego typu czyli miesięczny okres wypowiedzenia. Czyli z końcem kolejnego okresu rozliczeniowego zakończyła by się umowa jak się nie mylę. Ja sam właśnie przechodzę do nju bo ma najlepszą ofertę.

Kamil pisze...

Darku a wiesz moze jak to wglada z abonamentem przy calkowitym nie korzystaniu z numeru w usludze "do komorkowych za 19" ? Tez bedzie 9zł jak w "jeden na wszystko" ?

Anonimowy pisze...

Należy pamiętać że jakość rozmów w NJU to tragedia.
na zasięgu 2G nie da sie normalnie porozumieć na 3G troche lepiej. Ogólnie lepiej mieć Stare rozwiązania niż pakować się w udawaną darmochę....nie polecam sam zrezygnowalem.

Darek M. pisze...

Już niedługo sam się przekonam czy jakość jest taka tragiczna :) Zawsze to można zgarnąć premię i się wycofać, na szczęście nie podpisujemy cyrografu na dwa lata.

Andrzej Stefaniuk pisze...

Żartujecie z tym NJU :/ a chciałem kupić :(

Darek M. pisze...

Z czym żartujemy? :)

Anonimowy pisze...

Za Nju stoi Orange, więc argument o jakości rozmów wydaje się dziwny - będzie taka sama jak w Orange.

Łukasz LuKa pisze...

od środy rozwożą karty podpisanej umowy w okolicach 1.12 ;)

Anonimowy pisze...

Witam mam pytanie dostałem kartę mastercard a teraz postanowiłem nową umowę podpisac aby dostać 50 zl od mbanku,jest to nowa umowa,nowy numer (6 można mieć max, na raz bodajże) więc 50 zł mogę bez problemu kolejne zdobyć?
a oprócz playa co innego polecacie do szybkiego przeniesienia umowy? nie chcę znowu to jedynego w moim mieście salonu iść przenosić numer bo jakos tak dziwnie,t-mobile,plus co polecacie ? wszędzie chyba w max 2 dni powinno być info o przeniesieniu i terminie co ?

Darek M. pisze...

Wydaje mi się, że bez problemu można dokonać aktywacji nowego numeru i otrzymać kolejną premię.

Credit pisze...

Obecnie NJU posiada jedną z bardziej korzystnych ofert.

Dorota pisze...

Właśnie dotarła do mnie karta MasterCard.

Teraz tylko ją aktywować i wydać kaskę :)

Dzięki za info o promocji, dużo rozmawiam, więc jest to dla mnie najlepsza opcja.

Anonimowy pisze...

Oszukany przez NJU !!!
Nie sądziłem że można tak oszukiwać klienta!
Obiecują i naciągają że dostane głośnik po czym jak tylko próbuje się dowiedzieć co z

głośnikiem, obijają piłeczkę i odpisują że trzeba przesyłać zgłoszenia na inny adres, po

czym dzisiaj że otrzymuje informację "reklamacje dotyczące promocji winny być wysyłane na

adres promocje@njumobile.pl Z Pana adresu mailowego nie otrzymaliśmy żadnej informacji w

tym temacie,a niestety na chwilę obecną nie możemy już zweryfikowąć Pana zgłoszenia, gdyż

na reklamacje jest 30 dni od daty zakończenia promocji, zgodnie z informacją w
regulaminie, który Pan zaakceptował" - maila z dzisiaj 14.01.2015.

pierwsza informacja poszła ode mnie 10 grudnia 2014, zgodnie z ustaleniami na czacie z

konsultantem na wskazany przez niego adres:
Dotyczy głośników do zam 11290267
Od: bbmt
Do: sklep@njumobile.pl
Witam,

prosze o pilna informację na temat dostawy głosnika do zamówienia 11290267.

Pozdrawiam.

Kolejny mail 17 grudnia:
Od: bbmt
Do: sklep@njumobile.pl
Witam,

prosze o pilna informację na temat dostawy głosnika do zamówienia 11290267.

Pozdrawiam.

Kolejny raz:
Od: bbmt
Do: sklep@njumobile.pl
Witam,

prosze o pilna informację na temat dostawy głosnika do zamówienia 11290267.

Pozdrawiam.

Kolejny zapytanie 5.01.2015:
Witam,

po raz kolejny (juz 3) proszę o pilną odpowiedz dotyczącą głośnika.

W przypadku braku głośników proszę o kartę na 50 zł.

Pozdrawiam,

pierwsza łaskawa odpowiedź z 12.01.2015:

reklamacja njumobile
Od: obsluga@njumobile.pl
Witam,

W nawiązaniu do Pana zgłoszenia nr 1471035621 z dnia 06.01.2015r.
informuję o jego rozpatrzeniu.

Przesłane zgłoszenie dotyczy procesu zakupowego, dlatego też prosimy o
kontakt z infolinią 690 300 400 (codziennie 8-22 a weekendy i święta
10-21, koszt zgodny z cennikiem operatora) lub poprzez kontakt mailowy pod
adresem sklep@njumobile.pl.

Liczę, że przedstawione informacje okażą się pomocne.

Pozdrawiam,
Mateusz Michalak
nju mobile

Wysyałam po raz kolejny:

Fwd: reklamacja njumobile
Od: bbmt
Do: sklep@njumobile.pl
Witam,

zgodnie z informacjami poniżej przesyłam na wskazany adres.

Pozdrawiam.



Dnia 12 stycznia 2015 13:16 napisał(a):
Od: bbmt
Do: sklep@njumobile.pl
Witam,

zgodnie z informacjami poniżej przesyłam na wskazany adres.

Pozdrawiam.



Dnia 12 stycznia 2015 13:16 napisał(a):

Witam,

W nawiązaniu do Pana zgłoszenia nr 1471035621 z dnia 06.01.2015r.>
informuję o jego rozpatrzeniu.

Przesłane zgłoszenie dotyczy procesu zakupowego, dlatego też prosimy
o> kontakt z infolinią 690 300 400 (codziennie 8-22 a weekendy i
święta> 10-21, koszt zgodny z cennikiem operatora) lub poprzez kontakt
mailowy pod> adresem sklep@njumobile.pl.

Liczę, że przedstawione informacje okażą się pomocne.

Pozdrawiam,
Mateusz Michalak
nju mobile


I tutaj już mega przegięcie, odpowiedz od nieuczciwego nju mobile z dzisiaj 14.01.2015:
sklep@njumobile.pl

Witam,

reklamacje dotyczące promocji winny być wysyłane na adres
promocje@njumobile.pl

Z Pana adresu mailowego nie otrzymaliśmy żadnej informacji w tym temacie,
a
niestety na chwilę obecną nie możemy już zweryfikowąć Pana
zgłoszenia, gdyż na
reklamacje jest 30 dni od daty zakończenia promocji, zgodnie z informacją
w
regulaminie, który Pan zaakceptował.


--
Pozdrawiam,

Damian Pawełczyk,
sklep nju mobile

Dodam jeszcze że namówiłem na nie uczciwe nju mobile 4 osoby, dwie dostały kod na pizze

(bo w tym okresie promocji podpisały umowę), następna dostała kartę na 50 zł, czwarta

czeka na kartę, a ja tylko dostałem tyle co korespondencję i uczucie bycia oszukanym prze

nju mobile!!

Prześlij komentarz